Aivan järkyttävän kipeät kuukautiset. Pitäisi lähteä viemään poika lentokentälle parin tunnin päästä
Tähän kramppaamiseen ei auta sitten mikään, särkylääke, kuumavesipullo, suihku... En käsitä. Viimeksi 22v sitten synnytyksessä koin yhtä kovaa kipua. Aivan järkyttävä särky. Liittyyköhän tämä nyt jotenkin vaihdevuosiin? Järkyttävää jos jatkuu näin vaikka pari vuottakin. Pojankin lupasin saatella lentokentälle. Saa nähdä voinko lähteä vai lähteekö ensin taju.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle normisettiä. Käytän panacodia maksimiannoksella kuukautiskipuun.
Miten saa panacodia menkkakipuihin?
Itsellä kans niin helvetillisiä kramppeja että joudun ensiapuun kipupiikille mutta kunnon särkylääkettä ei saa millään.
Ja koskaan ei muka tutkita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sirdaludia? Se voi auttaa, tosin voi myös rankasti nukuttaa joitakin kuten minua, siinä olotilassa ei auton rattiin asiaa. Ja on sama kokemus että menkkakivut koveni, kierto lyheni 24 päivään, ollut tätä sa*tanaa jo 3 vuotta. Jos ei ajoissa älyä ottaa ketorinia tai diclomexia niin vatsa ja selkä on tulessa ja tuntuu kuin reisistä revittäisiin haarukalla lihoja irti.
No eikä revitä. Ootte ihan sekaisin. Lenkille ja laihdutuskuurille ja sokerit ja rasvat POIS.
Sinä tässä sekaisin olet. Olet selkeästi jättänyt rasvat pois ruokavaliostasi jo kauan sitten kun aivosi eivät enää toimi kunnolla. Minulla on todella kovat menkkakivut aina ja tuntuu kuin kohtua revittäisiin irti ja itku tulee.
NO SINNE PITÄÄ TYÖNTÄÄ HELVETIN ISO NEEKERIDILDO VIBRAATTORILLA JA RAISKATA KUNNES ORGASMI LENNÄTTÄÄ SEN SEINÄÄN
Työnnä sinä se perseeseesi ja kuole, katkero.
No en työnnä hyi helvetti! Vai vielä pitäis kuolla. Vittumiten heikkoa materiaalia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kans niin helvetillisiä kramppeja että joudun ensiapuun kipupiikille mutta kunnon särkylääkettä ei saa millään.Ja koskaan ei muka tutkita?
Ei välttämättä. Naisten kipuja ja muita vaivoja vähätellään ihan systemaattisesti terveydenhuollossa. Itsekin sain taistella, että pääsin tutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sirdaludia? Se voi auttaa, tosin voi myös rankasti nukuttaa joitakin kuten minua, siinä olotilassa ei auton rattiin asiaa. Ja on sama kokemus että menkkakivut koveni, kierto lyheni 24 päivään, ollut tätä sa*tanaa jo 3 vuotta. Jos ei ajoissa älyä ottaa ketorinia tai diclomexia niin vatsa ja selkä on tulessa ja tuntuu kuin reisistä revittäisiin haarukalla lihoja irti.
No eikä revitä. Ootte ihan sekaisin. Lenkille ja laihdutuskuurille ja sokerit ja rasvat POIS.
Sinä tässä sekaisin olet. Olet selkeästi jättänyt rasvat pois ruokavaliostasi jo kauan sitten kun aivosi eivät enää toimi kunnolla. Minulla on todella kovat menkkakivut aina ja tuntuu kuin kohtua revittäisiin irti ja itku tulee.
NO SINNE PITÄÄ TYÖNTÄÄ HELVETIN ISO NEEKERIDILDO VIBRAATTORILLA JA RAISKATA KUNNES ORGASMI LENNÄTTÄÄ SEN SEINÄÄN
No en työnnä hyi helvetti! Vai vielä pitäis kuolla. Vittumiten heikkoa materiaalia. :D
Se aino heikko aines tässä olet sinä, naisia vihaava kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että vihaan? Ihaana naida naista peräsuoleen! Tämähän on internet ja täällä voi sanoa mitä haluaa kun on sananvapaus. Vai oletko narsisti?
