Miksi sitä uutta TopGun leffaa niin hehkutetaan?
Tekeekö Tomppa Bondit ja heittää veivinsä vai mikä siinä niin koskettavaa on?
Kommentit (11)
Ketä vastaan siinä soditaan? Pohjois Koreaa?
Se oli aika hyvä. Tehty perusteellisen hyvin, niin kuin ennen vanhaan tehtiin elokuvia. Varmaan siksi
Tompasta meni täysin maku sen skientologia-paskan myötä.
No mene katsomaan, niin tiedät.
Toisaalta minä hehkutan, koska se kasarileffa teki suuren vaikutuksen (viime vuonna katsottuna totesin että se oli aika surkea) ja tämä jatkoi sitä tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ekassa oli vihollisena Pohjois-Korea vaikka sitä ei missään mainittu. Uudessa puhutaan vain roistovaltiosta, mutta minkään valtion nimeä ei erikseen mainita. Olisiko taas Pohjois-Korea kyseessä
En ymmärrä kyllä hehkutusta ollenkaan, kävin katsomassa ja täysin surkea, mitäänsanomaton tekele. 1/5 kohtuullisista tehosteista, muutoin täyttä roskaa kuten alkuperäinenkin.
Mä kyllä tykkäsin uudesta kuten vanhastakin.
Toki tuo woketuksen tunkeminen siihenkin "roistovaltio"huoh... hieman ärsytti, mutta oikein hyvä leffa oli :)
Valtaosa uusista leffoista on ala-arvoista p 4 skaa, tämä oli piristävä poikkeus :)
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkäsin uudesta kuten vanhastakin.
Toki tuo woketuksen tunkeminen siihenkin "roistovaltio"huoh... hieman ärsytti, mutta oikein hyvä leffa oli :)
Valtaosa uusista leffoista on ala-arvoista p 4 skaa, tämä oli piristävä poikkeus :)
Mitä tarkoitat woketuksella tässä yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Elokuvassa puhuttiin ryövärivaltiosta :D kuinka sopivaa nykyiseen tilanteeseen peilaten..
Tomppa on vaan kuuma. Hopeak*tut on nyt in!