Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ottanut pistoshoitoja ja...

Vierailija
28.05.2022 |

...olen jotenkin vähän järkyttynyt. Kaunis, juuri ja juuri 40 v. Kaiken huipuksi väittää käyneensä vaan kasvohoidossa, mutta ei kyllä mene läpi. Nyt on luonnottomat ankkahuulet ja sellainen kiiltävä, epäluonnollinen iho eikä hymyryppyjä tule.

En sinänsä vastusta pistoshoitoja, mutta hän oli kyllä nätimpi ennen sitä, mitä ikinä kasvoilleen tekikään.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marinilla esim. ylähuulessa aika maltilliset täytteet eli voi myös toteuttaa tyylikkäästi nämä pistoshoidot. Huomaa lähinnä jos vertaa vanhoihin kuviin. Hyvin tehdyt hoidot kyllä kohentavat ulkonäköä. Liioitellut taas, no..

Vierailija
22/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudon näkösiä naamat kun pistoshoitoja tehty. On negatiivisessa mielessä vieraan näköne. Eikö ihmiset itse huomaa sitä?

Pystyykö niitä muutoksia edes mitenkään palauttaa entiselleen jos tullee katumapäälle?

Botox noin yleensä vaan lakkaa toimimasta ihan itsekseen, näistä täyteaineista mainostetaan että nekin katoavat itsekseen mutta todellisuus taitaa olla että lähes aina vaan tekevät outoja muhkuroita/valuvat sinne sun tänne.

Olen kyllä nähnyt videon missä huulesta vedetään ulos kokonainen silikonimato. :D Mutta kyseessä joku muu täyte kuin mitä pistoksissa käytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut luulemaan, että kaipaa sun lausuntoja asiasta ja juoruilua pitkin nettiä?

Vierailija
24/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täysin idiootit ottavat täytteitä ja fillereitä ja järkevät säilyttävät ja ovat ylpeitä omasta luonnollisesta kauneudestaan. Näin on ja oksat pois omenatortusta.

Vierailija
25/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä työkaverillani on huulitäytteet ja huulet ovat täysin epäsuhdassa muuten siron naisen olemukseen nähden.

Vierailija
26/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin täytteet huulissa on hienot, toivottavasti pysyy tässä mallissa.Myös kulmat saaneet lisää volyymia, tuuhentuneet.Tosin joissain kuvissa kulmat näyttävät liian tummilta.Selvä ero vanhoihin kuviin.

Vierailija
27/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudon näkösiä naamat kun pistoshoitoja tehty. On negatiivisessa mielessä vieraan näköne. Eikö ihmiset itse huomaa sitä?

Pystyykö niitä muutoksia edes mitenkään palauttaa entiselleen jos tullee katumapäälle?

Tuskin pystyy ja se on mielestäni hyvä vaan.

Vierailija
28/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pystyy ja se on mielestäni hyvä vaan.

Hyvä sen takia, että saavat kunnon opetuksen tyhmyydestä.

Vierailija
29/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavan näköisiä nuo duckface naamat välillä näkee onneksi harvakseen. Erottuu kyllä valtaväestöstä

Vierailija
30/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nuorempana naureskelin botoxnaamoille, mutta nyt nelikymppisenä tekisi itselläkin mieli laittaa ainakin sibeliusryppyyn botoxia, koska näytän nyt jatkuvasti äkäiseltä vaikka olen hyvinkin ystävällinen ja hyväntuulinen perusolemukseltani. Kyllä se vähän kirvelee kun naama alkaa roikkumaan kun tuntee itsensä muuten vielä nuoreksi. Mitään huuöitäytteirä en tule koskaan ottamaan eikä naururypytkään haittaa, mutta hamsteriposket ja otsarypyt kyllä harmittavat.

Vierailija
31/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin nuorempana naureskelin botoxnaamoille, mutta nyt nelikymppisenä tekisi itselläkin mieli laittaa ainakin sibeliusryppyyn botoxia, koska näytän nyt jatkuvasti äkäiseltä vaikka olen hyvinkin ystävällinen ja hyväntuulinen perusolemukseltani. Kyllä se vähän kirvelee kun naama alkaa roikkumaan kun tuntee itsensä muuten vielä nuoreksi. Mitään huuöitäytteirä en tule koskaan ottamaan eikä naururypytkään haittaa, mutta hamsteriposket ja otsarypyt kyllä harmittavat.

