Aivan järkyttävän kipeät kuukautiset. Pitäisi lähteä viemään poika lentokentälle parin tunnin päästä
Tähän kramppaamiseen ei auta sitten mikään, särkylääke, kuumavesipullo, suihku... En käsitä. Viimeksi 22v sitten synnytyksessä koin yhtä kovaa kipua. Aivan järkyttävä särky. Liittyyköhän tämä nyt jotenkin vaihdevuosiin? Järkyttävää jos jatkuu näin vaikka pari vuottakin. Pojankin lupasin saatella lentokentälle. Saa nähdä voinko lähteä vai lähteekö ensin taju.
Kommentit (87)
Otan osaa, tiedän kuinka kamalaa tuo on. Itsellä myös kivuliaat kuukautiset olleet aina, nyt olen 30v. On tutkittu munasarjat, ei ole mitään endometrioosia tai muuta vikaa löydetty. Nykyään säännölliset menkat, mutta joka toinen kerta yhtenä päivänä ihan kamalat kivut menkkojen aikana. Apuna kuumavesipullo, panacod ja makaan sängyllä ja yritän nukahtaa jos olen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mitä sä odotat meidän tekevän?
En ihmeitä tietenkään. Sitä vain pohdin, onko muilla vaihdevuosissa tullut yhtäkkiä erityisen kivuliaat kuukautiset? Hirveä jos näin jatkuu. Ap
Ei kuullosta kyllä vaihdevuosiin liittyvältä. Mene lääkäriin ja kohdun poistoon.
Hesassa 12,5 astetta.
Huomiseksi luvattu 15.
Jipii !!!!!
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, tiedän kuinka kamalaa tuo on. Itsellä myös kivuliaat kuukautiset olleet aina, nyt olen 30v. On tutkittu munasarjat, ei ole mitään endometrioosia tai muuta vikaa löydetty. Nykyään säännölliset menkat, mutta joka toinen kerta yhtenä päivänä ihan kamalat kivut menkkojen aikana. Apuna kuumavesipullo, panacod ja makaan sängyllä ja yritän nukahtaa jos olen kotona.
Miten on todettu ettei ole endoa? Kivuliaat menkat eivät ole normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmeitä tietenkään. Sitä vain pohdin, onko muilla vaihdevuosissa tullut yhtäkkiä erityisen kivuliaat kuukautiset? Hirveä jos näin jatkuu. Ap
Ei kuullosta kyllä vaihdevuosiin liittyvältä. Mene lääkäriin ja kohdun poistoon.
Kohdunpoistoon ei todellakaan noin vain mennä. Niitä tehdään harvoin, lähinnä kasvainten takia.
Kaikesta paskasta tänne ruikutetaankin. Ota itteäs niskasta kii ja lopeta itsesäälissä kieriskely. Töppöstä toisen eteen ja lähde viemään sitä penskaa kentälle.
Täällä on kyllä ihan kaueen ilkeetä porukkaa liikkeellä. Jos ette osaa käyttäytyä asiallisesti niin voitte lopettaa kirjoittelun. Menkää ulos. Siellä on ihana ilma (ainakin täällä päin).
Itse olen myös kärsinyt kovista kuukautiskivuista. Ei ole kivaa kun oksennella ja maata lattialla siitä kivun määrästä. Onneksi synnytyksen jälkeen kivut vähenivät, mutta silti pelkään että ne iskee taas.
Kropassasi jotain vikaa - ei ole normaalia missään iässä eikä varsinkaan vaihdevuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut tosi kivuliaat ja runsaat menkat siitä lähtien kun ne alkoivat 10-vuotiaana. Endoa ei silti minullakaan ole, on tutkittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Vaihdevuosiin ei liity kipu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ikinä ennen oo ollut juuri mitään vaivoja menkoista- paitsi nyt 50v. Prk! Rinnat on kipeet ja maha kramppaa. Ehkä tää on luonnon tapa ilmoittaa että viimesiä viedään. Ei tuu ikävä.
Sama juttu mullakin. Ilmeisesti melko yleistä. Ärsyttävää. Jos jotkut tästä kärsineet ovat löytäneet jostain apua, niin saa vinkata apukeinoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut tosi kivuliaat ja runsaat menkat siitä lähtien kun ne alkoivat 10-vuotiaana. Endoa ei silti minullakaan ole, on tutkittu.
Miten? Kivuliaan menkat eivät ole normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ikinä ennen oo ollut juuri mitään vaivoja menkoista- paitsi nyt 50v. Prk! Rinnat on kipeet ja maha kramppaa. Ehkä tää on luonnon tapa ilmoittaa että viimesiä viedään. Ei tuu ikävä.
Sama juttu mullakin. Ilmeisesti melko yleistä. Ärsyttävää. Jos jotkut tästä kärsineet ovat löytäneet jostain apua, niin saa vinkata apukeinoja. Ap
Kohdunpoisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ole mitään poikaa lähdössä lentokoneella yhtään mihinkään. Se voi mennä sinne itse. Jumalauta. Kaikkea paskaa ne tänne fantasioissaan kirjoittaa. Teillä ole yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sirdaludia? Se voi auttaa, tosin voi myös rankasti nukuttaa joitakin kuten minua, siinä olotilassa ei auton rattiin asiaa. Ja on sama kokemus että menkkakivut koveni, kierto lyheni 24 päivään, ollut tätä sa*tanaa jo 3 vuotta. Jos ei ajoissa älyä ottaa ketorinia tai diclomexia niin vatsa ja selkä on tulessa ja tuntuu kuin reisistä revittäisiin haarukalla lihoja irti.
Ai hemmetti, just tuolta mustakin tuntuu. Paitsi reisien sijaan vatsasta... Ei ole mitään noista lääkkeistä. Ibumax on ainoa ja se ei auta tähän särkyyn ollenkaan... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gyne tutki ultraäänellä. Sanoi että näytti normaalilta...
Ap oot 50 vuotias ja sun pojalla ei ole autoa? Mutta on varaa kyllä lentokoneella lentää?
Onko sirdaludia? Se voi auttaa, tosin voi myös rankasti nukuttaa joitakin kuten minua, siinä olotilassa ei auton rattiin asiaa. Ja on sama kokemus että menkkakivut koveni, kierto lyheni 24 päivään, ollut tätä sa*tanaa jo 3 vuotta. Jos ei ajoissa älyä ottaa ketorinia tai diclomexia niin vatsa ja selkä on tulessa ja tuntuu kuin reisistä revittäisiin haarukalla lihoja irti.