Ihan sinun omien kirjoitustesi perusteella, ääliö.
On tää joku provoilija. Useamman kerran olen lukenut samansisältöisen aloituksen, että on kivuliaat kuukautiset ja joka kerta pitäisi lähteä kuskaamaan poikaa johonkin. Tai jos ei ole provoilija, niin hommaa nyt viimeinkin yksityiseltä kunnon kipulääkkeet tai Mirena ettei kuukautisia tulisi lähes lainkaan.
Ap on yksinäinen ruikuttaja, joka hakee täältä sääliä ja huomiota. Mitään poikaa ja kenttää ei ole, tuskin edes niitä menkkoja.
Tää palsta on sairas. Olen kyllä sen aina tiennyt mutta nyt sen taas huomaa. Heihei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että vihaan? Ihaana naida naista peräsuoleen! Tämähän on internet ja täällä voi sanoa mitä haluaa kun on sananvapaus. Vai oletko narsisti?
Ihan sinun omien kirjoitustesi perusteella, ääliö.
No se ei todista vielä yhtään mitään jos trollaan anonyymilla hollantilaisten omistamalla keskusteluforumilla, vitunläskihuora.
Painoindeksini on 22 ja olen yksiavioinen. Vedä sinä aikamiespoika vaan käteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan dorka? Ei tuolla ole mitään tekemistä kuukautiskipujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan dorka? Ei tuolla ole mitään tekemistä kuukautiskipujen kanssa.
Joo minulla oli kaveri joka ei edes tiennyt milloin sillä oli kuukautiset kun ei sattunut yhtään ja oli kyllä aika pyöreä tyttö.
Anaaliseksistä voi saada vatsakramppeja. Otatko Ap useinkin kalua perseen?
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksistä voi saada vatsakramppeja. Otatko Ap useinkin kalua perseen?
Siitä nyt ei saa kuin ilmavaivoja. Niistä pääsee pieremällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin itselläni vaihdevuosien kynnyksellä kivut ja rintojen aristelu lisääntyivät selvästi.
Mutta poika pääsee kentälle taksillakin.
Tai lähijunalla. I- ja P- junat menevät lentokentälle. Tulee taksia halvemmaksi.
Ruikuttaja-ämmä hakee huomiota yhyy mulla menkkakivut yhyy s--tana ihan verrattavissa johonkin miesflunssaan...vedä vaikka burana kasisatanen äläkä ruikuta h**ra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, tiedän kuinka kamalaa tuo on. Itsellä myös kivuliaat kuukautiset olleet aina, nyt olen 30v. On tutkittu munasarjat, ei ole mitään endometrioosia tai muuta vikaa löydetty. Nykyään säännölliset menkat, mutta joka toinen kerta yhtenä päivänä ihan kamalat kivut menkkojen aikana. Apuna kuumavesipullo, panacod ja makaan sängyllä ja yritän nukahtaa jos olen kotona.
Miten on todettu ettei ole endoa? Kivuliaat menkat eivät ole normaalit.
Minulla on ollut tosi kivuliaat ja runsaat menkat siitä lähtien kun ne alkoivat 10-vuotiaana. Endoa ei silti minullakaan ole, on tutkittu.
onko siis tehty tähystysleikkaus ja otettu koepala? Muuten sitä ei voida varmaksi sulkea pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kans niin helvetillisiä kramppeja että joudun ensiapuun kipupiikille mutta kunnon särkylääkettä ei saa millään.
Ihan olen saanut pyytämällä lääkäriltä. Jos lääkärisi ei kirjoita sinulle tarvittavia lääkkeitä, niin pitää vaihtaa lääkäriä. Eihän tuo ole kohtuullista, että joutuu kuukautisten takia ramppaamaan kipupiikillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kans niin helvetillisiä kramppeja että joudun ensiapuun kipupiikille mutta kunnon särkylääkettä ei saa millään.Ja koskaan ei muka tutkita?
ei naisten sairauksia välttämättä tutkita.
Minulla vain ibuprofein ( Burana, Ibumax ) tehosi