Olenko jotenkin poikkeuksellinen, kun en haise hielle koskaan?
Monessa ketjussa ihmiset valittaa kaikkea outoa nivus-, tissi- ja jalkahikeä. Itselläni ei haise edes kainalot, ei edes silloin, kun olen jostain pakottavasta syystä ollut pääsemättä pesulle.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Et haise, koska olet tottunut hien hajuusi etkä enää haista sitä. Kaikki muut sen kyllä haistaa.
Miksi ajattelet, että kaikki ihmiset haisevat hieltä? Ja mistä tiedät, haisetko itse deodorantista huolimatta? Olethan tottunut hajuusi. Oikeasti voit haista niin pahalta, että silmissä kirvelee.
Vierailija kirjoitti:
Olet vain niin tottunut omaan hajuusi ettet huomaa sitä. Tunsin kerran naisen, joka väitti itseään hajuttomaksi, mutta haisi aivan kissankuselle. Naisella siis ei ollut kissaa.
Sinähän voit myös haista aivan kissankuselta.
Et luultavasti haista itseäsi. Yllättävän yleistä, tunnen kanssa erään, joka "ei haise". Oma nenä tottuu pelottavan nopeasti. Vaikka "et haise" kannattaa silti peseytyä usein ja käyttää dödöä, ihan muita ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et haise, koska olet tottunut hien hajuusi etkä enää haista sitä. Kaikki muut sen kyllä haistaa.
Miksi ajattelet, että kaikki ihmiset haisevat hieltä? Ja mistä tiedät, haisetko itse deodorantista huolimatta? Olethan tottunut hajuusi. Oikeasti voit haista niin pahalta, että silmissä kirvelee.
Kuulostat tosi loukkaantuneelta :D Voi voi
Vierailija kirjoitti:
Et luultavasti haista itseäsi. Yllättävän yleistä, tunnen kanssa erään, joka "ei haise". Oma nenä tottuu pelottavan nopeasti. Vaikka "et haise" kannattaa silti peseytyä usein ja käyttää dödöä, ihan muita ajatellen.
Mutta voithan sinäkin haista tosi pahalta. Voi vaikka olla niin, että pyllysi haisee hirveän pahalta housujen läpi, mutta olet itse niin tottunut siihen, että et haista sitä. Tai vaikka jalat. Kukaan ei ilmeisesti voi sitten tietää, haiseeko vai ei?
Minäkään en haise vaikka olisin viikon peseytymättä. Jostain syystä esim. kaupassa ihmisiä ei ole lähellä ja kassajonossa ei yleensä ole ketään takana. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minähän vain ehdotin, että sinäkin voit haista tosi pahalta. Mistä tiedät, haisetko? Olethan tottunut hajuusi. Mikset kommentoi sitä mitenkään? Menikö jotenkin tunteisiin?
Mulla haisee ainoastaan kainalot ja nekään ei kovin voimakkaalle. Paitsi viimeksi, kun olin tosi ikävässä tilanteessa huomasin, että tuskanhiki sai kainaloni haisemaan monta kertaa enemmän kuin yleensä. Käytän kuitenkin dödöä, joten tämä ei ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minähän vain ehdotin, että sinäkin voit haista tosi pahalta. Mistä tiedät, haisetko? Olethan tottunut hajuusi. Mikset kommentoi sitä mitenkään? Menikö jotenkin tunteisiin?
En ole se, jolle alunperin vastasit! Mutta ei sitä tiedäkään, sen takia pitää peseytyä usein ja huolehtia hygieniasta <3 Ethän haise, AP!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se, jolle alunperin vastasit! Mutta ei sitä tiedäkään, sen takia pitää peseytyä usein ja huolehtia hygieniasta <3 Ethän haise, AP!
En ole ap. Mutta mistä tiedät, jos haiset kuitenkin, pesusta huolimatta? Haju ei lähde pesussa pois, ja olet niin tottunut siihen, että et sitä haista.
Sitten olet erittäin onnekas. Tai se kielii siitä, että sinulla ei ole mitään sellaisia sairauksia, joissa iholla oleva bakteerien määrä olisi erityisen runsasta, ei ole muitakaan sairauksia, kuten diabetestä, ja peseydyt niin säännöllisesti, ettei sinusta silti mahdollisesti erittyvä hiki pääse tuoksumaan. Mikäli sinulla nyt mitään hikoilua esiintykään. Tai jos niin on, niin sitten sinulla on jokin sairaus, joka estää sinua hikoilemasta millään tavalla.
Ok, eli ilmeisesti on ok kommentoida aloittajalle, että hän varmasti haisee, mutta ei ole ok kommentoida muille ketjuun osallistuneille, että he saattavat haista myös. Mikä ero tässä on?
Täällä toinen. Äitini on samanlainen. Siis sellainen "tyypillinen" kainalohiki ei haise, mutta peseytymättömyys toki. Se on erilainen haju, tunkkainen, mutta ei sellainen pistävä hien haju. Ja on muuten kuivat korvat ja aasialaisgeenejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en haise vaikka olisin viikon peseytymättä. Jostain syystä esim. kaupassa ihmisiä ei ole lähellä ja kassajonossa ei yleensä ole ketään takana. Outoa.
Olipa hauska vitsi! Kiitos nauruista.
😂
Hmmm. Onhan tuossa jotakin perää...
Vierailija kirjoitti:
Sitten olet erittäin onnekas. Tai se kielii siitä, että sinulla ei ole mitään sellaisia sairauksia, joissa iholla oleva bakteerien määrä olisi erityisen runsasta, ei ole muitakaan sairauksia, kuten diabetestä, ja peseydyt niin säännöllisesti, ettei sinusta silti mahdollisesti erittyvä hiki pääse tuoksumaan. Mikäli sinulla nyt mitään hikoilua esiintykään. Tai jos niin on, niin sitten sinulla on jokin sairaus, joka estää sinua hikoilemasta millään tavalla.
Hikoilen kyllä ja kohtuullisen paljonkin.
Ap
Miksi ihmisille on niin vaikeaa myöntää että joku ei ehkä haise pahalta? Itse tunnen kaksi henkilöä jotka eivät koskaan haise hieltä vaikkeivät käytä dödöä. Ja ei, en ole tottunut heidän hajuihinsa, kun ei ne haisseet pahalta ekalla tapaamisellakaan. Itse kyllä haisen, ei tarvitse olla kuin kaksi tuntia suihkusta niin kainalot haisee jos en ole laittanut dödöä.
Sulla ei elä iholla paljon bakteereja. Peseydytkö liian usein?
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei elä iholla paljon bakteereja. Peseydytkö liian usein?
Ai nytkö hielle löyhkääminen onkin hyvä ja tavoiteltava tila?
Onko sinulla vinot silmätkin ? Kun omaat aasialaista verta.
Olet vain niin tottunut omaan hajuusi ettet huomaa sitä. Tunsin kerran naisen, joka väitti itseään hajuttomaksi, mutta haisi aivan kissankuselle. Naisella siis ei ollut kissaa.