Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ottanut pistoshoitoja ja...

Vierailija
28.05.2022 |

...olen jotenkin vähän järkyttynyt. Kaunis, juuri ja juuri 40 v. Kaiken huipuksi väittää käyneensä vaan kasvohoidossa, mutta ei kyllä mene läpi. Nyt on luonnottomat ankkahuulet ja sellainen kiiltävä, epäluonnollinen iho eikä hymyryppyjä tule.

En sinänsä vastusta pistoshoitoja, mutta hän oli kyllä nätimpi ennen sitä, mitä ikinä kasvoilleen tekikään.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa on se, et juuri kukaan ei kehtaa sanoa et pistoshoitojen tulos ja jäljet on rumaa. Kipeetäkin toimenpiteet taatusti tekee. Ihmiset ei myönnä et operaatioita on tehty vakk se todella näkyy. Ihminen ei ole enää itsens näköne!

No kyllä. Mitä voin sanoa? Olit kauniimpi ennen kasvohoidossa käymistä. :D Nyt kasvosi näyttävät luonnottomilta.

Ehkä se myös järkyttää, että ajattelin oman ystäväpiirin olevan tällaisen ulkopuolella.

Ap

No mitäpä jos et sanoisi mitään? Miksi pitää kommentoida kenenkään ulkonäköä mitenkään? Olen samaa mieltä, että täyteainehoidot (ja monet muut asiat) voi vaikuttaa omasta mielestäni negatiivisesti ulkonäköön, mutten ala silti kenenkään ulkonäköä arvostelemaan.

Vierailija
42/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin nuorempana naureskelin botoxnaamoille, mutta nyt nelikymppisenä tekisi itselläkin mieli laittaa ainakin sibeliusryppyyn botoxia, koska näytän nyt jatkuvasti äkäiseltä vaikka olen hyvinkin ystävällinen ja hyväntuulinen perusolemukseltani. Kyllä se vähän kirvelee kun naama alkaa roikkumaan kun tuntee itsensä muuten vielä nuoreksi. Mitään huuöitäytteirä en tule koskaan ottamaan eikä naururypytkään haittaa, mutta hamsteriposket ja otsarypyt kyllä harmittavat.

Hoidin hamsterit ja kaularypyt pois mesolangoilla. Sulavat pois mutta lisäävät ihon omaa kollageenin tuotantoa, iho paranee sekä sisäisesti että pinnalta. Vannon mesolankojen nimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä