Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kampaajalla Treella, maksoi 150 eur.......järkyttävä hinta

Vierailija
28.05.2022 |

Lyhyiden hiusten raidat ja leikkaus 150 eur, törkeä hinta, ilmeisesti kampaajat pyörivät rahassa, kun veloittavat tällaisia summia. Kyseiseen paikkaan en jalallani enää astu.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vielä väitetään, että naiset eivät muka kehtaa pyytää kunnon palkkaa

Vierailija
22/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa nyt naiset tyytyväisiä ja onnellisia, kun toinen nainen on päässyt hyväpalkkaiseen työhön. Sitähän te feministit halusitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tämän takia käyn kampaajalla mahdollisimman harvoin eli noin kerran vuodessa. Värjään kotona.

Ostettiin hiustenleikkuukone, jolla saa miehen ja lasten hiukset leikattua. Kone makso 20, yhden lapsen hiusten leikkaaminen maksaisi kampaajalla 30. Ihan hullua.

Vierailija
24/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ap:n maksama 150 ole palkkaa, vaan korvaus tehdystä työstä, josta maksetaan kaikki kulut.

Vierailija
25/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan ja bensan hinta kun tästä vielä nousee lisää niin ovat kampaajat asiakaskadon edessä. Nämä ovat palveluita, joista ihmiset ensimmäisenä karsii.

Vierailija
26/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ap:n maksama 150 ole palkkaa, vaan korvaus tehdystä työstä, josta maksetaan kaikki kulut.

Kulujen jälkeen tuntipalkaksi jää varmaan 100 eur, aika hyvä tuntipalkka. Eihän nuo yksin siellä liiketilassa työskentele, vuokra jaetaan.

Vierailija
27/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuan ja bensan hinta kun tästä vielä nousee lisää niin ovat kampaajat asiakaskadon edessä. Nämä ovat palveluita, joista ihmiset ensimmäisenä karsii.

Olen itse karsinut jo kampaaja käynneistä. Jos tekisin etätyötä, karsisin lisää. Käyn kahden kuukauden välein. Olen asiakaspalveluammatissa täytyy näyttää siistiltä. Periaatteessa työnantaja voisi maksaa kampaajakäyntini, koska tuskin asiakaspalvelussa voi näyttäytyä epäsiistinä. Laitankin kampaajakäynnit verovähennyksiin.

Vierailija
28/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaveri tekee permanentin ja itse laitan väriä jos huvittaa. Mies ja poika ajetaan siili hiuksille. Helppoa ja halpaa !

Vierailija
29/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulujen jälkeen tuntipalkaksi jää varmaan 100 eur, aika hyvä tuntipalkka. Eihän nuo yksin siellä liiketilassa työskentele, vuokra jaetaan.

Missä mielikuvitusmaailmassa elät? Ap:n käynti on kestänyt min 2 tuntia.

30/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Tampereen Carl Wilhelm -Akatemiassa, joka on alan oppilaitos. Permanentti, leikkaus ja föönäys 55 euroa ja lopputulos ihan bueno!

Vierailija
31/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40km treelta pois ja hinta taitavalla kampaajalla 80e. Leikkaus, pesu, väri ja muutama raita.

Kerro paikka niin menen. Tosin bensakin maksaa jotain, eikös vaan.

Toijalaan, Vammalaan pääsee ainakin junallakin. Hämeenkyröön ei jossa itse käyn.

Vierailija
32/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä miehillä helppoa. Tarvitse ostaa kuin hiustenleikkuukone ja pari peiliä.

Vierailija
33/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi hinta Tampereen kokoisessa kaupungissa. Maksoin Kotkassa 95e hiusten leikkauksesta ja värjäyksestä. Tällä hetkellä käyn kalliimmalla kampaajalla, jolla leikkaus+värjäys maksaa 140e. Yksinkertaisesti työn jälki vaik on paljon parempaa niin maksan sen 45e enemmän siitä.

Vierailija
34/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi mikään kovin kallis ole, normaalia edullisempi jopa, ainakin Helsingin hintoihin verrattuna. 180-200 e normi samasta työstä mitä itsellesi on tehty. Ihmiset ei tajua mitkä kulut kampaajalla on.

Vierailija
35/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs oot nainen. Mä käyn kolme kertaa vuodessa ja yhteissumma on 75e .

Vierailija
36/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuhat markkaa noin 

Toteaa taloustieteilijä.

Vierailija
37/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan ja värjään itse. En mene enää yhdellekään kampaajalle koska lopputulos ei koskaan ole sitä mitä olen pyytänyt eli että ei leikata liian lyhyeksi. Ihme saksimania kaikilla kampaajilla.

Vierailija
38/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan arvostusta ammattitaidolle. Jos ammattilaisen tekemä työ on liian kallis, niin aina voi yrittää sitten tehdä itse. Sitäpaitsi liikkeenharjoittajan on maksettava myös kaikki kulut niistä hinnoista. Vuokrat, materiaalikustannukset, työvälineet, siivoustarvikkeet, mahdolliset palkat ja lista jatkuu vielä.

Vierailija
39/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaan ite ja myös värjään tai raidoitan itse eli on melkein ilmaista.

Miten sä teet raidat?

Vierailija
40/41 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaamoyrittäjä maksaa liiketilasta vuokraa, maksaa aineista, sähköstä, vedestä, laitteet ja kalusteet, ja pitäisi työstä palkkakin saada.

No, mikset tyytynyt vain hiusten leikkaukseen.

Pelkkä leikkauskin voi maksaa 50-60 e, kova hinta, jos lopputulos ei osoita minkäänlaista malliin leikkaukseen pyrkimistä. Kuuskymppiä että on nyt pari epäsiistiä kerrosta hiusmassaan tehty..

Yrittäjä näiden lisäksi kerryttää eläketurvaa itselleen. Vakuutukset ja kaikki vaan maksaa.

Ai jukra, sori kun ei kaikkea mainittu.

Mutta se tärkein olikin, heikko laatu yksi kertaisimmissa töissä... mikä ihmeen hiusmalli se on et pari epäsiistiä huonosti asettuvaa kerrosta leikataan.

Olen tyytyväinen jos malli on sellainen että se asettuu kuin itsestään pesun jälkeen. Harva osaa, ja valitettavasti kun sellaisen löytää niin jostain syystä joutuu luopumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän