Kuningatar Elisabetin juhlaviikonloppu
Kommentit (2655)
Odottavat varmaan musiikin loppumista.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin, ja eilisestä lähtien ovat juhlineet Lilibetin ykkösiä varmaan omien ystäviensä ja lähinnä Fergien tyttärien ja puolisoidensa kera. Elizabet tapasi pikkuisen jo aiemmin. Hyvä niin.
Annan tästä nyt pisteet Harrylle ja Meghanille. Näyttäytyivät kerran, ja sitten ilmeisesti keskittyivät omaan syntymäpäiväasiaansa.
En tiedä, miten musiikki kuuluu paikalla olevalle yleisölle, mutta ei tätä ainakaan TV:tä varten ole miksattu.
Aatteles kun kerrankin tapahtuis jotain aivan protokollasta poikkeavaa. Kuten; tulisivat parvekkeelle kappaleen aikana ja kaikilla stendarit käsissä ja heiluttaisivat niitä kuin konsertissa. No aina voi mielikuvissa nähdä tämän. =D
Vierailija kirjoitti:
Aatteles kun kerrankin tapahtuis jotain aivan protokollasta poikkeavaa. Kuten; tulisivat parvekkeelle kappaleen aikana ja kaikilla stendarit käsissä ja heiluttaisivat niitä kuin konsertissa. No aina voi mielikuvissa nähdä tämän. =D
Heh, joo. Ehkä sitten, kun William on kuningas.
No niin :) Elisabetin asu on taas kiva :)
Vierailija kirjoitti:
Ja Elisabet nostaa nyrkin ylös ja huutaa rokcnroll jee jee
Vierailija kirjoitti:
No nyt heiluu parvekkeen verhot!
Tuuletus paikallaan, kun pierettää..
https://d1inegp6v2yuxm.cloudfront.net/royal-academy/image/upload/c_limi…
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun tässä ketjussa mammat seuraa enempi Meghania kun ellua. 😂
Niinpä. Jotkut ovat vasta tuolla portaalla.
Vierailija kirjoitti:
Typerä sirkus. Panem et circenses rahvaalle.
Hevoset selvästi stressaantuneita.
Bröd och skådespel?
Mua ärsyttää aina toi Kate kun se tulee "esiintymään" ja toi sen tekokireä tekohammashymy.
On niillä sitten taas opettelemista, kun yli 70 vuoden jälkeen pitää laulaakin God Save The King... Saattaa olla, että välillä menee vanhasta muistista väärinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää aina toi Kate kun se tulee "esiintymään" ja toi sen tekokireä tekohammashymy.
Yllättäen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Miten hänen sinun mielestäsi pitäisi esiintyä ja millä tavalla muuttaa hymyään?
Minä tajusin nämä kekkerit jotenkin jälkijunassa. En tiennyt, että tämä olisi näin viihdyttävä viikonloppu. Katson aina kuninkaalliset häät, mutta hölmönä luulin tämän olevan jotenkin liian kuiva ja tylsä juhla.
Vielä mitä!! Tämäntasoista viihdettä kun näkisi useammin. Tietoa olisi ollut kiva saada enemmän. Se eilinen paraati herätti valtavasti kysymyksiä, mutta selostus oli tasoa "suurin osa hevosista on mustia".
Erittäin, ja eilisestä lähtien ovat juhlineet Lilibetin ykkösiä varmaan omien ystäviensä ja lähinnä Fergien tyttärien ja puolisoidensa kera. Elizabet tapasi pikkuisen jo aiemmin. Hyvä niin.