Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka " sekoavat" ennen menkkoja?

Vierailija
17.11.2006 |

Eli sis tarkoitan hyvin voimakasta mielialan laskua ja ärtyisyyttä, suoranaista raivoisuutta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näin voimakkaana?

Vierailija
2/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itselleni ei tapahdu oikeastaan yhtään mitään. Olen koko elämäni aikana havainnut ihan muutamia kertoja mielialanvaihtelua ennen menkkoja. (Eikä miehenikään, joten tuskin kuvittelen.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinna piukeena koko ajan, mutta välillä tulee oikeen raivonpuuskia, niin yllättäen ja rajusti että itsekin oon ihan ihmeissään :O Suklaansyönti auttaa jonkinverran, samoin tupakka. En polta enää muuten, mutta pms-aikaan vedän sauhut tarvittaessa.

Vierailija
4/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin olen minäkin lopettanut enkä riskeeraa kyllä että taas ratkean.

-Ap

Vierailija
5/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutenkin on masennusta ja mielialalääkitys, mutta ennen menkkoja siis todella tuskaisaa!

Vierailija
6/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla vain raivoissani ilman mitään syytä ja itkeä pikkujuituista koko ajan. Olen kiukkuinen ja lähes masentunut. Kaikki tuntuu epätoivoiselta ja hormonit ihan sekaisin. Voin täysin ilman mitään omantunnon tuskia perua menot ja käskeä miehen lapsen kanssa anoppilaan ja itse jään murjottamaan kotiin. Huoletta olen pitänyt päiviä kestäneitä mykkäkouluja jne.

Mikä kurjinta, niin olin sellainen suurimman osan raskausajastanikin!

Voi miesparkaa :/

Nyt ei ole läheskään niin paha tilanne kuin raskauden aikana tai ennen raskautta.

Vierailija
7/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin harmittaa kun on niin hormoniensa vietävänä! Ja nyt lasten syntymän jälkeen ovat myös ovulaatiot alkaneet tuntua ja tuottaa kipua! Eli suuri osa kuukaudesta menee hormonien armoilla... Ei ole miehillä näin vaikeata!

-Ap

Vierailija
8/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärissä tutkimuksissakin kun kivut olivat todella kovat, koko alavatsa ihan turtana. Epäilivät ensin umpisuolta mutta kun tehtiin terkempia tutkimuksia selvisi ovulaatiokivuiksi ja käskettiin ottaa särkylääkettä ! ? Oikeesti haluaisin kyllä tähän jotain hoitoa kun kuukaudesta menee yli puolet ovulaatio ja kuukautisvaivoihin. Ja mulla on alkanut nyt ihan tässä lähiaikoina, olen 32 v. Tätä se on varmaan vaihdevuosiin saakka.

Vierailija
9/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi ikävältä!

Ovulaatiohan olisi hoidettu pois pillereillä, mutta kun niitäkään ainakaan minä en voi syödä johtuen entistä pahemmista vaikutuksista mielialaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän