Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö tyyppejä, jotka lähtevät heti tekemään samaa kuin se, jonka kanssa puhuvat? Esimerkiksi

Vierailija
30.05.2022 |

jos sanot tuollaiselle tyypille, että olette menossa Ruotsin risteilylle, hän kysyy, kummalla laivalla ja paljonko maksoi, ja sanoo sitten, että heidänkin pitää mennä. Ja sitten kun seuraavan kerran puhutte, hänkin on tilannut perheelleen Ruotsin risteilyn. Ja jos hankitte sellaisen automaattipölkkärin, hänkin hankkii. Ja jos teette kylppäriremontin, hän kysyy, kuka sen on tehnyt ja alkaa itsekin suunnitella kylppäriremonttia.

Tiedättekö tällaisia omituisia "matkijoita"? Voiko tuollainen olla onnellinen?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta kun törmään sanaan pölkkäri. On kyllä harvinaisen vammainen sana.

Vierailija
22/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, itse ainakin usein sanon että pitäiskähän  minunkin tehdä noin kun joku kertoo mitä on tehnyt tai tekemässä. Toisilta saa ideoita ja sitten voidaan yhdessä keskustella miten on sujunut. Samoin minua on usein "matkittu" mutta ei se minua mitenkään haittaa, päinvastoin ihan kiva kun saa jonkun toisenkin innostumaan samasta asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kerta kun törmään sanaan pölkkäri. On kyllä harvinaisen vammainen sana.

Etenkin kun pölynimurin puhekielen nimi on ihan vaan imuri. Siinä on vähemmän kirjaimia ja se tulee 100% ymmärretyksi - ja silti apn piti keksiä oma sana ja luulla että se on selkeä 🤦.

Voin kuvitella tämän tyypin selittämässä kaupassa kuinka hän etsii pölkkärin pöläreitä ja ildejä, ja on sitten vihainen kun myyjä ei älyä ojentaa hänelle pölypusseja ja ilmansuodattimia...

Vierailija
24/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo pölynimuria pölkkäriksi ? En oo koskaan aiemmin kuullut moista

Vierailija
25/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkästi innostuva. Ja minä kyllä ostin ekan robotti-imurin sen jälkeen, kun tuttu sitä kehui. Kerroin hänelle, että ostin sen kehujen takia, ja kiitin, koska olimme tyytyväisiä. Hän vastasi ihan iloisesti ja tuntui olevan tyytyväinen, kun hänestä oli apua.

Vierailija
26/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tässä maailmassa on matkittua, vai mistä sinä ap nuo ideasi olet saanut ? Lehdestä luit ? Vai kuulit että joku muukin on käynyt laivalla ja todennut että hei sehän on kivaa

Vierailija
27/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt mä tajusin, pölynimuri=pölkkäri! 😁

Arvaa, miten usein yritän tajuta täällä! Salkkareista olen kyllä kuullut mutta monet muut jutut menee mun ohi. En asu Suomessa, en ole asunut vuosikymmeniin

🤔

Vierailija
28/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt mä tajusin, pölynimuri=pölkkäri! 😁

Arvaa, miten usein yritän tajuta täällä! Salkkareista olen kyllä kuullut mutta monet muut jutut menee mun ohi. En asu Suomessa, en ole asunut vuosikymmeniin

🤔

Tällä kertaa ei kyllä ongelma ollut ulkomailla asuminen, tuo on aloittajan ihan ikioma sana.

Vierailija
29/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattipölkkäri! Kuolen!

😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
30/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion varastaa ap:ltä termi automaattipölkkäri!

Vierailija
31/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että miksi ihmeessä ap on muiden tekemisistä niin kiinnostunut? Jos muut lähtevät Tukholmaan, niin kiva, jos muut teksti remonttia kylppäriin, niin ok, hieno juttu jne.

Aika moni on käynyt Tukholmassa laivalla ja tehnyt remonttia kotonaan tai hannäkkinut robotti-imurin kotiinsa. Ap:n elämää sen ei välttämättä pitäisi häiritä.

Nämä ihmiset siis heti siinä keskustelussa alkavat suunnitella samaaa kuin vastapuoli. ap

Tapasi hahmottaa keskusteluita ja ihmissuhteita on mielenkiintoinen. Käytät sanaa vastapuoli.

Vierailija
32/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin tuollaisen kunniana. Jos joku inspiroituisi (matkisi) tekemisistäni, sehän tarkoittaisi vain, että olen esimerkillinen johtaja.

Vierailija
33/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti tosi kauan tajuta, mikä on automaattipölkkäri.

Vierailija
34/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on laumaeläin. Talvella omakotialueella huomaa kuinka kun ensimmäinen tiputtaa lumet katolta niin viikon sisään kaikki muutkin lähitalojen asukkaat tiputtaa lumet. Ilmiö leviää talo talolta kauemmas kuin dominoefelti.

Sama kesällä ruohonleikkuun kanssa, kun yksi naapureista leikkaa nurmikon aamulla niin sen viereinen talo leikkaa heti perään päivällä ja sen talon naapuri vielä saman päivän iltana.

Kun me ostettiin tekstiilipesuri ja kerrottiin miten hyvä se on niin useampi tuttava osti myös itse sellaisen. Ei kyllä tullut mieleenikään vetää hernettä nenään että nyt joku matkii.

Vierailija
35/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkia alkaisi jossain vaiheessa ottaa hermoon jos naapurin tai jonkun ystävän näkisi jatkuvasti ihan joka päivä matkivan sinua 100%. Se on outoa. Sitä ei tajua ennen kuin sen kokee. Esim tuo omakotialueen kaikkien peräkkäinen ruohonleikkuu on tavallista joka puolella, mutta jos ostat jotain uutta ja naapuri näkee sinut ikkunasta ja kärrää heti seuraavana päivänä täsmälleen samanlaisen kotiinsa - ja siis JOKAIKINEN kerta käy niin, on todella rasittavaa ja outoa. Halutaan samanlaiset vaatteet, huonekalut ja asuntokin, ihan kuin kyseisillä ihmisillä ei olisi omaa tahtoa.

Vierailija
36/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion varastaa ap:ltä termi automaattipölkkäri!

Minä en :D

Vierailija
37/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin naapuruston ensimmäinen kamadogrilli. Saa nähdä milloin ja kuka hankkii samanlaisen.

Vierailija
38/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun me ostettiin tekstiilipesuri ja kerrottiin miten hyvä se on niin useampi tuttava osti myös itse sellaisen.

Tarkoitat varmaan telppari 🤔.

Vierailija
39/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyi myös onnellisuudesta. Mutta mitä tekemistä tällä keskustelunaiheella on sen kanssa? Ei mitään. Onnellisuus on jotain aivan muuta.

Sit vielä se "automaattipölkkäri"!!!?? Ei jatkoon.

Vierailija
40/55 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin kun pölynimurin puhekielen nimi on ihan vaan imuri. Siinä on vähemmän kirjaimia ja se tulee 100% ymmärretyksi - ja silti apn piti keksiä oma sana ja luulla että se on selkeä 🤦.

Voin kuvitella tämän tyypin selittämässä kaupassa kuinka hän etsii pölkkärin pöläreitä ja ildejä, ja on sitten vihainen kun myyjä ei älyä ojentaa hänelle pölypusseja ja ilmansuodattimia...

minä junt ti luulin että pölkkäri on klapikone :----------D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän