Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy jotain myymälävarkaalta:)

Vierailija
13.10.2006 |

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tunteita vastaukseni ovat herättäneet?

Vierailija
22/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää ootko löysä moraalinen muissakin asioissa kuin vain varastamisessa. Esimerkiksi huijaatko vakuutuksissa, valehteletko, ajatko ylinopeutta... Eli onko sinulla myös muillakin elämän osa-alueilla omat näkemykseksi oikeasta ja väärästä, jotka sitten poikkeavat valtaväestön samoista.



Ja minkä ikäinen suunnilleen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on tehtävä! Tälle maailmalle, kaikki ei voi jatkua tällä tavalla, näin kestämättömällä länsimaisella kerskakulutus-meiningillä....

Ajan ylinopeutta toisinaan, aivan totta. En ole tähän asti huijannut vakuutuksissa, mutta moraalini ei varmaankaan estäisi sitäkään. Oikeasti, estääkö jonkun MORAALI sen vai onko se vain pelkoa siitä, että jää kiinni? Mitä moraali edes on? Äitini yritti tunkea sitä minuun liian kanssa pienenä, mutta se valui minusta pois kuin vesi. Sen sijaan ihmisten satuttamista, lasten, heikompien, eläinten, vammaisten oikeuksien polkemista en hyväksy lainkaan. Ehkä löysämoraalisuuteni suuntautuu materiaan.

Valehtelen, jos loukkaisin totuudella jotakuta. Valkoisia valheita siis. Olen kolmikymppinen. Koulutausta amk.

Vierailija:


Kiinnostaisi tietää ootko löysä moraalinen muissakin asioissa kuin vain varastamisessa. Esimerkiksi huijaatko vakuutuksissa, valehteletko, ajatko ylinopeutta... Eli onko sinulla myös muillakin elämän osa-alueilla omat näkemykseksi oikeasta ja väärästä, jotka sitten poikkeavat valtaväestön samoista.

Ja minkä ikäinen suunnilleen olet?

Vierailija
24/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että aika pettynyt olen tähän tekstiin. Pari kohtaa osui ehkä oikeaan, mutta aikamoista sontaa.....



Pitäisi varmaan ottaa muutakin " opiksi" menneiltä ajoilta, esim. " silmä silmästä, hammas hampaasta" .....



7

Vierailija
25/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytele anteeksi, en mitenkään selittele, en nöyristele vartijoita.



En pidä vartijoista, poliiseja kunnioitan. Niin moni vartija on sitä sairasta sakkia, joka on vain sen takia työssä että saisi jotain actionia, että saisi luvan kanssa olla väkivaltainen toiselle ihmiselle.

Vierailija
26/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärätkö aivoton olio, että VRASTAMISESTA EI KÄRSI SE ISO " RIISTÄJÄ" VAAN ME IHAN TAVALLISET REHELLISET IHMISET, JOTKA MAKSETAAN NE SUN PÖLLIMÄT TAVARAT KOHONNEINA HINTOINA!!!

Sun tapaset " nykyajan robin hoodit" (säkin ilmiselvästi pidät itseäsi hyväntekijänä) pitäs viedä ladon taakse ja ...tiedät kyllä mitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun varastelu muuten muuttaa/vähentää sitä kerskakulutusta???

Vierailija
28/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

henk. koht. toivoisin, että useampi ihminen uskaltautuisi varastamaan.

Hih, kyllä, pidän tavallaan itseäni hyväntekijänä. Mutta olen myös itsekäs. Vaikeaa. Tässä maailmassa on vaikeaa, ei ole vaikutuskanavia.

Haluaisin kuulla, mitä hyvää sinä teet lähimmäisten puolesta. Kerro.

Vierailija:


Ymmärätkö aivoton olio, että VRASTAMISESTA EI KÄRSI SE ISO " RIISTÄJÄ" VAAN ME IHAN TAVALLISET REHELLISET IHMISET, JOTKA MAKSETAAN NE SUN PÖLLIMÄT TAVARAT KOHONNEINA HINTOINA!!!

Sun tapaset " nykyajan robin hoodit" (säkin ilmiselvästi pidät itseäsi hyväntekijänä) pitäs viedä ladon taakse ja ...tiedät kyllä mitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et (maksetut) keräyksiin. Miten tämä muuten liittyy tähän ketjuun? Ai joo, sähän olet varsinainen Äiti Teresa, kun ANNAT varastamiasi tavaroita kaikille tarvitseville :-)

Vierailija
30/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettää Myymälävaras:)



(enkä edes kuulu kirkkoon)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät menee säästöön. Tiedän miltä tuntuu aloittaa tyhjästä.



Vierailija
32/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahasi kuluu kokonaan asumis- ja elämiskustannuksiin. sen sijaan että seuraisit vähän mitä kulutat ja tekisit siten oikeita eettisiä valintoja, pyhität varastamisen muka-ideologialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, kosmetiikkaa ja ruokaa?



Eikö hävetä?

Vierailija
34/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoasta kalliit juustot, sisäfileet jne. kaiken kosmetiikan sisältäen jopa hammasharjat:), koruja, kenkiä, lasitavaraa, lahjatavaraa, lähes mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä että kaikki riistää muutenkin kaikkia. Jos pöllin jotain stockkalta se on samalla kannanotto niiden epäeettiselle toiminalle.



En opeta lapsille. Yritän kasvattaa lapset soveltuviksi tähän yhteiskuntaan. Saavat sitten isompina päättää mitä ovat ja mitä sääntöjä " kannattaa" noudattaa.

Vierailija
36/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko oot ollut myymälävaras? missä kaupungissa asut?

Vierailija
37/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt millainen tämä yhteiskunta olisi jos me kaikki alettaisiin samanlaisiksi laittomuuden harjoittajiksi kuin sinä?



Niin " mielenkiintoista" miten jotkut oikeuttaa itselleen pöllimisen.

Vierailija
38/44 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sakkoja, omaisuutta laukussa oli 150 euron edestä: sain 120 euron sakot. Varas olen ollut enemmän tai vähemmän aikuisikäni. Lasten saaminen lopetti hommat hetkellisesti, mutta sitten jatkoin. En kommentoi kaupunkia.

Vierailija:


kauanko oot ollut myymälävaras? missä kaupungissa asut?

Vierailija
39/44 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyypiö joskus löytää edestään sen mitä taakseen jättää. Ehkä hänelle itselleen tai lapsilleen tapahtuu jotain tosi pahaa...

Vierailija
40/44 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Varsin typerä ja moraaliton ihminen olet Ap!