Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa maidontulo?

Vierailija
13.10.2006 |

Lapsi nyt 7kk ja imetän vielä. Olen kuitenkin lähdössä kuukauden päästä töihin ja isä jää lapsen kans kotiin. Vielä olen imettänyt ympäri päivän mut nyt tosiaan tahtoisin että alkais maidon tulo jo vähentymään. Eli millä keinoilla saa maidon tulon loppumaan kun tissit täyttyy niin nopeesti että sitte on pakko lyödä taas tissi suuhun lapselle koska olo on et räjähtää!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähennä imetystä hillitysti, työpaikalle varmuuden vuoksi pumppu mukaan ja anna rintojen täyttyä ennen kuin pumppaat/imetät.

Älä lypsä tyhjiin vaan vain sen verran, että pahimmat tulee pois. Vähenee viikossa-kahdessa niin, ettet enää tarvitse pumppausta.

Vierailija
2/3 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olisin vielä tiedustellut että onnistuukohan sellainen imetys eli töissä ollessani imettäisin vielä illalla ennen nukkumaanmenoa. Mitä luulette onnistuuko pitkään tällainen kerran päivässä imetys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvioida. Itse imetin 2kk työn aloituksesta iltaisin kotona. Kävi vaan fyysisesti niin raskaaksi, että oli pakko lopettaa kokonaan. Ensin pitkä päivä töissä ja sitten lapsi imi 2h (n16-18), sitten pieni lepotauko itselle ja vielä ennen yöunia 1-2h imetys. Ikää lapsella oli 1v6kk kun aloitin työt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä