Naisiin ei tutustu missään.
Kun ei juo käy baareissa. Ei oo tinderiä harrastuksia ei juttele naisille. Ei mistään saa naista?
Kommentit (408)
Haluaisin kovasti parisuhteen. En ole komea. Lievästi ylipainonen ja mahaa kaveriton mies. Mut työpaikka on. Tuntuu ettei kelpaa ollenkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kotioveltako naisten pitäisi sinua tulla hakemaan? Vai missä haluaisit heihin tutustua, jos et käy missään etkä juttele heille mitään?
Ei tietenkään. Oon aika tavallinen köyhä mies. Baareissa on vain kauniita koulutettuja naisia. En kelpaa heille. Ei kiinnosta mennä.
M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...
Rohkaisen kyllä juttelemaan melkein missä vaan. Ei kaikki käy baareissa, itselläni ei olisi siihen edes varaa.
En ole social butterfly, mutta ilahdun kyllä jos minulle jutellaan. Oli sitten mies tai nainen :)
Vierailija kirjoitti:
Kotioveltako naisten pitäisi sinua tulla hakemaan? Vai missä haluaisit heihin tutustua, jos et käy missään etkä juttele heille mitään?
Pitäs olla rahaa. Mersu ja komea fiksu. En ole. Ei näytä riittävän naisille tällänen mies.
Emmä jaksa lähestyä kauniita koulutettuja missejä ylipainosena köyhänä kaljamahaisena miehenä.
Palstalta et saa apua, Allu. Milloin opit?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin läheisyyttä ja naisen. En vain kelpaa?
Osta kunnon vaatteet ja sitten tinderiin.
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Rakastuvat pitkätukkahulttioihin,
Petollisiin kulkureihinkin.
Ja pilvilinnan rakentajiin,
Unelmoiviin työnvieroksujiin.
Ja sehän tässä huolestuttaa,
Sehän tässä huolestuttaa,
Että kuinka meidän kunnon miesten käy,
Kun kaikki naiset rakastuvat renttuihin.
Ei auta raha, ei omaisuus,
On sukupuuhun turha vedota.
Eikä tepsi korkeakoulutus,
Ei siisteydestäkään oo apua.
Ja sehän tässä huolestuttaa,
Sehän tässä huolestuttaa,
Nyt kuinka meidän kunnon miesten käy?
Yksin ravintolaan joudun lähtemään
Ja kuten varmaan arvaattekin,
Yksin myös saan aina palata.
Joka ilta sama kuvio toistuu
Kerta kerran jälkeen,
Mutta yhä ihmettelen samaa asiaa:
Renttuihin!
Ne rakastuvat renttuihin!
Rakastuvat! Naiset
Rakastuvat renttuihin aina vaan!
Naiset rakastuvat renttuihin!
Aina! Aina! Aina!
Nyt kuinka meidän kunnon miesten käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin läheisyyttä ja naisen. En vain kelpaa?
hienoa kun mies puhuu tunteistaan. pidän siitä
Vierailija kirjoitti:
Emmä jaksa lähestyä kauniita koulutettuja missejä ylipainosena köyhänä kaljamahaisena miehenä.
Jassoo. No lähestypä sitten arkisemman näköisiä naisia tai hankkiudu kaljamahasta eroon.
Mikset sitten käy baareissa? Ei siellä ole pakko ottaa alkoholia. Mulle tuli kerran baarissa juttelemaan mies, joka joi kaakaota. Minuun se teki vaikutuksen, kun yleensä miehet lähestyy ihan sikakännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. No lähestypä sitten arkisemman näköisiä naisia tai hankkiudu kaljamahasta eroon.
..ei taida ihan riittää mahasta eroon pääseminen 🤔
Miksei kelpaa jos mahaa? En haluaa laihaa missä. Mua kiinnostaa ylipainoset naiset?
Näkemykseni mukaisesti ongelma on korviesi välissä. Vaikutat hyvin epätasapainoiselta, ja epävakaalta ihmiseltä. Ei suhde ole ratkaisu eikä keino saada elämää kuntoon. Hoida asiasi kuntoon, päätä myöten, ja mieti sen jälkeen vasta kumppania.
En jaksa enää. Ihan komea ja pitkä olen. Vähä mahaa. Mua ei ees kiinnosta laihat naiset. En tajua.
Mua kiinnostaa paremmin ylipainot tavis naiset. Olen heitäkin yrittänyt. Mutta en kiinnosta niitäkään.
Miten tuo voi olla mahdollista? Kyllä niille voi puhua ihan missä vaan
mies53v