Mainitse 3 asiaa miehessäsi, mitä inhoat ja 3, mitä rakastat
1. Älykkyys
2. Luotettavuus
3. Komeus
Inhokit
1. Laiskuus
2. Aikaavievä harrastus
3. Ylisosiaalisuus
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Älykkyys
2. Huumorintaju
3. Huolehtivaisuus
1. Omahyväisyys
2. Itsekeskeisyys
3. Homous
Inhoat miehen homoutta, mitä helv...tiä. Elääkö joku mies sun kanssa kulissi liitossa? - Vai miksi inhoat homoutta, ikäänkuin se yksistään olisi yhtäläinen tapa toimia (tai olla toimimatta) Kuten heteroita niin myös homoja on hyvin eriliaisia.
Bi on, ei olisi kertonut minulle asiaa, jollei olisi jäänyt kiinni pettämisestä
No eihän se homo sitten ole, jos se on bi.
-eri
Plussat:
Älykäs, pystyy keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta
Luotettava
Hauska
Negat:
Joissakin tilanteissa ei osaa ihan lukea ihmisiä
Liiankin suorapuheinen (ikä onneksi vähän pehmentänyt)
Kuorsaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Älykkyys
2. Huumorintaju
3. Huolehtivaisuus
1. Omahyväisyys
2. Itsekeskeisyys
3. Homous
Inhoat miehen homoutta, mitä helv...tiä. Elääkö joku mies sun kanssa kulissi liitossa? - Vai miksi inhoat homoutta, ikäänkuin se yksistään olisi yhtäläinen tapa toimia (tai olla toimimatta) Kuten heteroita niin myös homoja on hyvin eriliaisia.
No eihän se homo sitten ole, jos se on bi.
-eri
Onko sitten hyväksyttävämpää, että mies jää kiinni pettämisestä naisen kanssa kuin miehen kanssa?
2. Eri
1)Käytännönläheisyys, kätevyys 2) jaksavuus, ahkeruus 3) kiltteys huonot puolet: 1)ei jaksa kiinnostua syvällisistä asioista, 2)ei ole hyvä keskustelemaan 3)haluaa lomalla aina luontoon, muut jutut ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
1)Käytännönläheisyys, kätevyys 2) jaksavuus, ahkeruus 3) kiltteys huonot puolet: 1)ei jaksa kiinnostua syvällisistä asioista, 2)ei ole hyvä keskustelemaan 3)haluaa lomalla aina luontoon, muut jutut ei kiinnosta
Vielä täydennys tähän. En inhoa noita huonoja puolia. Paremminkin, että ne välillä ärsyttää. Takuulla minäkin olen välillä rasittava mieheni mielestä.
Parhaimpia ominaisuuksia: luotettavuus, myötätuntoisuus, tasapainoisuus.
En keksi mitään ominaisuutta jota voisin inhota enkä haluaisi muuttaa hänestä yhtään mitään, en sitten mitään. Seitsemän vuotta yhdessä, toivottavasti pitkä loppuelämä vielä jäljellä. Rakastan.
Rakastan: luovuus, hauskuus, kosketus jotenkin vaan paras. Inhoan vaan sitä että asuu toisessa kaupungissa, enkä saa nauttia ihan niin paljon kuin tahtoisin.
En halua enää suhteeseen jossa inhoaa jotakin toisessa.
Arvostan
-korjaus- ja muita teknisiä sekä kädentaitoja
-sitä miten pitää aina lapsista ja perheestään huolta
-auttavaisuutta niin itseänikin kuin ystäviä tai sukulaisia kohtaan silloin kun joku on avun tarpeessa
Välillä ärsyttää
-heikot keskustelutaidot, ei ole kiinnostunut syvällisistä keskusteluista mistä itse taas pitäisin
-ei myöskään ole kovin hyvä näyttämään tunteitaan tai saamaan oloani rakastetuksi
-huonot käytöstavat kuten estoton piereskely tai röyhtäily
Vierailija kirjoitti:
1. Älykäs keskustelija
2. Luotettava
3. Puoleensavetävä1. Neuroottinen/kontrolloiva
2. Hidas/saamaton
3. Itsekeskeinen(P. S. Nyt asumuserossa.)
Kuulostaa ihan minun mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kans just tämmönen, käytännön mies! Kätevä ja ahkera, saa paljon aikaan. Romanttisuutta ja syvällisyyttä oon jäänyt haikailemaan.
+tekevä ja osaava
+pitää aina hyvää huolta minusta ja lapsista
+empaattinen ja luotettava
Miinuksena ehkä se että joskus hän on hitaampi syttymää uusiin asioihin kuin minä, mutta en missään nimessä voi sanota että inhoaisin sitä hänessä, en edes haluaisi sitä hänestä muuttaa.
Parhaat
1. Kiltteys/empaattisuus
2. Ulkomaalaisuus
3. Perhekeskeisyys
Huonot
1. Ylihuolellisuus
2. Työnarkomaani
3. Ylisiisteys
Plussaa miehessäni:
-tekee yleensä mukisematta mitä käsken
-harrastaa seksiä pitkän kaavan kautta kädet ja suu krampissa vaikka tietää minun tahallaan viivyttelevän orgasmiani
-antaa minun aina katsoa puhelintaan ja siellä olevia puheluita ja viestejä jos käsken
Miinuksia hänessä:
-kerran yritti esittää oman mielipiteensä, joka poikkesi omastani
-osti viime kauppareissulla vain kolme maitopurkkia, vaikka ostoslistassa luki selkeästi että neljä!
-ei ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa ennen minua, mutta arvostaa sitä, että minulla on ollut paljon seksikumppaneita ja saavuttamaani kokemusta seksin saralla