Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömänä miehenä hyväksyisin kumppaniksi kyllä työttömän naisen...Asiassa on vain ongelma; Normaalit, itsestään huolta pitävät, mt-ongelmattomat, pähdeongelmattomat työttömät naiset seurustelevät työllisten miesten kanssa

Vierailija
29.05.2022 |

Normaaleille, itsestään huolta pitäville, mt-ongelmattomille ja päihdeongelmattomille miehille on tarjolla vain kaikkien näiden vastakohtia.

Työttömyys ei siis minua haittaa koska olen itsekin, mutta kun vapailla työttömillä naisilla on läjäpäin ongelmia joita itselläni ei ole...

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia pelkää yleensä eniten ne, jotka ovat itse ihan ulalla ja vielä sairaudentunnottomia.

Vierailija
22/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Elät itsepetoksessa oman ongelmattomuutesi osalta.

Tämä. Narsististen piirteiden ytimessä kuva itsestä virheettömänä, vika aina muissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset aloitukset on kuin jonkin sortin loitsuja, joilla yritetään pitää pelon kohdetta loitolla. Fun fact: mt-ongelmat ei tartu

Vierailija
24/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki sentään. 

Jotkut haluaa elää vapaaherrattarina. Yleensä nämä ovat kauniita. Kyllähän sen voin rehellisesti myöntää, etten itsekään tekisi tavallista palkkatyötä jos olisin nainen :D

Mutta varoja pitää tietysti miehenä olla jos mielii tällaisia naisia tapailemaan. 

Vierailija
25/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis työtön nainen käy kaupaksi myös menestyjämiehille

Nainenhan (vaimo) voi olla päivät yksin asuva "kodinhoitaja"

Vierailija
26/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis työtön nainen käy kaupaksi myös menestyjämiehille

Nainenhan (vaimo) voi olla päivät yksin asuva "kodinhoitaja"

tällaisen vaimon tehtävä on huiskia pölyjä minihameessa, pölyhuiskalla

Vierailija
27/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole töissä enkä tuilla, ja minua soitellaan töihin.

Olen vapaalla vielä puoli vuotta. Sitten töihin.

Vierailija
28/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa, naiset pariutuvat joko itseään parempi tasoisemman miehen kanssa tai vähintään saman tasoisen miehen kanssa kuin mitä nainen itse on.

Naiset vaativat että miehellä on vähintään sama koulutustaso, pituustaso, tulotaso ja akateemisuustaso.

Vierailija
29/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät normaalit, itsestään huolta pitävät, mt-ongelmattomat naiset ole työttömänä kuin aivan tilapäisesti.

Joko löytyy töitä tai sitten alkaa tulla niitä mt-ongelmia.

Vierailija
30/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tästä lähtis käyntiin hyvä naisten haukkumisketjun? He lvetti, nä oon hakannut näitä aloituksia koko päivän.

ap

Vierailija
31/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mä kirjotin sen "ilkeä nainen" kommentin? En jaksa muistaa, kun pitää nostaa aina tää oma ketju.

ap

Vierailija
32/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep-mieheltä tähän jokin "naseva" kommentti, et kyl kaikki naiset on mt-ongelmaisii.

ap

Vierailija
33/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tasojotain juttuu nostamaan tätä.

ap

Vierailija
34/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle siis kelpaa vain töissä käyvä nainen tai toisen miehen nainen? Yksinäiset työttömät naiset ei täytä sinun vaatimuksia, joten miksi ihmeessä kuvittelet, että työttömänä sinä itse kelpaisit yhdellekään naiselle?

Vierailija
35/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät pariudu itseään alempitasoisemman miehen kanssa, naiset pariutuvat joko itseään parempi tasoisemman miehen kanssa tai vähintään saman tasoisen miehen kanssa kuin mitä nainen itse on.

Naiset vaativat että miehellä on vähintään sama koulutustaso, pituustaso, tulotaso ja akateemisuustaso.

Eli tasoteoria ei pidäkään paikkaansa? Tasoteorian mukaanhan yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella eli toisin ilmaistuna yksilön taso määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen hän onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen.

Vierailija
36/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehen ulina on musiikkia korvilleni

Vierailija
37/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että jos kohdistaisit työnhakuun kaiken sen energian, jonka käytät asian mankumiseen palstalla, olisit jo töissä? Ja sen myötä potentiaalinen kumppani noille mainitsemillesi naisille.

Ihan itse käytät kaiken energiasi ja aikasa mankumiseen palstoilla.

Vierailija
38/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehen ulina on musiikkia korvilleni

Toisin kuin paltanaisen ulina...

Vierailija
39/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Miesten on usein vaikea löytää kumppania, siksi jotkut heistä täytyy "tyytyä" työttömään naiseen.

Naisessa työttömyys voi olla plussakin, koska nainen ehtii lepäillä kotona ja on siellä makuuhuonehommiin valmiina, ja kun nainen ei ole työssä ei hän uhkaa miehen heiveröistä egoa.

Vierailija
40/53 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaan taas. Jatkakaa jonnet naisten haukkumista.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme