Kysy jotain myymälävarkaalta:)
Kommentit (44)
Kiinnostaisi tietää ootko löysä moraalinen muissakin asioissa kuin vain varastamisessa. Esimerkiksi huijaatko vakuutuksissa, valehteletko, ajatko ylinopeutta... Eli onko sinulla myös muillakin elämän osa-alueilla omat näkemykseksi oikeasta ja väärästä, jotka sitten poikkeavat valtaväestön samoista.
Ja minkä ikäinen suunnilleen olet?
Jotain on tehtävä! Tälle maailmalle, kaikki ei voi jatkua tällä tavalla, näin kestämättömällä länsimaisella kerskakulutus-meiningillä....
Ajan ylinopeutta toisinaan, aivan totta. En ole tähän asti huijannut vakuutuksissa, mutta moraalini ei varmaankaan estäisi sitäkään. Oikeasti, estääkö jonkun MORAALI sen vai onko se vain pelkoa siitä, että jää kiinni? Mitä moraali edes on? Äitini yritti tunkea sitä minuun liian kanssa pienenä, mutta se valui minusta pois kuin vesi. Sen sijaan ihmisten satuttamista, lasten, heikompien, eläinten, vammaisten oikeuksien polkemista en hyväksy lainkaan. Ehkä löysämoraalisuuteni suuntautuu materiaan.
Valehtelen, jos loukkaisin totuudella jotakuta. Valkoisia valheita siis. Olen kolmikymppinen. Koulutausta amk.
Vierailija:
Kiinnostaisi tietää ootko löysä moraalinen muissakin asioissa kuin vain varastamisessa. Esimerkiksi huijaatko vakuutuksissa, valehteletko, ajatko ylinopeutta... Eli onko sinulla myös muillakin elämän osa-alueilla omat näkemykseksi oikeasta ja väärästä, jotka sitten poikkeavat valtaväestön samoista.Ja minkä ikäinen suunnilleen olet?
Täytyy kyllä sanoa, että aika pettynyt olen tähän tekstiin. Pari kohtaa osui ehkä oikeaan, mutta aikamoista sontaa.....
Pitäisi varmaan ottaa muutakin " opiksi" menneiltä ajoilta, esim. " silmä silmästä, hammas hampaasta" .....
7
En pyytele anteeksi, en mitenkään selittele, en nöyristele vartijoita.
En pidä vartijoista, poliiseja kunnioitan. Niin moni vartija on sitä sairasta sakkia, joka on vain sen takia työssä että saisi jotain actionia, että saisi luvan kanssa olla väkivaltainen toiselle ihmiselle.
Ymmärätkö aivoton olio, että VRASTAMISESTA EI KÄRSI SE ISO " RIISTÄJÄ" VAAN ME IHAN TAVALLISET REHELLISET IHMISET, JOTKA MAKSETAAN NE SUN PÖLLIMÄT TAVARAT KOHONNEINA HINTOINA!!!
Sun tapaset " nykyajan robin hoodit" (säkin ilmiselvästi pidät itseäsi hyväntekijänä) pitäs viedä ladon taakse ja ...tiedät kyllä mitä!
Miten sun varastelu muuten muuttaa/vähentää sitä kerskakulutusta???
henk. koht. toivoisin, että useampi ihminen uskaltautuisi varastamaan.
Hih, kyllä, pidän tavallaan itseäni hyväntekijänä. Mutta olen myös itsekäs. Vaikeaa. Tässä maailmassa on vaikeaa, ei ole vaikutuskanavia.
Haluaisin kuulla, mitä hyvää sinä teet lähimmäisten puolesta. Kerro.
Vierailija:
Ymmärätkö aivoton olio, että VRASTAMISESTA EI KÄRSI SE ISO " RIISTÄJÄ" VAAN ME IHAN TAVALLISET REHELLISET IHMISET, JOTKA MAKSETAAN NE SUN PÖLLIMÄT TAVARAT KOHONNEINA HINTOINA!!!
Sun tapaset " nykyajan robin hoodit" (säkin ilmiselvästi pidät itseäsi hyväntekijänä) pitäs viedä ladon taakse ja ...tiedät kyllä mitä!
et (maksetut) keräyksiin. Miten tämä muuten liittyy tähän ketjuun? Ai joo, sähän olet varsinainen Äiti Teresa, kun ANNAT varastamiasi tavaroita kaikille tarvitseville :-)
Lähettää Myymälävaras:)
(enkä edes kuulu kirkkoon)
Lapsilisät menee säästöön. Tiedän miltä tuntuu aloittaa tyhjästä.
rahasi kuluu kokonaan asumis- ja elämiskustannuksiin. sen sijaan että seuraisit vähän mitä kulutat ja tekisit siten oikeita eettisiä valintoja, pyhität varastamisen muka-ideologialla.
Vaatteita, kosmetiikkaa ja ruokaa?
Eikö hävetä?
ruoasta kalliit juustot, sisäfileet jne. kaiken kosmetiikan sisältäen jopa hammasharjat:), koruja, kenkiä, lasitavaraa, lahjatavaraa, lähes mitä vaan.
Syystä että kaikki riistää muutenkin kaikkia. Jos pöllin jotain stockkalta se on samalla kannanotto niiden epäeettiselle toiminalle.
En opeta lapsille. Yritän kasvattaa lapset soveltuviksi tähän yhteiskuntaan. Saavat sitten isompina päättää mitä ovat ja mitä sääntöjä " kannattaa" noudattaa.
kauanko oot ollut myymälävaras? missä kaupungissa asut?
Oletko miettinyt millainen tämä yhteiskunta olisi jos me kaikki alettaisiin samanlaisiksi laittomuuden harjoittajiksi kuin sinä?
Niin " mielenkiintoista" miten jotkut oikeuttaa itselleen pöllimisen.
Sain sakkoja, omaisuutta laukussa oli 150 euron edestä: sain 120 euron sakot. Varas olen ollut enemmän tai vähemmän aikuisikäni. Lasten saaminen lopetti hommat hetkellisesti, mutta sitten jatkoin. En kommentoi kaupunkia.
Vierailija:
kauanko oot ollut myymälävaras? missä kaupungissa asut?
hyypiö joskus löytää edestään sen mitä taakseen jättää. Ehkä hänelle itselleen tai lapsilleen tapahtuu jotain tosi pahaa...
No ei. Varsin typerä ja moraaliton ihminen olet Ap!
mitä tunteita vastaukseni ovat herättäneet?