Tyhmintä mitä teit lapsena?
Minä karkasin noin 5-vuotiaana jostain syystä mökiltä yksin metsään ja piillottelin siellä varmasti parin tunnin ajan, koska halusin jostain syystä muuttaa metsään asumaan yksin. Söin siellä marjoja ja kuuntelin kuinka aikuiset, isosisarukset ja serkut huusivat nimeäni etsiessään minua. Jotenkin onnistuin piilottelemaan yllättävän pitkään, ennen kuin isoveli löysi minut ja vei minut väkisin takaisin mökille vaikka minä tappelin vastaan ja intin haluavani olla Rölli-peikko ja sekin elää metsässä. Sain sitten melko ankaran puhuttelun ja mahakin meni sekaisin kun olin syönyt liikaa puolikypsiä marjoja. Onneksi en sentään syönyt siellä metsässä olleita sieniä, koska tiesin että ne voivat myrkyllisiä.
Kommentit (16)
No tein vaikka mitä tyhmää, mutta mainittakoot vaikka se, kun soittelin seksílinjoille ja hommasin porukoille tähtitieteellisen puhelinlaskun. Tämä joskus ysärin alkupuoliskolla.
Mä tein myös joskus katoamistempun. Suutuin jostain ja uhkasin karata. Tämä episodi tapahtui ulkona, menin muiden huomaamatta sisälle huoneeseeni ja peiton alle. Kuulin kun minua alettiin huudella, että missä minä olen. Sisältäkin käytiin huhuilemassa.
Jonkun 20 - 30 min jaksoin kököttää, mutta tylsyys iski siellä peiton alla ja happi loppua, kun olin tiiviisti piilossa.
En unohda sitä noottia ikinä, kun lopulta palasin ulos ja vanhemmat olivat helpottuneita mutta vihaisia samaan aikaan.
Heikoilla jäillä hilluminen partioretkellä keväällä. Oli siinä pari kaveria mukana, etten ihan ainut ollut...
Varastin naapurin verkkokellarista niiden mansikkahilloa ja limunaadit.
isoon nokkospensaaseen hyppääminen n. 5-vuotiaana
😩
Maistoin kakkaa koska minulle sanottiin, että se on "terveellistä" ja "ihmiset söi ennen kakkaa"
Työnsin sakset pistorasiaan. Ihan vain koska kiellettiin. Kyllähän tuo sytkäytti ja piti pötkötellä aikansa ennen kuin pystyssä pysyi.
Muistan äitini lähdettyä keittiöstä ja jättäessä minut yksin pöytään, pudottaneeni tahallani maitolasin lattialle, kun halusin nähdä mitä sille käy. Olin pettynyt, kun se särkyi niin nopeasti, etten ehtinyt NÄHDÄ sitä rikkoutumista. En tehnyt tätä toiste, koska opin, ettei sitä voi silmällä erottaa.
Itsetehtyjä pommeja metalliputkiin ylimääräisistä "pikku kiinalaisista". Räjähti muuten kovaa ja hengenlähtö ei ollut kaukana. Silloin oli hauskaa, nyt ei näin jälkeenpäin ajateltuna.
80-luvulla soitettiin kaverin kanssa palokuntaan ja huudettiin että VARPAAT PALLAA!VARPAAT PALLAA!
Vierailija kirjoitti:
Muistan äitini lähdettyä keittiöstä ja jättäessä minut yksin pöytään, pudottaneeni tahallani maitolasin lattialle, kun halusin nähdä mitä sille käy. Olin pettynyt, kun se särkyi niin nopeasti, etten ehtinyt NÄHDÄ sitä rikkoutumista. En tehnyt tätä toiste, koska opin, ettei sitä voi silmällä erottaa.
Autisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autisti
Onko tämä autismin oire?
Rölli 😍