Kysy jotain myymälävarkaalta:)
Kommentit (44)
Säälittävää varastella. Mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan, olen muutaman kerran mennyt pummilla stadissa ollessa.
Lukiessani tuota pitkää tekstiä totesin että juuri tuota haluaisin itsekin. Mutta minussa on kuitenkin liikaa herran pelkoa, en voisi oikeasti ryhtyä siihen...
Hintojen nousuun vaikuttaa ihan jokin muu kuin myymälävarkaat
Onko työtön= sosiaaliloinen ?
Kuinka moni teistä voi väittää ettei koskaan ole varastanut työnantajalta, ajanut pummilla, jättänyt palauttamatta liikaa saamaansa vaihtorahaa, huijannut vakuutuksissa jne ?
Ja jos olette suvaitsevaisia niin ulottakaa se jokaiseen ihmiseen.
Ja ap:lle: ei varastaminen mitään kunniallista ole, mutta oletpa ainakin rehellisesti sitä mitä olet, etkä tekopyhä kuten useimmat tässäkin ketjussa.
nimim. ei aina niin rehellinen
Ja minkä takia sinä luulet olevasi oikeuttu ottamaan näitä tavaroita? Kun kauppiaat tienaavat rahaa...? Heillä on paljonkin alaisia, joiden elanto on kaupankäynnistä kiinni, sekä myös maksavista asiakkaista, ei varkaista!