MM-finaali - mitä herkkuja pöytään?
Kommentit (31)
Emme aio katsoa joten ei aiheuta toimenpiteitä.
Meillä ei katsota mitään urheilua.
Antakaa nyt vinkkejä. Popcorneja ajattelin itse tehdä (kattilassa, voita mukaan), ja varmaan limua kun huomenna töitä. Mutta kai joku sentään panostaa enemmän?
Kori olutta mieheen ja pullo Koskenkorvaa puoliksi.
Istutaan selkä suorana kovilla puupenkeillä naama norsunvituilla. Suomipeliin pitää ladata aito Suomitunnelma.
Ajattelin ostaa jättikasan karkkia.
Dipataan vihanneksia sekä juureksia. Jäätelöä, mansikoita sekä kahvia.
Pitääkö koko ajan olla syömässä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö koko ajan olla syömässä jotain?
Jännä kun mä en huomannut tuossa mitään kellonaikoja joista voisi päätellä aloittajan syövän koko ajan. Joten miten ihmeessä sä onnistuit tuollaisen päätelmän tekemään?
Ei mitään. Menen nukkumaan klo 20. En muutenkaan koskaan syö klo 17 jälkeen.
Kuinkahan ihmiset pärjäsivät ollenkaan ennen somea, kun piti ihan itse miettiä, mitä milloinkin kattaisi pöytään.
Mulla on kyllä tosiaan pyrkimys vähän kiinteytyä kesäksi, mutta nämä tällaiset harvinaiset tv-tapahtumat, kuten loppuottelut, euroviisut jne. on kiva ja helppo tapa piristää elämää ja panostaa vähän siihen ruokapuoleenkin. Ankea arki taas huomenna jatkuu. Niin sillä kyselen, että kiva kuulla ideoita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan ihmiset pärjäsivät ollenkaan ennen somea, kun piti ihan itse miettiä, mitä milloinkin kattaisi pöytään.
Saatika ettei päässyt kettuilemaan muille näin helposti, anonyyminä kotisohvalta. Onpa ollut tosi ankeaa.
Mulla ei ole mitään naposteltavaa. Tein niin, että äsken söin kevyen keittolounaan ja illalla sitten matsin aikaan syön kunnon tv-dinnerin. Tandoorikanaa riisillä on jo valmiina kulhossa. Lämmitän mikrossa sitten.
Peli kestää kaikkine taukoineen lähes 3 tuntia, että kyllä evästä pitää sitten varatakin aika läjä, jos koko pelin ajan meinaa syödä.
munaa