Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä kuinka hyvä idea viedä/kutsua nainen ensitreffeille ravintolaan?

Vierailija
28.05.2022 |

Vai onko jokin muu paikka parempi?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä idea. Liikaa pönötystä ja epävarmuutta kalliin laskun maksusta. Kutsu mieluummin piknikille.

Vierailija
42/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vastaa treffejä harrastamaton ja Tinderissä olematon neitokainen. 

Ei ensitreffejä ravintolaan. Hyviä perusteluja ollut ketjussa.

Ei treffejä myöskään terassille. No, en vaan tykkää terassimeiningistä, yksi juttu sekin kun en pysty juoda olutta tai siideriä ja auringossa istuminen tekee jonkun päästä uuh- olon. 

Ei ensitreffejä jätskille. Kun vähän jännittää, niin siinä sitten lipittää jäätelötuuttia ja yrittää olla nuolematta tötteröä liian hitaasti jottei jäätelö valu käsille ja toisaalta nuolematta sitä kuin.... .  Ja katsomatta samaan aikaan miehen silmiin... kuin... Aivan. 

No niin. Rennointa olisivat ensitreffit, jossa mennään katsomaan jotakin tai tekemään jotakin.  Esimerkiksi jotain luonnon juttua. Museokin käy. Tai miksei kirjastokin, ihan vaan että "mennään käymään."  Kävelylenkki jossa kaupungille taikka maastoon, sekin on ok. 

Monikin idea on hyvä ja kuten sanotaan, jos miehen kanssa on kemiaa ja kivaa, niin se on ihan sama missä ollaan. 

Lisään vielä loppuun, että itse en tykkää siitä että "nyt tutustutaan". Tutustuminen käy ihan luonnostaan niin, että jutellaan yleisistä aiheista ja itsestään puhuttaessa ei mennä mihinkään rasti ruutuun-kysymyksiin ja sellaiseen, että on kuin olisi tentissä. Ehkä tää kertoo siitä, miten päästää lähelle miten pian jne.

Ei tarvitse myydä itseään vaan sen yhteyden ja viihtyvyyden huomaa muutenkin, aihe voi olla ihan mitä vaan, kun läsnä ollaan ja viestitään ja on energiaa ilmassa, niin selviää ihan siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei toinen puolessa tunnissa onnistu miellyttämään, ei se miellyttävyys löydy senkään jälkeen.

Vierailija
44/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei treffejä myöskään terassille. No, en vaan tykkää terassimeiningistä, yksi juttu sekin kun en pysty juoda olutta tai siideriä ja auringossa istuminen tekee jonkun päästä uuh- olon. 

Ei ensitreffejä jätskille. Kun vähän jännittää, niin siinä sitten lipittää jäätelötuuttia ja yrittää olla nuolematta tötteröä liian hitaasti jottei jäätelö valu käsille ja toisaalta nuolematta sitä kuin.... .  Ja katsomatta samaan aikaan miehen silmiin... kuin... Aivan. 

No niin. Rennointa olisivat ensitreffit, jossa mennään katsomaan jotakin tai tekemään jotakin.  Esimerkiksi jotain luonnon juttua. Museokin käy. Tai miksei kirjastokin, ihan vaan että "mennään käymään."  Kävelylenkki jossa kaupungille taikka maastoon, sekin on ok. 

Monikin idea on hyvä ja kuten sanotaan, jos miehen kanssa on kemiaa ja kivaa, niin se on ihan sama missä ollaan. 

Lisään vielä loppuun, että itse en tykkää siitä että "nyt tutustutaan". Tutustuminen käy ihan luonnostaan niin, että jutellaan yleisistä aiheista ja itsestään puhuttaessa ei mennä mihinkään rasti ruutuun-kysymyksiin ja sellaiseen, että on kuin olisi tentissä. Ehkä tää kertoo siitä, miten päästää lähelle miten pian jne.

Ei tarvitse myydä itseään vaan sen yhteyden ja viihtyvyyden huomaa muutenkin, aihe voi olla ihan mitä vaan, kun läsnä ollaan ja viestitään ja on energiaa ilmassa, niin selviää ihan siinä.

Itse taas en tykkää treffeistä missä tehdään jotain. Treffeillä ollaan nimenomaan tutustumassa ja silloin haluan keskittyä treffikumppaniin, en mihinkään aktiviteettiin. Eri ihmisillä toimii eri asiat.

Vierailija
45/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en tykkää treffeistä missä tehdään jotain. Treffeillä ollaan nimenomaan tutustumassa ja silloin haluan keskittyä treffikumppaniin, en mihinkään aktiviteettiin. Eri ihmisillä toimii eri asiat.

Sama täällä. Mun mielestä kaikkein fiksuinta on ensin tunnustella onko kemiaa vai ei, ja vasta sen jälkeen alkaa suunnittelemaan aktiviteetteja. Parhaiten kemian tai sen puutteen huomaa tilanteissa, joissa aktiviteetit on karsittu minimiin.

Vierailija
46/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ois painajainen joku museo tai taidenäyttely. En käy niissä muutenkaan ikinä, saati ekoilla treffeillä. Joku ehdotti leffaa, se taas on ihan outoa ekoilla treffeillä: istua pimeässä salissa pari tuntia, siinäkö tutustuu?

Mä lähtisin vaikka stand upiin, hohtogolfaamaan, keilaamaan tmv., tai sitten juurikin jonnekin kahvilaan, ravintolaan ( ei tartte syödä pitkän kaavan mukaan), tai vaikka kävelemään kaupungille..

Vierailija
47/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarjosin uuden tuttavamiehen pulkkamäkeen siskon lapsen kanssa. Ihan kiva nähdä miten toimii noin tavallisessa ympäristössä.

Siellä juostiin ja juotiin kaakaota ja keskusteltiin ja pidettiin hauskaa. 

Vierailija
48/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pULON kknssa muijan kämpille pamolle. Siisti ja nopea jomma.

Sulle loppuu sitten tarjoilu tähän! Mongerrat jo huolella😱

Vierailija
49/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin mieheni kanssa ensitreffeille ravintolaan syömään ja juttua riitti. On riittänyt jo 12 vuotta.  Olimme kyllä törmänneet baarissa aiemmin ettei ihan tinder-treffit olleet. Kahvila on kuitenkin helpompi treffipaikka, jos juttu ei sujukaan, niin kahvin juo nopeammin. Riippuu tilanteesta.

Vierailija
50/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama henkilö joka kysyy tätä kaksplussalla?

Vierailija
51/51 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivempi, että on joku tekeminen, niin on helpompaa jos ei ole luontainen juttumies. Itse lähden mukaan keskusteluun, mutta on vaikea keksiä mistä haluaisin puhua tai mitä on sopivaa kysyä.