miksi joitakuita miehiä häiritsee seksuaaliset naiset?
Miehillä on monesti kovat puheet mutta sitten seksuaaliset naiset eivät kiinnosta parisuhdetta ajatellen. Itsellä on voimakkaat seksuaaliset tarpeet.
Kommentit (32)
Nainen varustettuna vahvoilla seksuaalisilla tarpeilla ja narsistisella asenteella on miehen painajainen. Kierrän kaukaa vaikka kuinka panettaisi.
En viittaa aloittajan, koska en ollenkaan tunne.
Riippuu siitä, oletteko antaneet koko kylälle.
Jos olet suunnilleen heti päälle käyvä ja saat heti kilarit jos pyydän vähän hidastamaan tahtia, niin ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Eli, sinun mielestäsi nainen saa vapaasti haluta seksiä mutta ei saa sitä toteuttaa? Näin kaksnaamaisia ovat miehet!
Mielestäni miehiä kiihottaa enemmän vähän vastahakoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli, sinun mielestäsi nainen saa vapaasti haluta seksiä mutta ei saa sitä toteuttaa? Näin kaksnaamaisia ovat miehet!
Wtf? Millä tavoin "vapaasti seksiä toteuttava" nainen eroaa parisuhde-arvoltaan "vapaasti seksiä toteuttavasta" miehestä?
Kumpainenkin sarjaa "easy come-easy go", eli siis suomeksi sanottuna hyppäävät sänkyyn aina kun tilaisuus tulee, ei niin väliä onko oma kumppani vai ei.
Kaikki miehet ei pärjää halukkaan ja voimakastahtoisen naisen kanssa. Minusta naisessa pitää olla särmää ja tahtoa, mitä kesyttää. Tarjoaa hyvää haastetta ja kesytys näkyy sitten seksissä tulisuutena ja tempperamenttisuutena. Kun tälläisen naisen vie sängyssä nirvanaan kehrää nainen tyytyväisenä kuin kissa ja hän arvostaa miestään. Vaatii mieheltä vähän enemmän mutta on elämän suola.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni miehiä kiihottaa enemmän vähän vastahakoinen nainen.
Näin juuri. Kunniallinen ja siveellinen nainen esittää aluksi hieman vaikeasti tavoiteltavaa, vaikka olisi oikeasti valmis hyppäämään satulaan ja laukalle vaikka heti!
Miehiä kiinnostaa sellainen seksuaalisesti aktiivinen ja seksistä nauttiva nainen joka on ennen miehen tapaamista ollut siveyden sipuli, mutta jonka seksuaalisen energian vasta tavattu mies on onnistunut vapauttamaan. Nainen joka on valmiiksi seksuaalisesti aktiivinen ja seksistä nauttiva nainen on pelottava, ja onkin turvallisempaa pitää häntä horahtavana ja jakorasiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf? Millä tavoin "vapaasti seksiä toteuttava" nainen eroaa parisuhde-arvoltaan "vapaasti seksiä toteuttavasta" miehestä?
Kumpainenkin sarjaa "easy come-easy go", eli siis suomeksi sanottuna hyppäävät sänkyyn aina kun tilaisuus tulee, ei niin väliä onko oma kumppani vai ei.
No ei! Eihän tässä puhuttu onko suhteessa vai ei.
Eli nainen joka haluaa seksiä ja nauttii siitä, ei SAA nauttia. Kun taas mies anti palaa! niinkö? Mitä ne suhtees tässä vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä, että seksiä vapaasti haluava nainen/mies olisi sängystä sänkyyn hyppäävä. Puolisoni kanssa olemme juuri vapaasti seksiä hyvin paljon haluavia, mutta saamme sen seksin toisiltamme, ja ei ole mitään tarvetta tai halua hypätä toiseen sänkyyn. Kummallakin meistä on hyvin rajttu määrä aikaisempia kumppaneita, vaikka kumpikin meistä on ollut aina teini-iästä lähtien hyvin seksuaalsia olentoja.
