Onko niin, että maskuliinisen äidin pojasta kasvaa feminiininen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
No jos on sellaine rekkalesbomainen jätkämäinen nainen niin hänen pojastaan voi tulla semmonen prinsessa meillä naapurissa tällänen tapaus. Äiti on ku mies ja poika on ku kukkaistytteli
Entä jos poika tykkää prinsessa jutuista? Tykkäsin mäkin tyttölapsena enempi hotwheels autoista kuin nukeista.
Ei pidä paikkaansa.
Itse olen aika maskuliininen äiti, ja toinen pojistani on erittäin maskuliininen ja toinen enempi feminiininen. Samat geenit ja sama kasvuympäristö.
Ap, muista laittaa määritelmään lopuksi "-ap" jotta tiedetään, mikä määritelmä kuuluu aloitukseen.
Vierailija kirjoitti:
No jos on sellaine rekkalesbomainen jätkämäinen nainen niin hänen pojastaan voi tulla semmonen prinsessa meillä naapurissa tällänen tapaus. Äiti on ku mies ja poika on ku kukkaistytteli
Oletko ap?
Homous on mielestäsi maskuliinista..?
Ap taisi vain purkaa vihaansa. Millainen äiti mahtaa ap:llä olla? Narsistinen asperger?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap?
Homous on mielestäsi maskuliinista..?
Ovathan homot maskuliiinisia. Monet ovat lihaksikkaita ja seksuaalisesti aktiivisempia kuin heteromiehet.
-ei ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Itse olen aika maskuliininen äiti, ja toinen pojistani on erittäin maskuliininen ja toinen enempi feminiininen. Samat geenit ja sama kasvuympäristö.
Onko sulla siis miehinen luusto... Kasvaako sulla partaa... Leveää lantiota sulla ei taida olla...
Ympäristö ei vaikuta maskuliinisuuteen tai femiinisyyteen vaan kyllä ne kehon piirteet on ihan synnynnäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Kuvitteletko, että lapsillasi on samat geenit, vaikka eivät ole identtisiä kaksosia? :-O
Palataan asiaan, kun ap pystyy kertomaan, mitä korrelaatiota hänen kysymyksensä koskee. Vai puhutaanko monista eri korrelaatioista, sen mukaan, miten kukin ne määrittelee? Yksi vai monta korrelaatiota?