Tiktokin naaman vääntelijät
En voi olla ainoa jota ärsyttää tiktokissa naaman vääntelyt!
Jouduin poistamaan koko sovelluksen noiden kuvottavien irvistelyjen ja vääntelyjen takia.
Tarkoitan näitä.
Hyi helkkari että tekee pahaa katsoa noita liioiteltuja ilmeitä ja epäluonnollista elehdintää.
Ällöttääkö teitä?
Kommentit (86)
Onpa kawaiita tämäkin nyt saatana.
Minua inhottaa nuo sormien heristelyt, kielen näyttely ja silmien ristiin vetäminen eniten 😂
Noi ilmeet 😅 miks pitää kieltä työntää ulos ja kattoo samalla killiin? Mitä vittua me ollan tehty väärin noiden lasten kans..
Tulee jotenkin levoton ja vihainen olo näistä.
Voi kun tulee huono olo kun katselen ykköseltä sunnuntain jumalanpalvelusta ja minä kun en ollenkaan usko jeesuksiin.
Minua ainakin ällöttää yhtä lailla miehet kuin naiset tuossa sovelluksessa, ei ole tekemistö sukupuolen kanssa.
Miehillä valkaistut hampaat ja oksettava fuckboy look ja tytöt kuin euron letukoita.
Tuollaisia ne teidän lapsetkin katselee ja mullistelee turpaansa nettikansalle.
Tuollainen nopea liikehdintä ei ole ihmiselle luontaista, siksi kai se ällöttää niin paljon.
Kuin robotteja katselisi.
Eihän noiden perimmäinen idea ole kuin esitellä omaa naamaa. Ennen siihen riitti kuvat, tätä nykyä pitää olla jo liikkuvaa kuvaa.
Siis miksi ihmeessä katsotte noita videoita jos noin inhottaa? En tajua, tuohan on nuorisokulttuuria. Jaksoin katsoa ehkä pari minuuttia jotain videota mutta en enempää. Ei siksi, että hirveästi inhottaisi, vaan koska videot vaikuttivat todella tylsiltä, eihän niissä tapahdu mitään. Onneksi on helppo ratkaista asia jättämällä katsomatta ja antamalla niiden katsoa jotka noita fiilistelee.
Väkisin näitä tulee vastaan instassa ja tubessa.
Lapset katselee näitä myös paljon ja välillä pitää itse seuloa millaista sisältöä lapset katsovatm
Tää vanhojen ihmisten nuorisolaisten toimiin kohdistuva päivittely on hieno, jo antiikin ajoista jatkunut perinne. Kiitos kaikille ja jatkakaa samaan malliin!
Vierailija kirjoitti:
Minuakin inhottaa nuo äkkinäiset liikkeet ja oudot ilmeet.
Samanlainen tunne tulee kuin niistä oudoista youtuben lastenkanavista...
Kyllä! Mihinköhän tämä inhotus perustuu, oikein selkäpiitä karmii.
Tuo Bella Poarch on kaikista pahin, hänen naamanvääntelynsä aiheuttaa samantien raivoa ja jotain syvää ällötystä.
Mutta kun katsoo hänen musiikkivideotaan jolla hänet on nyt lanseerattu tähdeksi... No, katsokaa itse. Täynnä häiriintynyttä symboliikkaa, perus one eye signista lähtien.
Bella on kamalin - ja suosituin. Julkkikseksi pään heilutuksella ja silmien kieroon laittamisella. Ei juma...
Todella ahdistava tuo Bellan musavideo.
Vierailija kirjoitti:
Todella ahdistava tuo Bellan musavideo.
Jotenkin vielä korostuu nuo ahdistavat kuvat kun laulu kuulostaa lastenlaululta.
En tiedä uskonko MK Ultra -juttuhin mutta ainakin tämän biisin singlen kansikuvassa on kaikki siihen liitetyt symbolit: perhonen, nallekarhu ja vain yksi silmä näkyvissä.
En tajunnut oikein mitään. Olen vanhus.