Mitä täältä palstalta olen lukenut, niin naisia häritsee miesten seksuaalisuus kokonaisuudessaan. Minua ei häiritse seksiaalinen nainen, enkä voi puhua muiden puolesta, mutta omastani ja havainnoistani voin. Ensin pitäisi määritellä mitä tarkoitetaan seksuaalisella naisella, koska jos sitä naiselta kysytään, nainen on melkein aina omasta mielestään seksuaalinen, vaikka se ei monella välity sinne parisuhteeseen asti. Voimakas seksuaalisuus on todella iso plussa naisessa. Ainainen seksihalujen herättely uusilla tempuilla ei enää kiinnosta ollenkaan, vaan naisen pitää olla luonnostaan halukas, aktiivinen ja avoin. Naiset tykkäävät orgasmeista, mutta osa ei ole valmis laittamaan niiden eteen tikkua ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä täältä palstalta olen lukenut, niin naisia häritsee miesten seksuaalisuus kokonaisuudessaan. Minua ei häiritse seksiaalinen nainen, enkä voi puhua muiden puolesta, mutta omastani ja havainnoistani voin. Ensin pitäisi määritellä mitä tarkoitetaan seksuaalisella naisella, koska jos sitä naiselta kysytään, nainen on melkein aina omasta mielestään seksuaalinen, vaikka se ei monella välity sinne parisuhteeseen asti. Voimakas seksuaalisuus on todella iso plussa naisessa. Ainainen seksihalujen herättely uusilla tempuilla ei enää kiinnosta ollenkaan, vaan naisen pitää olla luonnostaan halukas, aktiivinen ja avoin. Naiset tykkäävät orgasmeista, mutta osa ei ole valmis laittamaan niiden eteen tikkua ristiin.
No, itse tarvitsen pari kolme yhdyntää päivittäin. Lisäksi pikkutuhmat viestit oman miehen kanssa olisi kiihottavaa. ap
Ei häiritse, kun sovittiin että nainen sidotaan käsistä ja jaloista sänkyyn ja minä määrään tällöin tahdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt rupee laittamaan sanoja mun suuhuni. Mua häiritsee se, jos olet antanut koko kylälle. Ei sun seksuaalisuutesi. Nää on täysin eri asiat.
Jos on seksuaalinen, niin on seksuaalinen.
Jos on antanut koko kylälle, on ....a.
ei. ei ole totta. ei voi olla mahdollista.
koska.
ei kellään naisella ole sellaista seksuaalista voimaa takanaan että sitä tarvitsisi suitsia erikseen.
kaikki normaaliaikoina suoritetut, (perinteet ovat monelka, esim. lauantaisin saunan jälkeen, 1t.max.) koitusta.
se on riittävästi (normaalilla kristillisellä heteroparilla), sen olemme hyvin tyytyväisenä oppineet tuntemaan. siinä tarpeeksi koitusta.
ei. ei ole kellään naisella siihen lisättävää ikinä.
Etkö ole oppinut, että uho ja kyky harvoin viihtyy samassa kehossa?
Miten naiset ei pysty sisäistämään sitä asiaa että kaikkien kanssa paneminen on eri asia kuin korkea libido? Harrastaisin seksiä mielelläni joka päivä, mutta silti kumppanit on kuitenkin yhden käden sormilla laskettavissa ja kaikki pitkissä suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse tarvitsen pari kolme yhdyntää päivittäin. Lisäksi pikkutuhmat viestit oman miehen kanssa olisi kiihottavaa. ap
Sinä haluat noin ja se vaatii aina sinulta jotakin. Jos et löydä sopivaa, niin katse peiliin.
Eihän. Kyllähän seksuaaliset naiset nimenomaan miehiä kiinnostavat myös parisuhdemielessä. Tai tarkemmin: voimakas seksuaalivietti ei ole parisuhteen este vaan plussa.
Mutta se tuskin yksin riittää, jos se seksuaalinen henkilö ei ole muuten sopivan tuntuinen parisuhdemielessä juuri sille henkilölle. Silloin voi käydä niin että päädytään vain sänkyyn. Jos suhde loppuu siihen niin sitten se henkilö ei alunperinkään kiinnostanut parisuhdemielessä.