Naiskiintö johtajapaikkoihin ja muihin hyväpalkkaisiin hommiin!
Ja muihin raskaisiin likaisiin ammatteihin myös. Esm muurarit, metsurit jne
Naisen euro 80c...PAH!
Kommentit (12)
Ehdottomasti, ja mieluusti mieskiintiö sellaisiin ammatteihin kuin lähihoitajat, lastentarhanopettajat (ja luokanopettajat) ja vaikkapa kätilöt.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti, ja mieluusti mieskiintiö sellaisiin ammatteihin kuin lähihoitajat, lastentarhanopettajat (ja luokanopettajat) ja vaikkapa kätilöt.
60% gynekologeista tulee olla miehiä
Kaikkiin tehtäviin pitää valita pätevät. Kaikenlaiset kiintiöt ovat syvältä. Enkä haluaisi kätilökseni miestä.
terkuin Nainen
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin tehtäviin pitää valita pätevät. Kaikenlaiset kiintiöt ovat syvältä. Enkä haluaisi kätilökseni miestä.
terkuin Nainen
Miksei mies voisi olla pätevä kätilö?
Kokeillaan tätä. Ei oo tänään menny minun: naiset armeijaan, isyystesti jne. aloitukset oikein läpi. Mutta nyt haukutaan naisii, mitä me en saa. Antakaa pil deeeeee.
ap
Joko mä vastasin "ikeänä naisena"
ap
Olisi kyllä kiva saada naiskauneutta tänne meidänkin halliin. Miesvaltainen ala yksityisellä puolella. Eli rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Aloituspalkka on sitten 11/h, mutta se kyllä siitä nousee (hitaasti) jos on tehokas toimissaan.
Nimim. Kokemusta on.
Tähän kommentti "jepjep-mieheltä"
ap
Sitten "re tar di jonnen" kommentti.
ap
Jokos minä kirjoitin den "picme-naisen" kommentin?
ap
Ai niin olen nyt "yhteiskunnallisesti tärkeästä asiasta huolestunut mies"
ap
No mutta kato kun miehet aina historiassa sitä ja tätä. Miesten (miehien) takia me ei pystytä mihinkään itse.