Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on elämä 10 vuoden kuluttua?

Vierailija
27.05.2022 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kulutus vähenee. Ihmiset ovat toisilleen kilttejä. Aloitetaan alusta.

Aloitetaan sitten alusta, kun suurin osa ihmiskunnasta on kuollut tautien/sotienseurauksena. Muuten täällä vain tapellaan verissäpäin hupenevista luonnonvaroista ja kärvistellään ilmastonmuutoksen kourissa. 

Vierailija
22/22 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2032

Voin olla kuollut, tai olen kohta pääsemässä vanhuuseläkkeelle. Valtio ei ole ideologisista syistä päästänyt sairasta miestä ennen eläkkeelle, mutta onneksi tämä on muille muuttumassa kohta.

Mitään suuria keksintöjä ei ole tehty, mutta vanhoja on parannettu, ja paljon. Minäkin työttömänä olen hankkinut aurinkokennot ja sähköauton ja sun muita pelejä ja vempeleitä.

Poliittisesti Suomessa on tehty suuria virheitä. Sekoomus ja joku sen aikainen populistipuolue on päästetty valtaan. Kurjistuminen on alkanut heti. Hyvinvointivaltiossa puolueet toteuttavat lähinnä ideologiaa, ei etupäässä maan viemistä eteenpäin (ellei se ole ideologia, kuten vasemmistossa). Ihmisiä on nääntynyt nälkään, tauteihin ja kylmyyteen, kun tukia on poistettu. Suuri osa väestä on paennut muualle. Itse olen voinut kuolla. Väestö on vähentynyt 5 %. Joko on ollut minivallankumous tai vaaleilla on sitten valittu vasemmistovetoinen eduskunta ja hallitus. Ainakin 75 % on äänestänyt vasemmistoa. Tämän palstan äärioikeistolainen on vankilassa elämänsä loppuun, kuten monet oikeistopuolueiden edustajat.

Itänaapurissa on valittu joku toinen hullu, mutta vähän älykkäämpi. Se valtio ei ole enää aloittanut sotia, ja nettisodankäynti on aika vaikeaa. USAssa on valittu myös joku hullu, mutta sairaanhoito on parantunut, ja jokunen muukin asia. EU on todettu aika toimimattomaksi, ja valtiot ovat menneet jonkin verran omia menojaan, mutta jonkinlainen yhteisö on olemassa. Kiinan vaikutus on vähentynyt merkittävästi. Intia on noussut, ja se on vakauttanut maailmaa jonkin verran, johtoon ei ole valittu hullua. Afrikka on rikastunut, mutta on siellä vielä ongelmia.

Monet tämänpäivän huolenaiheet eivät ole aiheuttaneet huolta, typerä ilmastonmuutos etunenässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla