Soitteleeko teillä vanha äitinne parin päivän välein?
En sano että olisi huono asia mutta ei parissa päivässä kerkeä tapahtumaan mitään. Sitten tuntuu ettei ole mitään puhuttavaa.
Kommentit (24)
Laittaa tekstarin kerran kaksi kuukaudessa ja kysyy rahaa lainaksi. Ei kysele edes kuulumisia. Kadehdin niitäkin jotka suree kuolleita vanhempiaan. Se tietää että heillä on ollut hyvät välit vanhempiinsa
Soitan 1-3 viikon välein, koskaan ei ole mitään puhuttavaa oikein, ei häntä kiinnosta ainoiden lastenlasten asiat. Sitten jos puheluissa on väliä 3 viikkoa niin " ei teistä ole mitään kuulunut, onko mut unohdettu". On niin raskasta että en tosiaan soittele kuin velvollisuudentunnosta (ainoa omainen).
Vierailija kirjoitti:
Ei. Valitettavasti. Kuoli kaksi vuotta sitten.
Sama juttu. Onnekseni tiedän olleeni kärsivällinen ja kiltti, kun äitini muisti alkoi temppuilla se sai hänet kertomaan samat asiat aina uudelleen, ja sekoittamaan asioita.
Kaipaan äitiä.
En soita.
Viesteillään kyllä usein, puolin ja toisin.
Tytär soittaa pitkiä puheluita kun lähtee koiran kanssa lenkille, ne puhelut on parhaita. Poika ei paljoa soittele kun on kolme pientä lasta, mutta olen siellä hirmu usein apuna kun eläkeläinen olen. Joten saanee sanottavansa sanottua kasvotusten.
Olen tytärtä 24 v ja poikaa 26 v vanhempi.
😄