Vaihtuuko teilläkin sisustuksen värit noin 10 vuoden välein?
Olen muuttamassa ja tiedän, että haluan seuraavaan kotiin täysin eri väriset seinät kuin ennen. Värisävy on vielä auki, mutta jotain beigeä tai roosaa.
havahduin siihen, että kymmenen vuoden välein olen aina saanut päähänpinttymän uusista värikombinaatioista. Vanha alkaa kyllästyttää, eikä sitä vanhaa halua enää nähdäkään lähellä. Nyt minulla on laventeli-valkoinen. Sitä ennen punainen-kulta. Sitä ennen valkoinen-tummanruskea.
Onko teillä muilla tällaisia syklejä? Jos, niin mitä värejä?
Kommentit (2)
Sen jälkeen, 2005, kun ostin ekan oman ja sai oikeesti päättää mitä laittaa, niin en ole vaihtanut. Helmenharmaa, koivu, murrettu sininen. Takkahuoneessa vähän punaista ja yläkerrassa valkoiset listat. Muualla listat on seinäväristä tummempi sävy.
Kakkosasunnolle 15 vuotta myöhemmin tuli samaa sinistä ja talon aikakauteen sopivaa murrettua vihreää, puuosat valkolakattua tammea ja kovat kalusteet valkoiset.
Silmä lepää molemmissa edelleen.
Varmaan nuorempana tulikin kokoeiltua enemmän kaikkea ja vuokra-asunnot vaihtui, löytyi se tieto mikä itseä miellyttää.
Puoliso osottautui ihan sokeaksi värien kanssa, niin hänellä ei ole mielipidettä.
Mulla on ollut tumma punainen ja tumma vihreä lempisävyinä jo parikymmentä vuotta. Parin viime vuoden aikana on sekaan tullut tumma okrankeltainen ja tummansininen. En nyt kaikkea laita noissa väreissä koska näyttäisi ihan hullulta mutta noi on mielestäni kauneimmat.