Naisparit ja yksinäiset naiset saavat jatkossakin hedelmöityshoitoja.
Kommentit (74)
Taitaa olla vääräoppisten omia keksintöjä, että homoseksuaalisuus olisi synti :-)
ei kai mikään laki voi sitä kieltää! Tämä hh-laki vain määrittelee sen, ketkä saavat lisääntyä Suomessa hedelmöityshoitojen turvin. Olemme laillisestikin nyt vihdoin sen suhteen kaikki samalla viivalla. Mahtavaa!!! 20 vuotta vallinnut käytäntö on virallistettu.
lesbot eivät saa hoitojaan julkisella sektorilla, vaan joutuvat maksamaan omasta pussistaan. Lisäksi sperman luovuttajat tulevat kieltämään spermansa käyttöä naispareilla, sillä tämän lain myötä lapsi saa 18-vuotiaana tietää biologisen isänsä henkilöllisyyden.
Ja kaikki lahjasoluja tarvitsevat käyttävät tästä lähtien rekisteröityjä luovuttajia, ei pelkät lesbot.
Onneksi kuitenkin yhteiskunta tukee miehen ja naisen lapsettomuuden hoitoa. Ja totta, kaikki luovuttajat rekisteröidään, mutta heteroparien ei tarvitse kertoa lapselleen, että hänet on hankittu luovuttajan soluilla. Lesbojen on vähän pakko...
Sama juttu, ei todellakaan sais antaa lepakoille mitään hoitoja ja enkä suvaitse että homppeleille adoptoitaisiin lapsia. Lepakot voi hommata ne kersat ilman mitään hoitoja, niinhän se joku kansanedustaja sanoi vieläpä naispuolinen!! Itse olen mies ja naimisissa (1 lapsen isä).
Aikuiset saattavat olla suvaitsevampia, mutta entäs ala-asteikäiset, jotka ovat normaalissa (isä ja äiti) perheessä syntyneet ja kasvaneet.
Eivät ne ymmärrä ja tämä pieni viaton lapsi, jonka vanhempien nimet ovat Annikki ja Sirpa, voi joutua ja todennäköisesti joutuukin kiusauksen kohteeksi.
Siksi kauhistuttaa mihin on menossa yhteiskunta...
Jee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voidaanki sitten oman kullan kanssa alkaa miettimään omaa lasta... =)
ei ole ollut ennenkään kiellettyä.
Uskoin vahvasti, että järki ja lastenetu olisivat voittaneet. Mutta ei.
onneksi siis suurin osa ei ajattele niin:)
Nyt minunkin lapsillani on sosiaalinen lupa olla olemassa
automaattisesti ongelmalapsi, mitä ei siis ole.
Onhan sitä jo mietitty pitkään, mutta itse toteutusta täsä vielä ootellaan.
Se sama 5
sit vielä lisää lapsia, jos enää haluavat..
HedelmällisyysHOITO tarkoittaa lääketieteellistä HOITOA, jota annetaan, jos luonto tarvitsee hieman apua. Yksinäisen naisen tai naisparin kohdalla ei voi edes puhua hedelmällisyysHOIDOSTA, koska siinä ei hoideta mitään sairautta tai ongelmaa.
HE EIVÄT ALUNPERINKÄÄN VOI SAADA LAPSIA, miksi siis lääketieteen pitäisi puuttua peliin???
Ja nyt kun joku alkaa haukkua minua suvaitsemattomaksi, muistutan, että myös meidän, eri tavalla ajattelevien, ajatukset täytyy suvaita!! :D
Vierailija:
HedelmällisyysHOITO tarkoittaa lääketieteellistä HOITOA, jota annetaan, jos luonto tarvitsee hieman apua. Yksinäisen naisen tai naisparin kohdalla ei voi edes puhua hedelmällisyysHOIDOSTA, koska siinä ei hoideta mitään sairautta tai ongelmaa.
HE EIVÄT ALUNPERINKÄÄN VOI SAADA LAPSIA, miksi siis lääketieteen pitäisi puuttua peliin???
hedelmöityshoidot ja tämä äänestystulos! Hyvä voitti :)