Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joille ei käy punainen huulipuna?

Vierailija
29.05.2022 |

Oon vasta äskettäin huomannut asian. Oon aikaisemmin kyllä pitänyt välillä punaisia huulia. Vie kasvoista kaiken huomion ja näyttää räikeältä. Voin käyttää vaalean pinkkiä, vaalean persikkaista mutta vähänkään tummempi puna niin ei sovi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Mulla on kohtalaisen tumma iho suomalaiseksi, jään siniset silmät ja vaalea tukka. Lisäksi sellaiset klassiset kasvonpiirteet. Punainen huulipuna = näytän maksulliselta, enkä edes kovin kalliilta sellaiselta.

Vaaleanpunainen menee. Yleensä en meikkaa ollenkaan, koska näytän joko renessanssitaululta tai kadunnaiselta. Ja osaan vieläpä meikata itse (ja olen ollut meikattavana ammattilaisellakin). Ei vaan sovi meikit kaikille.

Vierailija
22/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet viileää kesätyyppiä, tällainen näyttää kivalta: https://www.katjadebruijn.com/wp-content/uploads/2019/05/pink-raspberry…

Nätti väri, en tiedä sopisiko itselleni. Olen todella vaalea iholtani ja hiuksiltani, kulmat myös vaaleat.

Kenelle muuten sopii sellainen klassinen oranssiin taittava huulipuna? Kirkas siis?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi koskaan käyttää huulipunaa. En juhlissa enkä missään.

Huulten muoto on se, että jos siihen lisää vielä väriäkin, olen kuin pellekisoihin osallistuja.

Vierailija
24/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii parhaiten punat, mitkä taittuvat siniseen eli tietyt pinkit, lila jne. Oranssisävyiset ja kirkkaanpunaiset eivät.

Minulle ei myöskään sovi musta ripsiväri.

Vierailija
25/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopii parhaiten punat, mitkä taittuvat siniseen eli tietyt pinkit, lila jne. Oranssisävyiset ja kirkkaanpunaiset eivät.

Minulle ei myöskään sovi musta ripsiväri.

Jännä juttu, itselleni sopii juuri musta ripsiväri vaikka vaalea olenkin. Ruskea näyttää ihan kamalalta. Tykkään että silmät ja ripset erottuu ja musta ripsiväri tekee sen.

Ap

Vierailija
26/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Pawpawn tinted balm, värit näyttää voimakkailta ja siksi epäröin hankintaa, mutta kun ottaa tuubista pienen tipan ja kevyesti levittää huulille, väri ei ole liian voimakas. Tämä toimii myös kuiville huulille. Käytän ultimate red balmia ja rich mocha balmia, joista voi myös sekoittaa oman värin ja käyttää myös poskipunana ja varjostuksiin.

Vierailija
27/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet viileää kesätyyppiä, tällainen näyttää kivalta: https://www.katjadebruijn.com/wp-content/uploads/2019/05/pink-raspberry…

Nätti väri, en tiedä sopisiko itselleni. Olen todella vaalea iholtani ja hiuksiltani, kulmat myös vaaleat.

Kenelle muuten sopii sellainen klassinen oranssiin taittava huulipuna? Kirkas siis?

Ap

Oranssiin taittava sopii kevät- ja syksytyypeille, joilla on lämpimän sävyinen iho, tukka jne. Olen kesä maantienruskeilla hiuksilla, eikä paloautonpunainen tai oranssihtava punainen sovi mulle yhtään.

Vierailija
28/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pystytte käyttämään huulipunaa ylipäätään? Se vain sotkee vaatteet, astiat (lasin reunat ym.) ja tuntuu tuhruiselta ja mänkkiseltä kasvoilla ja tekisi mieli vain pyyhkäistä se pois.

En käytä huulipunaa enkä huulirasvaa. Ei ole rohtumia eikä muitakaan ongelmia. Kevyt silmämeikki riittää.

Vierailija
29/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä. Mulla on kohtalaisen tumma iho suomalaiseksi, jään siniset silmät ja vaalea tukka. Lisäksi sellaiset klassiset kasvonpiirteet. Punainen huulipuna = näytän maksulliselta, enkä edes kovin kalliilta sellaiselta.

Vaaleanpunainen menee. Yleensä en meikkaa ollenkaan, koska näytän joko renessanssitaululta tai kadunnaiselta. Ja osaan vieläpä meikata itse (ja olen ollut meikattavana ammattilaisellakin). Ei vaan sovi meikit kaikille.

Jos on ruma meikattuna on kyllä ruma luonnossakin. Meikkaa vain.

Vierailija
30/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kirkas punainen sopisi minulle, mutta olin järkyttävän pellen näköinen.

Hukkaostos siis.

Vierailija
31/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono iho joten en todellakaan voi käyttää punaista huulipunaa.