Tuilla elävä! Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (36)
Varmaan riippuu, millä tuilla elää.
Esimerkiksi eläkeläinen voi syödä tosi hyvin.
Kalkkunapihvejä ja salaatti siihen kylkeen.
Ajattelin kokeilla tonnikalakiusausta. En ole aiemmin tehnyt. Hieman jänskättää.
Lounaaksi paistoin pannulla pari jo aiemmin keitettyä perunaa ja sipulirenkaita sekä kananmunan. Lisäksi paahdoin pari siivua ruisleipää. Oli myös tomaattia ja kurkkua.
Päivällistä en syö, mutta iltapalaksi keitän puuroa.
Aika samoin kyllä söin töissä ollessanikin mitä näin pätkätyöttömänä.
Ruisjauhoista puuroa, näkkäriä ja Lidlin halvinta sokerijogurttia.
Mekin saadaan tukia 94,88 euroa kuukaudessa. Tänään syötiin täytettyjä paprikoita kikherneillä, fetalla ja oliiveilla, ja jälkkäriksi Ben&Jerrys jätskiä.
Kanipataa, perunoita ja salaattia.
Pakastepizzaa halpaa ja hyvää se lidlin kun saa 3 eurolla kaks pizzaa
Kevätkääryleitä frittikeittimestä, siinäpä se.
Ja bmi 16,5. Syön harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Totta, se mozzarella on aika hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tehtyä hernekeittoa ja aamun riisipuuron jämistä leivoin pellillisen sämpylöitä.
En elä tuilla, mutta minäkin keitin eilen ison kattilallisen hernekeittoa :)
Wow. Haluatko taputuksia?
Harmittaako sinua noin paljon että joku keittää itse hernekeittoa?
Vierailija kirjoitti:
Just luin ruotsalaista nettilehteä jossa oli uutinen "tap pavista pakastepizzoista" joissa on todettu E coli-bakteeria.
Monta kymmentä on sairastunut ja ainakin kaksi kuollutkin. Ei tosin ruotsissa vaan ranskassa, mutta kyseisiä pizzoja on myyty ympäri eurooppaa. Oli siinä jutussa ihan merkkikin mainittu, mutta ei jäänyt mieleen.
Ateriajyviä (kaura), härkisrouhetta ja parsakaalia keittelin juuri päivälliseksi.
Possunfilepihvejä, korvasienimunennosta (sienet itse poimittu) perunamuussia.
Jälkkäriksi lettuja, hilloa ja jätskiä.
Kahden munan nokkosmunakas, jossa hieman juustoraastetta mukana.
Toisena ruokana lasagnen makuinen vuokaruoka, jossa tarjousjauhelihan lisäksi omatekoista tomaattisoosia viimekesän tarjoustomaateista, niin ikään viime kesän tarjouskesäkurpitsasta kuivattuja viipaleita, yksi ituinen sipuli, mausteita ja loput juustoraasteesta mitä jäi lounaalta yli. Vuokaa riittänee 3-4 päiväksi.
Yrttihauduketta kun ei ole enää kahviin tai teehen varaa. Viikonlopun kunniaksi puoli tl hunajaa mukaan.
Vastaan tuillaeläjien puolesta, että ei, tuilla ei varmaan tilalla usein. Ja esitän vastakydymyksem, että miten ruoan tilaaminen tekee pullukaksi? Menetkö itse usein ruokaostoksille juosten?