Työttömänä miehenä hyväksyisin kumppaniksi kyllä työttömän naisen...Asiassa on vain ongelma; Normaalit, itsestään huolta pitävät, mt-ongelmattomat, pähdeongelmattomat työttömät naiset seurustelevät työllisten miesten kanssa
Normaaleille, itsestään huolta pitäville, mt-ongelmattomille ja päihdeongelmattomille miehille on tarjolla vain kaikkien näiden vastakohtia.
Työttömyys ei siis minua haittaa koska olen itsekin, mutta kun vapailla työttömillä naisilla on läjäpäin ongelmia joita itselläni ei ole...
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
0/5
Elät itsepetoksessa oman ongelmattomuutesi osalta.
Tämä. Narsististen piirteiden ytimessä kuva itsestä virheettömänä, vika aina muissa.
Tällaiset aloitukset on kuin jonkin sortin loitsuja, joilla yritetään pitää pelon kohdetta loitolla. Fun fact: mt-ongelmat ei tartu
Eihän kaikki sentään.
Jotkut haluaa elää vapaaherrattarina. Yleensä nämä ovat kauniita. Kyllähän sen voin rehellisesti myöntää, etten itsekään tekisi tavallista palkkatyötä jos olisin nainen :D
Mutta varoja pitää tietysti miehenä olla jos mielii tällaisia naisia tapailemaan.
Kaunis työtön nainen käy kaupaksi myös menestyjämiehille
Nainenhan (vaimo) voi olla päivät yksin asuva "kodinhoitaja"
Vierailija kirjoitti:
Kaunis työtön nainen käy kaupaksi myös menestyjämiehille
Nainenhan (vaimo) voi olla päivät yksin asuva "kodinhoitaja"
tällaisen vaimon tehtävä on huiskia pölyjä minihameessa, pölyhuiskalla
En ole töissä enkä tuilla, ja minua soitellaan töihin.
Olen vapaalla vielä puoli vuotta. Sitten töihin.
Naiset eivät pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa, naiset pariutuvat joko itseään parempi tasoisemman miehen kanssa tai vähintään saman tasoisen miehen kanssa kuin mitä nainen itse on.
Naiset vaativat että miehellä on vähintään sama koulutustaso, pituustaso, tulotaso ja akateemisuustaso.
Eivät normaalit, itsestään huolta pitävät, mt-ongelmattomat naiset ole työttömänä kuin aivan tilapäisesti.
Joko löytyy töitä tai sitten alkaa tulla niitä mt-ongelmia.
Joko tästä lähtis käyntiin hyvä naisten haukkumisketjun? He lvetti, nä oon hakannut näitä aloituksia koko päivän.
ap
Joko mä kirjotin sen "ilkeä nainen" kommentin? En jaksa muistaa, kun pitää nostaa aina tää oma ketju.
ap
Jepjep-mieheltä tähän jokin "naseva" kommentti, et kyl kaikki naiset on mt-ongelmaisii.
ap
Ai niin, tasojotain juttuu nostamaan tätä.
ap
Sinulle siis kelpaa vain töissä käyvä nainen tai toisen miehen nainen? Yksinäiset työttömät naiset ei täytä sinun vaatimuksia, joten miksi ihmeessä kuvittelet, että työttömänä sinä itse kelpaisit yhdellekään naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa, naiset pariutuvat joko itseään parempi tasoisemman miehen kanssa tai vähintään saman tasoisen miehen kanssa kuin mitä nainen itse on.
Naiset vaativat että miehellä on vähintään sama koulutustaso, pituustaso, tulotaso ja akateemisuustaso.
Eli tasoteoria ei pidäkään paikkaansa? Tasoteorian mukaanhan yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella eli toisin ilmaistuna yksilön taso määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen hän onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen.
Palstamiehen ulina on musiikkia korvilleni
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, että jos kohdistaisit työnhakuun kaiken sen energian, jonka käytät asian mankumiseen palstalla, olisit jo töissä? Ja sen myötä potentiaalinen kumppani noille mainitsemillesi naisille.
Ihan itse käytät kaiken energiasi ja aikasa mankumiseen palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehen ulina on musiikkia korvilleni
Toisin kuin paltanaisen ulina...
Christiiina kirjoitti:
Miesten on usein vaikea löytää kumppania, siksi jotkut heistä täytyy "tyytyä" työttömään naiseen.
Naisessa työttömyys voi olla plussakin, koska nainen ehtii lepäillä kotona ja on siellä makuuhuonehommiin valmiina, ja kun nainen ei ole työssä ei hän uhkaa miehen heiveröistä egoa.
Uppaan taas. Jatkakaa jonnet naisten haukkumista.
ap
Mt-ongelmia pelkää yleensä eniten ne, jotka ovat itse ihan ulalla ja vielä sairaudentunnottomia.