Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita ette kehtaa julkisesti myöntää, ettette osaa?

Vierailija
30.05.2022 |

Minä aloitan; en muista väli-ilmansuuntia sumplimatta. Sumplin niin, että Karjala on kaakossa ja Lounais-Suomi on varmaan lounaassa. Sitten koillinen ja luode menee silti sekaisin. Olen muuten FM ja asiantuntijatyössä :D

Kommentit (827)

Vierailija
1/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskuparkeerata sulavasti ja ajella peräkärryn kanssa vaikka olen miespuolinen.

Vierailija
2/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisia päässälaskuja, kuten esim. 7+8. Täytyy käyttää sormia. (Olen kuitenkin kirjottanut ällän matematiikasta.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa asettua parisuhteessa palvelijan ja maksajan rooliin joka on johtanut siihen että tiedän kuolevani sinkkuna yksinäisenä miehenä

Vierailija
4/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikeaa pysyä jatkuvasti uudistuvan teknologian mukana. Kaikki pienetkin muutokset, uudet mallit ja viritykset (kännykät, läppikset, tv, jne), aiheuttaa stressiä. Oma riittämättömyys korostuu. Nolottaa, kun olen niin tumpelo, mutta en vaan ymmärrä alan kaikkia hienouksia.

Vierailija
5/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa paistaa kalaa.

Vierailija
6/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa hyvin yhdys sanoja.

Vierailija
7/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen. En vaan osaa ja harjoitteleminen on sinkkuna haastavaa.

Vierailija
8/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kutoa.

Ikäni 55v

Vierailija
9/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ja muista nykyään mitään. Olen sekaisin.

Vierailija
10/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taskuparkeerata sulavasti ja ajella peräkärryn kanssa vaikka olen miespuolinen.

Minulla ihan sama juttu, mutta en kylläkään häpeä sanoa noista. Taskuparkkeeraamisen sijaan olen jo 20-vuoden ajan etsinyt helpomman parkkipaikan ja vaikka vähän kauempaakin ja peräkärryn ollessa auton perässä (raksahommissa usein on) vaihdamme työkavereiden kanssa paikkaa, jos pitää alkaa pakittelemaan enempiä kärryn kanssa. Ei ole kiinnostanut opetellakaan noita, kun olen pärjännyt oppimattakin. :D

Vierailija
11/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vaihtaa auton renkaita itse, minkä nolouden olen tosin oppinut lähinnä av:lta. Olen muutenkin tumpelo kaikessa käsillä tekemistä vaativassa. Opettelen kyllä, jos on pakko tai jos jokin asia tupeaa kiinnostamaan, esim. puutarhanhoito.

Vierailija
12/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ostaa junalippua netistä, tuskin edes löytäisin ja saisin ladattua oikean sovelluksen.

Vierailija
13/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä juuri mitään urheilusta. Jääkiekkovoitosta luin aamulla lehdestä, mutta onneksi olen tänään ollut etätöissä, niin ei ole tarvinnut osallistua keskusteluihin asiasta. Yleensä nyökkäilen kohteliaasti.

Vierailija
14/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa antaa anteeksi.

Olen ilmeisesti julma ihminen.

Vierailija
15/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt hirveästi, mutta minulla ei ole yhtäkään tällaista asiaa. Osaan siis monia asioita ja niitä joita en osaa, en nolostelekaan.

Osaan pitää myös kodin siistinä, mutta tässä elämäntilanteessa meillä ei ole siistiä, koska muut perheenjäsenet eivät osaa. Minua siis nolottaa heidän osaamattomuus.

Vierailija
16/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle muistisääntö väli-ilmansuuntien kanssa:

Korillinen kaljaa loiskahti lumeen. Otat jokaisen sanan kaksi ensimmäistä kirjainta, eli:

korillinen = koillinen

kaljaa = kaakko

loiskahti = lounas

lumeen = luode

Vierailija
17/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisia päässälaskuja, kuten esim. 7+8. Täytyy käyttää sormia. (Olen kuitenkin kirjottanut ällän matematiikasta.)

No häh, noinko helposti ällä irtoaa? Eikö siinä tarvi osata mitään ilman laskinta

Vierailija
18/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa tai pysty ottamaan itseltäni suihin.😭

Saanen auttaa tai opettaa?

T: Markku 54v

Vierailija
19/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No häh, noinko helposti ällä irtoaa? Eikö siinä tarvi osata mitään ilman laskinta

Laskinta sai käyttää onneksija oli ne vähän monimutkasempia laskuja. 😁

Vierailija
20/827 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään mieleen. Enemmän ongelmaksi on muodostunut se että muut eivät usko kun sanon etten osaa sitä tai tätä. Pitäisi tehdä, ja kun sanoo ettei osaa, iin pyöritellään vain silmiä että osaathan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan