Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy jotain myymälävarkaalta:)

Vierailija
13.10.2006 |

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä takia sinä luulet olevasi oikeuttu ottamaan näitä tavaroita? Kun kauppiaat tienaavat rahaa...? Heillä on paljonkin alaisia, joiden elanto on kaupankäynnistä kiinni, sekä myös maksavista asiakkaista, ei varkaista!

Vierailija
42/44 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää varastella. Mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan, olen muutaman kerran mennyt pummilla stadissa ollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiessani tuota pitkää tekstiä totesin että juuri tuota haluaisin itsekin. Mutta minussa on kuitenkin liikaa herran pelkoa, en voisi oikeasti ryhtyä siihen...

Vierailija
44/44 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintojen nousuun vaikuttaa ihan jokin muu kuin myymälävarkaat

Onko työtön= sosiaaliloinen ?

Kuinka moni teistä voi väittää ettei koskaan ole varastanut työnantajalta, ajanut pummilla, jättänyt palauttamatta liikaa saamaansa vaihtorahaa, huijannut vakuutuksissa jne ?

Ja jos olette suvaitsevaisia niin ulottakaa se jokaiseen ihmiseen.

Ja ap:lle: ei varastaminen mitään kunniallista ole, mutta oletpa ainakin rehellisesti sitä mitä olet, etkä tekopyhä kuten useimmat tässäkin ketjussa.



nimim. ei aina niin rehellinen