Ystäväni alkoi laitattamaan botoxia juurikin sibeliusryppyyn ja käsittelyhän täytyy uusia muutaman kuukauden välein. Erään täytön jälkeen botoxia valui silmän alueelle ja hän ei saanut pidettyä toista silmää auki. Kuutisen viikkoa meni ennenkuin luomi alkoi taas toimia.

Vierailija
32/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.nainen.com/wp-content/uploads/2019/05/Suvi_Pitk%C3%A4nen_ar…

Näyttääkö nyt tältä?

Ihan minun naapurin näköinen. Hän on töissä kauneusalalla. 

Vierailija
33/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä naiivi, koska ei ole tullut mieleenkään etteikö Marin olisi luomu kaikin puolin. :/

Vierailija
34/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai. Aine liukenee itsesään pois ja yleensä epätasaisesti.

Vierailija
35/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.nainen.com/wp-content/uploads/2019/05/Suvi_Pitk%C3%A4nen_ar…

Näyttääkö nyt tältä?

Tuo kuva ei ole edes pahin kyseisestä henkilöstä 🤔

Vierailija
36/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko parempi jos keskittyisitte vain omiin naamoihinne. Veikkaan, että suurinta osaa pistoshoidoissa käyneistä et huomaisi.

No tämähän se luulo on, ettei kukaan muka huomaa. Oikeasti ystävät - saati sitten tutut - ei vaan kehtaa suoraan kysyä, että oletko ottanut botoxia ja ottaja luulee, ettei kukaan huomaa. Näin se vaan on, valitettavasti.

Ap

Samalla tavalla muut huomaa ne naaman epäkohdat ennen pistoshoitoja. Joka muuta väittää niin valehtelee. Pistoksia ottanut valitsee kahdesta pahasta pienemmän, ja kellekään muulle se ei kuulu kuin sille ihmiselle itselleen. Tosi moukkamaista kenenkään mennä toisen ratkaisuja arvostelemaan.

Vierailija
37/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni sibeliusryppy on niitä harvoja paikkoja, missä botox oikeasti toimii niin kuin pitää?

Otsaryppyjen korjaamisessa ongelma on, että korjaus ehkä tasoittaa otsarypyn mutta samalla vetää kulmakarvat viistosti ylös, jolloin lopputuloksena on Star Trekin Spock (jopa ulkomaiset kauneuskirurgit puhuvat yleisesti tästä ilmiöstä).

https://www.aa.com.tr/en/culture-and-art/leonard-nimoy-who-played-mr-sp…

Pitkäsellähän on juurikin tuollainen Spock-vääristymä, kiva yhdistelmä niiden huulien kanssa...

Mutta tosiaan Sibeliusryppyyn botoksin pitäisi olla ok. Joku joka tietää paremmin, korjaa ihmeessä

Vierailija
38/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ylähuulen muotoilua muhkeaksi, koska se näyttää epäluonnolliselta oikeastaan aina. Edes luonnostaan suurihuulisilla ihmisillä ylähuuli ei ole kokonaan paksu.

Ap

Kaikkien tavoitteena EI OLE olla luonnollinen.

Vierailija
39/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain täysin idiootit ottavat täytteitä ja fillereitä ja järkevät säilyttävät ja ovat ylpeitä omasta luonnollisesta kauneudestaan. Näin on ja oksat pois omenatortusta.

Vain kusipäät haukkuvat muita toisenlaisista valinnoista kun itse päättää näyttää rotalta.

Vierailija
40/42 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Suomen yliopisto kertoo tulevasta Social Credit systeemistä:

17min kohdassa puhutaan Kiinasta, datasta ja tekoälystä ja kohdassa 20.35 kertoo että viimeistään 2040 luvulla meillä on käytössä jonkinlainen social credit systeemi kaikissa länsimaissa..

Kohdassa 21min koronapassista, päästöistä ja palkkiojärjestelmästä, sekä sähköisestä kaupankäynnistä, jotka ovat social credit ainesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi