Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaukainen täti otti yhteyttä ja pyysi laittaan minusta kuvan wats apilla kun ei olla pitkään aikaan nähty. En halua laittaa. Miten kieltäydyn?

Vierailija
30.05.2022 |

Tuntuu töykeältä sanoa vaan en laita

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sellasen kaukaa nappaistun kuvan jossa sulla on aurinkolasit päässä, jonkun maisemahässäkän edustalla. Se ei ole liian "henkilökohtainen".

Vierailija
22/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei homma pyöri nyt kuvilla. Älä tee mitään. Samannimisiä kuin sinä tai tätisi voi olla vaikka pilvin pimein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla kaukainen tämä tätisi on? Asuu kaukana? Onko edes oikeasti täti, vai joku muu sukulaisen tuttava?

täti = isän tai äidin sisko

isotäti = äidin tai isän täti (mummon tai papan sisko)

Vierailija
24/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on puhelimen kamera rikki, ei ole tullut hankittua uutta kun kuvaan aika vähän. Otan sit kun ostan uuden."

Vierailija
25/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos täti on löytänyt mahdollisen mieluisen kumppanin sinulle ja haluaisi näyttää sille sinusta kuvaa.

Vierailija
26/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos täti on löytänyt mahdollisen mieluisen kumppanin sinulle ja haluaisi näyttää sille sinusta kuvaa.

No sitten ei hemmetti ainakaan. Saakelin tuputtajat. Onneksi nuo ajat ovat kohdallani ohi eikä whatsappia silloin ollut.

T. Lesbotäti, joka ei koskaan kinua kuvia eikä tuputa kumppaneita kellekään

Vierailija
27/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nyt ihan varma että se oli kaukainen täti joka pyysi Watsapissa kuvia siitä kasvaako sinulla jo karvoja "siellä"

Vierailija
28/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin Whatsappissa ominaisuus, että kuvan voi lähettää niin, että kun vastaanottaja sen aukaisee, siis yhdesti katsoo, se kuva ei ole sitten enää nähtävillä hänellä vaan häviää. (Sen lähetä nuolen vieressä vasemmalla pikku 1, josta painaa)

Entä kuva hieman kauempaa, aurinkolasit päässä?

Ei estä kuvakaappauksia!

Tuossa ohjeessakin sanotaan tästä:  "Muista kuitenkin, ettei toiminto estä ruutukaappauksia."

Vierailija
29/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota tapaamista kesällä, paljon mukavampihan se on tavata livenä XD

Jos kyseessä on joku kasikymppinen haudan partaalla vaappuva vanhus niin mikset voisi kuvaa vaikka lähettää. Ja ehdottaa tapaamista.  Jos taas esimerkiksi työikäinen niin ehdota suoraan tapaamista. 

Vierailija
30/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no mä testamenttaan tuolle naapurin Pekalle mun osakesalkkuni ja sijoituskämppäni.

Vierailija
31/31 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita dik-pik?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä