Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joille ei käy punainen huulipuna?

Vierailija
29.05.2022 |

Oon vasta äskettäin huomannut asian. Oon aikaisemmin kyllä pitänyt välillä punaisia huulia. Vie kasvoista kaiken huomion ja näyttää räikeältä. Voin käyttää vaalean pinkkiä, vaalean persikkaista mutta vähänkään tummempi puna niin ei sovi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuu että iso osa suomalaisista ajattelee itsestään noin, ehkä aiheettomastikin.

Vierailija
2/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkään muun värinen ei ole huulipunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva löytää punainen huulipuna joka sopisi. Ei voi olla räikeä tai ruskeeseen taittava.

Ap

Vierailija
4/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppisenä ei enää pidä käyttää voimakasta huulipunaa.

Vierailija
5/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaista on varmaan miljardi eri sävyä. Kyllä jokin aina sopii.

Vierailija
6/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä punaa te käytätte merkki,sävy? Entä missä tilanteessa?

Ap

Vierailija
7/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan eivät oikein sovi tosi selkeät ja kirkkaat sävyt. Olen babyface joten noin dramaattinen sävy luo ristiriitaisen vaikutelman vaikka punainen esimerkiksi vaatteiden värinä sopii.

Vierailija
8/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekaan eivät oikein sovi tosi selkeät ja kirkkaat sävyt. Olen babyface joten noin dramaattinen sävy luo ristiriitaisen vaikutelman vaikka punainen esimerkiksi vaatteiden värinä sopii.

Itse olen enemmänkin nätti en mikään klassisen kaunis. Veikkaan myös sitä syyksi.

Ap

Vierailija
9/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Sama itella, mulle sopii vain kylmiin sävyihin taittuvat punertavat savyt . Olis kiva kayttaa tyyliin kirsikanpunaista tms, mutta sitten näytän ihan sirkuspelleltä.

Vierailija
10/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se käy suurimmalle osalle edes niistä jotka huulensa punaisiksi maalaa. Aika harvalla etenkään se punainen huulipuna on kaunistus, mutta pääasia lienee että itse tykkää.

Ja ilmankin saa olla kun ei tykkää.

Vierailija
11/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, suurin osa itse kokeilemistani punaisista huulipunista on joko tosi oudon oransseja tai sitten hyvin tummia, punaviiniin taittavia. Eivät sovi itselleni ollenkaan, vaan näytän aina jotenkin hyvin tätimäiseltä. Käytän joskus Absolutionin huulipunan väriä Theatre Red (sopivasti hieman siniseen taittava punainen), mutta tässäkin tosi tärkeää, että levittää sormella taputellen eikä voimalla suoraan pakkauksesta.

Vierailija
12/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet viileää kesätyyppiä, tällainen näyttää kivalta: https://www.katjadebruijn.com/wp-content/uploads/2019/05/pink-raspberry…

Vierailija
13/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Hermanns.... kirjoitti:

Joo Sama itella, mulle sopii vain kylmiin sävyihin taittuvat punertavat savyt . Olis kiva kayttaa tyyliin kirsikanpunaista tms, mutta sitten näytän ihan sirkuspelleltä.

Juuri tuo kirsikanpunainen olisi ihana väri jos sopisi.

Ap

Vierailija
14/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaista on varmaan miljardi eri sävyä. Kyllä jokin aina sopii.

Minulle ei sovi mikään punainen. Punaiset huulet ylipäätään näyttää itselläni kamalalta ja siksi käytän peitevoidetta vaalentaakseni huuliani. Ei silleen Tuksu-tyyliin, vaan että saan niistä nudet. Punaiset huulet tekevät kasvoistani huomattavasti rumemmat. Tämä todettiin ihan meikkaajalla, kun joutui luopumaan huulipuna-ajatuksesta.

Vierailija
15/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan nähnyt naista, jolle sopisi räikeän punainen huulipuna. Näky on suorastaan kammottava.

Vierailija
16/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin näin, kunnes ihana meikkiesittelijä rajasi huuleni ulkopuolelta valokynällä. Olen vaalea ja huulteni pigmenttiraja on vähän epäselvä. Huulipuna toimi heti aivan toisella tavalla!

Käytän edelleen rajaukseen valokynää tai korjauskynää. Häivytys on tärkeä. Sävyn voi katsoa myyjän kanssa, jos on epävarma olo.

Punaisista punista kestosuosikkini on macin Relentlessly Red. Hieman kylmään taittavat sävyt sopivat minulle paremmin kuin lämpimät.

Vierailija
17/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi punainen

Pera Kurse

Vierailija
18/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitää olla just oikeaa sävyä joka natsaa omiin sävyihin eli ihoon, hiuksiin, kulmiin ja etenkin hampaisiin. Osa saa hampaat sinertämään, osa kellertämään. 

Oma haasteensa on sitten siinä, että hiukset voi olla värjätty jo jollain "väärällä" sävyllä joka ei sovi omaan ihon väriin eikä silmiin. Sitten on vielä överimustat ja paksut karvamadot ripsissä ja kulmiinkin lyöty jokin laminointi joka on muokannut niistä tyystin erimalliset ja erikokoiset sekä sävyiset mitä ne oikeasti on. Tai sitten ne on nypitty ihan ohuiksi/pois kokonaan ja piirretty uudet tilalle keskelle otsaa..

On sitten tosi kumma kun itse huomaa "jo" huulipunan lisäämisen jälkeen että näyttääkin ihan sirkuspelleltä. Muut näki sen saman tyylisuunnan tulleen valituksi jo aiemmin.

Vierailija
19/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin hyvin pitkään, että minun naamaani ja väreihini ei punainen huulipuna sovi. Harmitti, koska minusta "marjojen väriset", sinertävän punaiset huulivärit ovat ihania. Sitten välähti: ongelma ei olekaan väri, vaan koostumus. Tuhdit, peittävät punat eivät sovi minulle, mutta läpikuultavana sopii melkein kaikki (paitsi oranssi ja ruskea).

Vierailija
20/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli nelikymppisenä ei enää pidä käyttää voimakasta huulipunaa.

Mä olen 58 ja kirkas punainen sopii todella hyvin.

Käytän harvoin, mutta näyttää hyvältä.