Meikkipuuteri vippa, kalliita ovat
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä h*Ivetti on vippa? :D Miksi tällainen vippa on pakko saada, jos ei muutenkaan ole rahaa?
N35
On rahaa, mutta en maksa siitä lähes yhtä paljon kuin uudesta puuterista. Rasvainen iho niin haluan vaihtaa se useammin, kerää bakteereja ym, eikä kovin monia pesuja kestä.
Niin siis mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä h*Ivetti on vippa? :D Miksi tällainen vippa on pakko saada, jos ei muutenkaan ole rahaa?
N35
On rahaa, mutta en maksa siitä lähes yhtä paljon kuin uudesta puuterista. Rasvainen iho niin haluan vaihtaa se useammin, kerää bakteereja ym, eikä kovin monia pesuja kestä.
Niin siis mitä?
Sitä, että periaatteessa en maksa ylihintaa.
No oisko tossa tarpeeksi edullinen vippa ap:lle, ja vielä 2 kpl/pakkaus
https://www.puuilo.fi/cailap-samettifrotee-puuterivippa-2kpl
Vierailija kirjoitti:
No oisko tossa tarpeeksi edullinen vippa ap:lle, ja vielä 2 kpl/pakkaus
https://www.puuilo.fi/cailap-samettifrotee-puuterivippa-2kpl
Nämä nukkapintaiset ei käy noille meikkipuutereille, tavalliselle kivipuuterille vaan. :)
1.50e ja vielä 3kpl pussissa, sopii noihin meikkipuutereihin just eikä melkein.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ns. pikkusievä kasvoiltani, mutta hyvä meikki tekee minusta kaunottaren.
Samaa mieltä olen siitä, että jos naama on ruma niin mitään ei ole tehtävissä. Edes kauneusleikkaus ei aina auta.
Kauneusleikkaus rumentaa. Joka ainoa kerta.
Puuteri vippa on huonoksi iholle ja haittaa sen iho vuokkosia, saattaa tuottaa esim aknea, is
Jättäisin kaikki meikkipuuterit, meikkivipat sun muut ostamatta. Aurinkosuoja vissiin jossain tilanteessa järkevä. Lopettakaa tuo tyhmä ostelu oikeesti.
Vajaa kymppi ei ole liikaa tavarasta joka kestää oikein käytettynä ja säännöllisestä pestynä useita vuosia.
Marketista ostin lähiaikoina Gailapin meikkisienisetin jossa oli mukana myös meikkipuuterin levitykseen soveltuvia "vaahtomuovisia" puolikuun ja pyöreän muotoisia vippoja. En muista hintaa.