Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te teette " entisen " elämänne valokuville?!

Vierailija
13.10.2006 |

Ongelmani on siis seuraava. Olin kahden edellisen mieheni kanssa pitkään ja tietenkin valokuvia on vaikka mistä juhlista tilanteista, kuten kavereiden häät, ristiäiset ym.... Haluaisin säilyttää kuvat mutta niissä on kuitenkin joukossa kamalasti kuvia minusta ex:stä, pusukuvia sun muuta. Ei paljon huvittas laittaa nykyisen miehen kanssa asustaman kämpän kirjahyllyyn. Valokuvat on tietenkin liimattu ja koetin jo repiä niitä pois kansioista, että olisin laittanut uuteen kansioon, mutta eihän se tietenkään onnistunut! Olisko ideoita? Tiedän että jokaisella on menneisyys mutta en minäkään halua meidän kirjahyllyyn mieheni ja hänen ex-vaimonsa hääkuvia.....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pystyt irrottelemaan tiukastikin liimattuja kuvia, ja koostamaan uuden, " soveliaan" albumin.

Vierailija
2/4 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain hävitä, se kaduttaisi sinua varmasti joskus!

Lapseni isän yksi tyttöystävä tuhosi kaikki hänen valokuvat minusta ja pojastamme vauvana, ei ole mielestäni törkeempää temppua!

Minulle valokuvat ovat tärketä terapeuttinen voima!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin niin jumalattomasti valokuvia, että tarvitsisivat melkein oman kirjahyllyn! :) Vanhan elämän kuvat on tällä hetkellä yhdessä kaapissa omissa laatikoissaan. Ne on helposti saatavilla, jos haluaa katsella joskus, onhan ne samalla mun nuoruudenkuviani ja muistojani. Niin ja siellä ne on myös miehen exien kuvat. Olen kyllä miettinyt, että mahtaa se olla lapsille outoa joskus katsella kuvia, joissa äiti pussaa vierasta miestä, mutta saavat vaan kestää sen. :D

Kannattaisi ehkä hankkia uusia kansioita niille uusille kuville...

Vierailija
4/4 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita päälle " vanhoja valokuvia" ja laita laatikko varastoon. Älä heitä pois, ne ovat osa sinua, ja ehkä vielä joskus haluat katsella niitä, vaikkei siltä nyt tuntuisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä