Työttömänä miehenä hyväksyisin kumppaniksi kyllä työttömän naisen...Asiassa on vain ongelma; Normaalit, itsestään huolta pitävät, mt-ongelmattomat, pähdeongelmattomat työttömät naiset seurustelevät työllisten miesten kanssa
Normaaleille, itsestään huolta pitäville, mt-ongelmattomille ja päihdeongelmattomille miehille on tarjolla vain kaikkien näiden vastakohtia.
Työttömyys ei siis minua haittaa koska olen itsekin, mutta kun vapailla työttömillä naisilla on läjäpäin ongelmia joita itselläni ei ole...
Kommentit (53)
Tämä! Kuten Tindertilastotkin todistaa, pieni murto-osa miehistä saa yli 80% naisten matcheista. Eli suuri osa naisista tavoittelee itselleen täysin ylärajan miestä johon ei ole todellisuudessa mitään saumoja. Sitten keskivertomiehille jää ne naiset, jotka eivät ole todellakaan lähelläkään edes keskivertoja, vaan kaiken maailman ongelmaisia "riman ali-kamaa".
Ja naiset aina valittaa, kun he mukamas eivät saa tarpeeksi hyviä miehiä. Joo..o, kyllä kyllä. Näinhän se tosiaan menee. Sinkkumiehille, kun on niin hirveän hyviä naisia tarjolla 😂
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaisi ottaa rahakas nainen, koska kaksi kituvaa yhdessä on hankalaa. Naisia on todennäköisesti sinkkuna myös ei-ongelmaisissa ei-työllisissä, mutta he eivät etsi toista yhtä pienituloista yhteiskitumiseen. Osa taas ei etsi kumppania, eri syistä.
Minä nimenomaan haluan miehen, joka on myös köyhä. Molemminpuolinen ymmärrys silloin todennäköisempää, suhde myös tasa-arvoisempi.
Jos suomessa jokainen mies tienaisi enemmän kuin yksikään nainen niin täällä olisi kaikki ihmiset parisuhteissa.
Nyt jos mies on pienituloinen tai työtön niin hänen on vaikeaa löytää kumppania kun edes ne saman tasoiset naiset eli pienituloiset ja työttömät naiset ei kelpuuta tuollaisia miehiä.
Mä kelpuutin lähes tyhjätaskun, vaikka monesti miettinyt ...no oli paljon muutakin, mutta tosiaan moni olisi ottanut hatkat jo aikoja sitten, vaikka olisi itse ollut se työtön tyhjätasku.
Vierailija kirjoitti:
Mä kelpuutin lähes tyhjätaskun, vaikka monesti miettinyt ...no oli paljon muutakin, mutta tosiaan moni olisi ottanut hatkat jo aikoja sitten, vaikka olisi itse ollut se työtön tyhjätasku.
Onko se edes komea/hyvännnäköinen
On köyhissä miehissä komeitakin joukossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Elät itsepetoksessa oman ongelmattomuutesi osalta.
Tämä. Narsististen piirteiden ytimessä kuva itsestä virheettömänä, vika aina muissa.
Hmmm, ei kannata viljellä diagnooseja jos ei henkilö ole käynyt vastaanotollasi, ja joskus käyttäytymisen nimeäminen on turhaa. Mutta totta, jotkut löytävät kaikki virheet aina muista eivätkä näe omia ollenkaan.
Mä itse kyllä tiedostan omani, vaikka en niitä koko maailmalle haluaisi kertoa ja joskus saatan sortua myös turhiin syyttelyihin. Eli se, että vahingossa yltyy syyttelemään joskus muita ei tarkoita, että ihan oikeasti uskoo että aina muiden vika kaikki ja joskus on oikeasti tilanne, missä on aihetta syyttää joitain jostain asiattomasta, mutta valitettavasti se toinen ei tajua tai usko sitä (eikä ole todisteita) ja "syyttäjä" saa turhaan vaikean maineen.
Tiedän myös henkilöitä, jotka eivät ihan oikeasti tajua omia virheitään tai kamaluuksiaan käyttäytymisessä ollenkaan, mutta saattaa huomata ja huomauttaa heti muille. Esim. mun mies (eikä ole vain oma mielipide tai havainto) joskus saattaa tulla sanomaan vuoden kuluttua, joo sä olit oikeassa siinä ja siinä..tai mikä parasta, sanoo omana havaintonsa sellaisen, minkä olen selittänyt sille. Ei vain ole kuunnellut.
Raha ja ulkonäkö on asiat mitkä määrittää sen minkälaisen kumppanin voit saada.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli siis mun oma nosto. Vt u, että mulla on paha olla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli siis mun oma nosto. Vt u, että mulla on paha olla.
ap
Tuolla toisessa sinun ketjussa kysyttiin sinulta, oletko mahdollisesti kaksisuuntainen? Sopisi sinuun.
Olen ihan täydellinen yhtä ominaisuutta lukuunottamatta, miksi kukaan muu ei näe tätä? Miksei pillua tulvi ovista ja ikkunoista? Miksi, oi miksi kaikki naiset (eli alle 25-vuotiaat instabeibet) ovat niin tyhmiä, etteivät tajua erinomaisuuttani?
Oonhan mä kovalla lääkityksellä ja välillä osastollakin, mut mä haluun pil dee, vaikka vihaan naisia.
ap
Kelpaisiko sinulle itsellesi kumppaniksi transuilija?
Mutku mä en saa pil deee keltään. Siksihän mä näit naisvihaketjuja teenkin.
ap