Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opeta tyttäresi miellyttämään miehiä pienestä pitäen. CHEERLEADERS

Vierailija
18.08.2008 |

Cheerdleaders-ryhmät opettavat siihen pienestä pitäen.

Kommentit (173)

Vierailija
61/173 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:30"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:26"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:19"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:15"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:30"] Itseä ällöttää ihan kaupassa ym muualla miten vanhat äijät kuolaa mun 13-vuotiasta tyttöä. Jotkut miehet on sairaita. En todellakaan veisi tyttöä vielä pakarat paljaana jonnekin näytille. [/quote] Sama juttu. Muistan itsekin kuinka ahdistavaa se oli omassa nuoruudessa  ja nyt täytyy sama kokea tytön kanssa kulkiessa.  Yhtäkin läskipervoa meinasin lyödä pataan, mutta käräjillehän siitä olisi joutunut. En usko, että cheerleaderit nauttivat huomion kohtten olemisesta, ehkä siinä lajissa viehättää taito yms, tai sitten ne ovat tyhjäpäisten äitiensä (jotenkin tälläistä huomannut) manipuloimia. Aika pissis porukkaa (oma tyttöni kävi pari kertaa tutustumassa9: [/quote] Eikä siis pärjännyt... [/quote] Pärjäämisestä ei voi puhua jos parista kerrasta kyse. Ei vain tykännyt ja harrastajissa liikaa pissiksiä. Toki omat mielipiteeni perseen pyörityksestäkin saattoi vaikuttaa..... [/quote] Eli ennakkoluuloillasi pilasit tyttäresi mahdollisuudet vaativaan lajiin? Häpeäisit edes! [/quote] Eipä tuo itsekään siitä pitänyt ja on nyt löytänyt paljon vaativamman harrastuksen. Olen ylepä itsestäni, että kysyttäessä vastasin rehellisesti. Tytärtäni en kasvata miehiä miellyttämään ja luulemaan, että perseen pyörityksellä kaikki ovet aukeavat..... [/quote]Olet ilmeisesti feministinen.

[/quote]

Pikemminkin feminiininen
[/quote]Feminiiniys ei problematisoi itseään ja näe miehiä kielteisenä tai uhkatekijänä.

Vierailija
62/173 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika harrastaa kilpacheeriä.
Kenelle hän persettään heiluttaa? Rankkaa treeniä! Ei voi olla mikään pulkan naru kun nostelee tyttöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/173 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:22"]

Mun poika harrastaa kilpacheeriä. Kenelle hän persettään heiluttaa? Rankkaa treeniä! Ei voi olla mikään pulkan naru kun nostelee tyttöjä.

[/quote] Nostan hattua, kun eilen juuri katselin miten tyttö nousee yhdellä kädellä. Ja ne komeat voltit mitä miehet saa aikaiseksi.

Vierailija
64/173 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Omat tyttäreni on onneksi keksineet fiksumpia harrastuksia kuin cheerleadering.

Vierailija
65/173 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:53"]

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Omat tyttäreni on onneksi keksineet fiksumpia harrastuksia kuin cheerleadering.

[/quote] Laji ei tosiaan sovi kaikille.

Vierailija
66/173 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:01"]

[/quote] Laji ei kaikkia myöskään houkuttele, muistuttaa liikaa vappuhuiskan heiluttelua joukkueena  perseenpyörittelyn tahdissa ja tyhjäpäistä pomppimista lyhyet helmat heilahdellen  katsomon äijien  kyseenalaiseksi silmäniloksi ja pikkarien hamon alta bongaamiseksi.

Vierailija
67/173 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:15"]

[/quote] Laji ei kaikkia myöskään houkuttele, muistuttaa liikaa vappuhuiskan heiluttelua joukkueena  perseenpyörittelyn tahdissa ja tyhjäpäistä pomppimista lyhyet helmat heilahdellen  katsomon äijien  kyseenalaiseksi silmäniloksi ja pikkarien hamon alta bongaamiseksi.

