Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ikuinen romantikko, joka on nykymaailmassa miesten mielestä luotaantyöntävää

Vierailija
28.05.2022 |

Käyn mielessäni läpi koko yhteisen elämän, kun haaveilen ihastuksen kohteestani. Haluan vain tehdä hänestä mitä onnellisimman ja rakastuneimman miehen. Kirjoittaisin hänestä runoja, leipoisin hänelle herkkuja ja rakastelisin joka yö, aamu ja päivä. Tekisimme matkoja yhdessä, kokeilisimme uusia asioita ja tanssisimme hitaita tämän biisin tahtiin

N28

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://paihdelinkki.fi/fi/tietopankki/tietoiskut/laheiset-ja-paihteide…

En ole läheisriippuvainen

Vierailija
4/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi seisomaan.

XD

Vierailija
5/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile häntä.

Vierailija
6/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitat vissiin romantiikkaa väärille miehille.

Vierailija
7/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä runopoikia, mutta aniharvassa.

Vierailija
8/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käyn mielessäni läpi koko yhteisen elämän"

Sitten jos mies jättää niin leikkaat akillesjänteet.

Vierailija
9/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet emotionaalisesti lapsen tasolle jäänyt haaveilija, joka ei osaa muodostaa terveitä ihmissuhteita aikuisten tavoin. Tuollainen haaveilu ja "koko elämän läpikäynti" ensitapaamisella kertoo jo että olet terapian tarpeessa.

Vierailija
10/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän myös olevani romantikko, mutta en kuvailemasi. Eikä romanttisuuteni aja miehiä pois.

Vierailija
11/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sellaisen löytäisi :(

Vierailija
12/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla niitä on ulkona vaikka kuinka, muttet edes huomaa heitä nirsoutesi takia.

Vierailija
13/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole väliä vaikka 99,9% miehistä pitäisi tuota luotaan työntävänä. Tarvitsee löytää vain se yksi ja oikea, joka uskoo samoin.

Vierailija
14/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Ap että olet ikuinen romantikko ei minusta (vähän rajoittuneesta ja kömpelöstä sinkkumiestä) ole kuin pari asiaa, jotka aatteluttaa. Ensinnäkin se, että saat siipeesi kun huomaat, että ihasyuksesi kohde ei ehkä olekaan se suuri rakkaustesi ja palvontasi kohde, vaan hän haluaa jatkaa eloaan ilman sinua. 

Toiseksi se, että jos kumppani on intohimoinen romantikko, niin miten miehenä (ihastuksen kohteena) annat "oikealla tavalla" vastakaikua ja osoitat välittäväsi ja huomioivasi kumppanis edes suunnile samalla tavoin takaisin.

Vierailija
15/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla niitä on ulkona vaikka kuinka, muttet edes huomaa heitä nirsoutesi takia.

En todella ole nirso.. Olen ollut ihastunut kaikennäköisiin ja pituisiin miehiin.

Vierailija
16/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana vanhasielu nuoren naisen kehossa. Olen aina ollut samanlainen, eikä minua ole ymmärretty ja olen kokenut suuressa määrin ulkopuolisuutta. Siksi olen aina tuntenut vetoa vanhempiin miehiin ja viihtynyt iköistäni vanhempien naisien ystävinä kutoen villasukkia.....älä kuitenkaan usko kyynisiä ja ilkeitä palstalaisia. Saat ajatella miten haluat eikä tuossa sinun tavassasi ole mitään väärää. On hyväkin elää omassa kuplassa, koska se voi pelastaa tältä sekopäältä maailmalta.

Valitettavasti suurin osa ihmisistä ja miehistä on näitä pas...päitä oikeassa elämässä ja he yrittävät käyttää meidänkaltaisia hyväuskoisia hyväkseen kun luulevat ettei meillä ole itsetuntoa ja itsekunnioitusta.

Etsi hyvä kilttimies, heitä on. Jännät ja komeat voi viritää vipinää housuun ja läpätystä sydämeen, mutta he eivät ole sinulle oikeita.

Onnea etsintään. Muista nörtit, hiljaiset ja ujot pojat. He ovat parhaita kumppaneiksi. Olet nuori vielä, älä menetä toivoasi!

Vierailija
17/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on todennäköisesti se sukunimihullu joka vuoropäivin haaveilee romantiikasta ja toisina päivinä poikavauvojen elävältä keittämisestä. Jekyll & Neiti Hyde

Vierailija
18/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana vanhasielu nuoren naisen kehossa. Olen aina ollut samanlainen, eikä minua ole ymmärretty ja olen kokenut suuressa määrin ulkopuolisuutta. Siksi olen aina tuntenut vetoa vanhempiin miehiin ja viihtynyt iköistäni vanhempien naisien ystävinä kutoen villasukkia.....älä kuitenkaan usko kyynisiä ja ilkeitä palstalaisia. Saat ajatella miten haluat eikä tuossa sinun tavassasi ole mitään väärää. On hyväkin elää omassa kuplassa, koska se voi pelastaa tältä sekopäältä maailmalta.

Valitettavasti suurin osa ihmisistä ja miehistä on näitä pas...päitä oikeassa elämässä ja he yrittävät käyttää meidänkaltaisia hyväuskoisia hyväkseen kun luulevat ettei meillä ole itsetuntoa ja itsekunnioitusta.

Etsi hyvä kilttimies, heitä on. Jännät ja komeat voi viritää vipinää housuun ja läpätystä sydämeen, mutta he eivät ole sinulle oikeita.

Onnea etsintään. Muista nörtit, hiljaiset ja ujot pojat. He ovat parhaita kumppaneiksi. Olet nuori vielä, älä menetä toivoasi!

Viimeisimmän sydämen särkymisen aiheutti juuri tällainen silmälasipäinen, laiha ja hieman kömpelö nörttimies. Ei tehnyt elettäkään eteeni ja oli todella etäinen kun kävimme pari kertaa treffeillä..

Olen maannut masentuneena sängynpohjalla nyt kaksi viikkoa. Hyvä, kun olen pakolliset työasiat hoitanut.

Mutta kiitos viestistäsi, se oli rohkaiseva ja tukeva

Ap

Vierailija
19/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on todennäköisesti se sukunimihullu joka vuoropäivin haaveilee romantiikasta ja toisina päivinä poikavauvojen elävältä keittämisestä. Jekyll & Neiti Hyde

Hyi hitto, en. Tarkista vaikka ip-osoitteet.

Vierailija
20/24 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, sulla on hyvä musiikkimaku! Oot makee kimma, älä lysähdä, usko ittees, kyl se elämäs miäs sieltä tulee kun vähiten luulet. Nyt o kesä

T. Nuorinainen myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme