Kuningatar Elisabetin juhlaviikonloppu
Kommentit (2655)
Kuningatar hengitti raskaasti ja oli väsyneen näköinen. Päätti kuitenkin jaksaa vielä tämän, mutta ei vilkuttanut eikä hymyillyt. Jotenkin vakava hetki, näkyi kaikkien ilmeistä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää aina toi Kate kun se tulee "esiintymään" ja toi sen tekokireä tekohammashymy.
Sinä olisit varmaan parempi eikä ketään ärsyttäisi sinussa yhtään mikään asia.
Vierailija kirjoitti:
Kuningatar hengitti raskaasti ja oli väsyneen näköinen. Päätti kuitenkin jaksaa vielä tämän, mutta ei vilkuttanut eikä hymyillyt. Jotenkin vakava hetki, näkyi kaikkien ilmeistä.
Vilkutti useaan kertaan!
No nyt on juhlat juhlittu. Kuningatar ilmeisesti tykkää esiintyä vihreässä. Hienoa, että tuli vielä vilkuttamaan. Lähikuvaa ei otettu.
Vierailija kirjoitti:
On niillä sitten taas opettelemista, kun yli 70 vuoden jälkeen pitää laulaakin God Save The King... Saattaa olla, että välillä menee vanhasta muistista väärinkin.
Todennäköisesti vain ennen vuotta 1945 syntyneet ovat edes laulaneet God save the king.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin olivat olemukseltaan kaikki vähän vakavia. Erilaisia kuin aitiossa istuessaan. Tai silloin ekana päivänä parvekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää aina toi Kate kun se tulee "esiintymään" ja toi sen tekokireä tekohammashymy.
Miten hänen sinun mielestäsi pitäisi esiintyä ja millä tavalla muuttaa hymyään?
Jospa olisi joskus oma itsensä. Johtuu varmaan siitä että en ole koskaan pitänyt Katesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa olisi joskus oma itsensä. Johtuu varmaan siitä että en ole koskaan pitänyt Katesta.
Kuvaile millainen hän olisi ollessaan oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olisit varmaan parempi eikä ketään ärsyttäisi sinussa yhtään mikään asia.
Sinua tuonne ei voisi kuvitellakaan ja onneksi ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin olivat olemukseltaan kaikki vähän vakavia. Erilaisia kuin aitiossa istuessaan. Tai silloin ekana päivänä parvekkeella.
Huomasin saman. Taitaa Elisabeth olla hyvin, hyvin hauras jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile millainen hän olisi ollessaan oma itsensä.
Sen haluaisi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, näin oli. Rohkaisevaa kuitenkin oli, että kuningatar käveli itse parvekkeelle, toki keppiin nojaten, mutta ei kenenkään käsipuolessa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10886711/Expressive-Prince-Lou…
Hyviä kuvia pikkuvintiöstä!
Siinä menee äidiltä juhlahumusta nauttiminen vähän ohi, kun yrittää pitää aisoissa tuollasta ilveilijää 😁
Vierailija kirjoitti:
Kalmacamilla on kylmäävä.
Näyttää vahanukelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman. Taitaa Elisabeth olla hyvin, hyvin hauras jo.
Ensimmäisenä päivänä parvekkeella olivat rentoja ja nauttivat tilanteesta. Nyt olemuksesta ihan kuin huokui jännitys että pysyykö kuningatar tolpillaan siinä parvekkeella. Charlottekin katseli vähän pelokkaana.
En tiedä, ehkä ylitulkintaa.
Ed Sheeranin biisiä en tuntenut, mutta nyt soivan kyllä. 👍