[/quote]

Mä luulen, että tuota harrastaa ne vähemmän älykkäät tytöt. ja nousukkaiden  tollot kakarat

Vierailija
68/173 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä luulen, että tuota harrastaa ne vähemmän älykkäät tytöt. ja nousukkaiden  tollot kakarat"

Luulo ei ole tiedon vaartti. En tieda miten Suomessa Cheerleading on tulkittu mutta USAssa ainakin se on ihan hyva, terve harrastus. Tyttareni oli luokkansa top 1% oppilas, nyt tohtori eivatka ne joukkuekaveritkaan mitaan tyhmia pissiksia olleet. Mina itse olen saanut suomalaisen korkeakoulutodistuksen (ei amis) ja miehellani on tutkinnot kolmesta maailman parhaasta yliopistosta mutta tolloja nousukkaita kai sitten olemme kun emme nae cheerleadingissa mitaan pahaa.

Vierailija
69/173 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:19"]

[/quote]

Mä luulen, että tuota harrastaa ne vähemmän älykkäät tytöt. ja nousukkaiden  tollot kakarat

[/quote] Ette puhutkaan enää kilpacheerleadingistä. Ok

Vierailija
70/173 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:19"]

[/quote]

[/quote] Ette puhutkaan enää kilpacheerleadingistä. Ok

Vierailija
71/173 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene mihinkään peleihin itseään keikuttelemaan. Siitähän ei kilpacheerissä todellakaan ole kyse. Ja monet joukkueet ovat sekajoukkueita, hienoa akrobatiaa.

t. entinen harrastaja

Vierailija
72/173 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona näissä on se, että kilpatanssijat eivät mene tanssimaan miesten ja jääkiekko-ottelun väliin.

Cheerleading on harrastus siinä missä kilpatanssikin, jossa muuten näkyy paljon enemmän paljasta pintaa.

Vierailija
73/173 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko koskaan ollut katsomassa ko. lajin treenejä. Siellä ei kuule miellytetä ketään, oikeeta rääkkiä. Pukeutumissäännöt ovat tiukat, samoin terveet elämän tavat...

täällä ei eletä jenkkimeiningillä

Vierailija
74/173 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäinen voi itse päättää haluaako hyppiä stringejä vastaavissa hepeneissä

vanhojen äijien "silmänilona".

Vierailija
75/173 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi cheerleaderit ovat ainoastaan niiden kaljamahaisten ukkojen nuoren lihanhimon visuaaliseksi tyydyttämiseksi.

Vierailija
76/173 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

treeneissä tytöillä on shortsit ja t-paita, napa ei saa näkyä eikä kyllä tissitkään.

kisoissa napa ei saa näykyä alle 15-vuotialta, pukuun kuuluu paita, alle valkoinen toppi, hame ja alusshortsit sekä sukat ja kengät.....

ja harvemmin siellä heidän omissa kisoissa on vanhoja äijiä tsiigailemassa...

uimapuku uimareilla peittää vähemmän..

Vierailija
77/173 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että kaikkea tarvitsee miettiä miehen katseen kautta. Sovinistisempaa on kieltää tytöltä harrastus miesten takia, kun pukeutua kevyesti.

Vierailija
78/173 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mihin cheerleader-tyttöjä opetetaan. Nauttimaan omasta vartalostaan :D

EI SUINKAAN!

CHEERLEADERSIT OPETETAAN MIELLYTTÄMÄÄN MIEHIÄ!

Heitä opetetaan olemaan seksiobjekteja!

Vierailija
79/173 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuo miehien miellyttäminen.

Monissako treeneissä olet ollut paikalla? tai harrastatko itse? montako harrastajaa tunnet???

sinunko mielestä ne 5 vuotiaat tytöt ja pojat myös ovat seksiobjekteja???

nauttimaan omasta vartalosta????

selvennä mulle nämä, minä seuraan lajia todella läheltä ja en voi allekirjoittaa yhtäkään väitettäsi.

milläs perustelet sekajoukkueiden miehet???

Vierailija
80/173 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteettisyys on tärkeänä osana joissakin urheilulajeissa ja urheilijanaisen (kauniin) vartalon vilauttelu on osa tätä esteettisyyttä. Sitäpaitsi se on varmasti rankka laji joka sisältää paljon akrobatiaa yms..