Tiktokin naaman vääntelijät
En voi olla ainoa jota ärsyttää tiktokissa naaman vääntelyt!
Jouduin poistamaan koko sovelluksen noiden kuvottavien irvistelyjen ja vääntelyjen takia.
Tarkoitan näitä.
Hyi helkkari että tekee pahaa katsoa noita liioiteltuja ilmeitä ja epäluonnollista elehdintää.
Ällöttääkö teitä?
Kommentit (86)
Olen melkein 40 v., ja minulla on nyt moni ystävä ja tuttava jäänyt koukkuun TikTokiin väittäen, ettei siellä ole kaikki sisältö typerää, vaan appin kokemus riippuu ihan siitä, mitä itse seuraa. Joo, voin uskoa että näin on, kuten Instassakin. Mutta oma ongelmani on siinä, että pidän TikTokin formaattia tosi hermostuttavana sisällöstä huolimatta. Olen nähnyt todella hauskojakin TikTok-videoita, mutta ne ovat ADHD-huumoria. Olen yrittänyt katsella TikTok-videoita aihepiireistä, jotka kiinnostavat minua, mutta se nopeatempoinen ADHD-editointi käy hermoille. Samankaltaista editointia on koko ajan enemmän Youtube-videoissakin, mutta TikTokissa se on kuin kaikki osapuolet olisivat juoneet kymmenen tölkkiä energiajuomaa.
Muutaman videon voin katsella, mutta sitten alkaa mennä hermot. Onneksi tästä päätellen en ainakaan tule koskaan jäämään TikTokiin koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kyllä.
Omalta lapselta otin kokonaan sovelluksen pois puhelimesta kun alkoi itsekin tekemään noita irvistelyvideoita.
Itse koen noista samanlaista tunnetta kuin misofoniaa potevat banaanin mälsimisestä.
Et taida ihan ymmärtää, mitä misofonia tarkoittaa. Samoin mälsän määritelmä olisi hyvä kerrata.
Tää tyttö on kaikkein kamalin. Aivan jäätävä myötähäpeä. Se oikeesti vissiin tahallaan koittaa näyttää hamsterilta. Googlasin sen ja ei sillä normaalisti oo posket tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tekee niin perkeleen pahaa kattoa tätä töissä. Kakskybäset muijat tekee tiktokkeja, kun taas vanhempi porukka menee sinne oikeasti töitä tekemään. Palkkaa silti kaikille maksetaan.
En tiedä missä olet töissä mutta ei meillä tehdä ainakan mitään tiktokkeja vaan TÖITÄ. Monta kakskymppistä naista on talossa, itseni mukaan lukien. :D t. Kaupan ala
https://youtube.com/shorts/haiVwval5w4?feature=share
Väännellään muutakin kuin naamaa...