Meni aivan pilalle koko viikonloppu säiden vuoksi. Nyt kökötän tämänkin päivän sisällä ja katson jotain typoerää lätkää. :(
Ois ollut Kumpulan kyläjuhlatkin, mutta kuka sinne kaatosateessa haluaa mennä? Menee taas tämäkin kesä sisällä mököttäessä kun kelit on mitä on.
Kommentit (34)
Oma valintasi 🤷
Ei sinua kukaan PAKOTA istumaan kotona.
Vai oletko kahlehdittu patteriin?
Vierailija kirjoitti:
Kumpulan kyläjuhlat no voi jee.
Ihan kiva alkukesän tapahtuma. Mekin oltais menty jos olis ollu kelvollinen sää.
Suomi on syvältä. Monellakin tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma valintasi 🤷
Vai oletko kahlehdittu patteriin?
Ei tuolla pakkasessa ole järkevää hytistä. Vilustuu.
Vähemmän nämä kelit ainakin mun tekemisiä rajoittaa kuin helle. Mä kerkesin vasta vikaksi eräksi telkkarin eteen ja niin näkyy olevan nyt sähläämistä Suomen peli, että pakko palstailla samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma valintasi 🤷
Vai oletko kahlehdittu patteriin?Ei tuolla pakkasessa ole järkevää hytistä. Vilustuu.
Täh? Hyvin tarkeni ulkona ihan tavallisissa vaatteissa ja lenkillä tuli ihan hikikin. Ei tänään ole satanut koko päivää edes tässä kumpulan kupeessa.
Oletko katkera säälle? Mahtaa olla rankkaa
No tuohan on ihan sun oma valinta. Turha siitä on säätä syyttää.
olisit ostanut tämän ihanan laitteen niinkuin minä. K li to ris kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko katkera säälle? Mahtaa olla rankkaa
Onhan se.
Sade on laiskoille sohvaperunoille loistava tekosyy maata ja lihoa kotona.
Älä mökötä, sää on vain tekosyy.
Minä olen tänään jo kahdesti käynyt lenkillä , ennen lätkää.
etsi yle areenasta tai youtubesta jotain ja odottele poutaa
Sateessa lenkkeily on just parasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma valintasi 🤷
Vai oletko kahlehdittu patteriin?Ei tuolla pakkasessa ole järkevää hytistä. Vilustuu.
Täh? Hyvin tarkeni ulkona ihan tavallisissa vaatteissa ja lenkillä tuli ihan hikikin. Ei tänään ole satanut koko päivää edes tässä kumpulan kupeessa.
Jeps. Nyt on taivas pilvessä kyllä (mutta ei sada) ja just oli reilusti pari tuntia osin aurinkoistakin.
Takapihalla tuli istuttua ja t-paita päällä oli ihan riittävän lämmin. Etenkin kun on kosteaa.
Ja tästä on kyllä muuten mennyt yli ihan kiitettävällä osumatarkkuudella näitä sadepilviä.
Minä kävin 10 km lenkillä. Välillä satoi välillä ei. Nyt on ihana olo sohvailla.
Kumpulan kyläjuhlat no voi jee.