Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mantalla riehuneet känniääliöt hajottivat myös läheisen ravintolan: Nyt meni täysin överiksi!

Vierailija
30.05.2022 |

Katolle kiivettiin, ikkunoita hajotettiin, johtoja revittiin.. ravintola Kappeli yritettiin käytännössä tuhota.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008852939.html

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olettaa helsinkiläisiltä käytöstapoja tai toisen kunnioitusta ja omaisuuden arvostamista

Ties miten iso osa noista on ulkopaikkakuntalaisia, joiden on ihan pakko päästä juhlimaan "historiallista voittoa" Helsinkiin, siksi heillä ei olekaan mitään kunnioitusta kaupunkilaisille rakkaita monumentteja kohtaan. Viime yönä kouluni ryhmächatti whatsapissa räjähti, kun Riihimäellä yms kehyskunnissa asuvat lähtivät yöunilla Helsinkiin ja kyselivät ketkä muutkin ovat matkalla Helsinkiin "torille" juhlimaan voittoa. Aika moni ilmoitti millä junalla on tulossa ja monelta. Itse helsinkiläisenä olin omassa sängyssä nukkumassa...

Pelit oli Tampereella, kyllä ulkopaikkakuntalaiset lähti sinne.

Mutta saisi lopettaa koko jääkiekon. Turhanpäiväinen peli, ja tuollaista vahinkoa seuraa.

En usko, koska pelkät junaliput maksoi paljon enemmän kuin tavallisesti.

Vierailija
42/47 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa varmasti osaa kunnollisesti juhlia tuota tilaisuutta, mutta ne huligaanit... siis mä en ymmärrä miksi niin pitää rikkoa paikkoja.

Mä kävin tänään frisbeegolfaamassa niin sielläkin ollaan rikottu tii-paikkojen kartat, että noi paikkojen rikkojat eivät rajoitu tuohon kultajuhlintaan.

Ilkivallasta saa endorfiinia.

Ihan sama mitä siitä saa, mutta toisten omaisuuksiin ei saa kajota. Ajattele miltä tuntuu siltä, kenen omaisuutta tai vaivaa rikotaan.

Frisbeegolfissa frisbeegolfseurat ylläpitää järjestyksessä frisbeegolf paikkoja ja toiset tuhoo toisten tekemää vaivaa. Myös lätkässä kaupunkiseudun ympäristötkin ovat joidenkin omaisuutta. Monilta varmasti pääsee itku, kun heille jotakin arvokasta rikotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvanauhat kehiin ja käräjille! Espan tienoilla on paljon kameroita.

Vierailija
44/47 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolla. Pitäähän se juhlia!

Vierailija
45/47 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientähän tuo on kaljupäisiin jalkapallohuligaaneihin verrattuna. Wt-kulttuuria parhaimmillaan.

Vierailija
46/47 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perun aikaisempia puheitani muissa ketjuissa on nuo persut kyllä... ei ihme että eivät oikein herätä positiivisuutta missään.

Vierailija
47/47 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun känninen persu päästetään irti.. he käyttäytyvät kuin kommunistit eivätkä kunnioita kulttuuria eivätkä toisen omaisuutta.

Taitavat kumminkin demarit ja vihreät olla enemmistönä Helsingissä. Vasemmistolaiset joka tapauksessa käyttäytyvät kuin kommunistit.

Kokoomus on Helsingin suurin puolue.

Aina pitää vetää politiikka mukaan vaikkei noita nuoria pösilöitä edes kiinnostaisi politiikka pätkääkään.