Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MM-finaali - mitä herkkuja pöytään?

Vierailija
29.05.2022 |

Mitä teillä katetaan olkkariin kun peli alkaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattilapopparit on hyvä! Itse ajattelin tehdä vietnamilaisia kesärullia, joita dippaan maapähkinädippiin. Ehkä vichyä viereen.

Toinen vaihtoehto olisi klassinen lätkäherkku eli siivet ja inkivääriolut (holiton).

Vierailija
22/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa, sipsejä ja viiniä. Itse tykkään syödä lähes aina jotain kun katson tv:tä, ja olen hoikka jos joku nyt miettii tätä painoasiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapolan tappara makkara👍

Vierailija
24/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ainakaan nenäliinoja

Vierailija
25/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja poika ovat paikanpäällä. Mä ajattelin tyttären kanssa woltata jotain, ehkä Burger Kingiä. Eiliseltä karkkipäivältä on vielå karkkia ja pakkasessa on jätskiä. Eiköhän tällä pärjäillä.

Vierailija
26/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään naposteltavaa. Tein niin, että äsken söin kevyen keittolounaan ja illalla sitten matsin aikaan syön kunnon tv-dinnerin. Tandoorikanaa riisillä on jo valmiina kulhossa. Lämmitän mikrossa sitten.

Jatkan: leivoinkin vielä maustekakun jälkkäriksi. Nyt se on jäähtymässä. Eihän se tuoreeltaan vielä parhaimmillaan ole mutta kun ei nyt muutakaan löydy.

Illemmalla jännätään!

Vierailija
27/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä tosiaan pyrkimys vähän kiinteytyä kesäksi, mutta nämä tällaiset harvinaiset tv-tapahtumat, kuten loppuottelut, euroviisut jne. on kiva ja helppo tapa piristää elämää ja panostaa vähän siihen ruokapuoleenkin. Ankea arki taas huomenna jatkuu. Niin sillä kyselen, että kiva kuulla ideoita. Ap

Nää toistuu joka kevät. Samoin vaput, pääsiäiset, juhannukset, itsenäisyyspäivät joulut, isänpäivät, äitienpäivät, synttärit...kyllä aina riittää syitä syöpöttelyyn ja juopotteluun 😅

Vierailija
28/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just mietin ettei mitään vihannesdippejä mutta maustekakku ei tullut mieleenkään - jotenkin laimeaa. Kylmää hiivaa ja sipsejä perinteisesti.

Vierailija
29/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa nyt vinkkejä. Popcorneja ajattelin itse tehdä (kattilassa, voita mukaan), ja varmaan limua kun huomenna töitä. Mutta kai joku sentään panostaa enemmän?

Kiitos vinkistä! Ei ole mitään varattuna, mutta nyt alkoi tehdä mieli poppareita. Pari lonkeroakin voi mennä.

Vierailija
30/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Menen nukkumaan klo 20. En muutenkaan koskaan syö klo 17 jälkeen.

Paska elämä sulla

Vierailija
31/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanankoipia,eilen oli gyros kebua ranuilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi