Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni hämmästyy aina, kun kassa sanoo "hyvää viikonloppua"?

Vierailija
27.05.2022 |

Minä hämmästyn.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkossa, kun ostan pöntön viiniä ja myyjä toivottaa hauskaa iltaa.

Ei muuten toivota! Heitä on kielletty sanomasta mitään myönteistä alkoholinkäyttöön liittyen.

Alkon myyjä ei enää nykyään taida olla virkamies, mutta tekisi kyllä hyvää jos siihen suuntaan mentäisiin takaisin.

Vierailija
22/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten on hämmentänyt Alkon myyjä joka kysyy "Löysittekö kaiken tarvittavan?".

No on tukin parempi kun täkäläisessä Alkossa henkilökunta tulee yleensä vaan lähelle kyttäilemään sanomatta mitään :D varmaan vaan ettei kukaan varasta mitään mutta häiritsevää se silti on, ei onneksi tule käytyä kovin usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hämmensi?

Kyselee ne ainakin täällä, että "voinko auttaa", "etsittekö jotain tiettyä" jne niin miksi ei sitten tuota.

Ehkä olit kierrellyt etsivän näköisenä ja halusi vielä kysyä, jos jotain jäi puuttumaan.

Vierailija
24/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan pökräisi hämmästyksestä jossain jenkeissä missä tuollaiset toivottamiset on jatkuvia ihan joka tilanteessa. Sellaista se on jäyhälle suomalaiselle.

muovipinnoitettu feikkiystävällisyys  ei edes tunnu ystävälliseltä vaan että pitää lausua pakolliset liirumlaarumit kassan. parempi olis vain asiallinen palvelu ilman teennäisyyksiä.

Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta noin sanovat siellä kaikki kaikissa vuorovaikutustilanteissa, ei pelkästään asiakaspalvelijat asiakkaille.

Vierailija
25/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtiminen lienee ongelma vain syrjäytyneille, jotka eivät erota viikonpäiviä toisistaan.

Vierailija
26/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hämmästy koskaan kun meillä on melkein 200 euron ostokset perjantaina juhlavine ostoksineen ja S boonus kortilla maksetaan joka viikko niin aina toivotellaan hyvää viikonloppua. 

Vierailija
27/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen niin paljon kassojen kanssa että ne voi sanoa mitä vaan.

Vierailija
28/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ostaisi apteekista ripulilääkettä niin pitäisi vaan toivottaa mukavaa päivänjatkoa... xD

Vierailija
29/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella loukkaavaa minusta. Ei kaikilla voi olla hyvä viikonloppu. Mieti jos sinun läheinen on juuri kuollut, ja sitten kassa sanoo noin. Minä annan aina suorat sanat takaisin, että ei varmasti ole hyvä viikonloppu, nyt on kissa kuollut.

Vierailija
30/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän lukee sitä käskystä kuin jotakin mantraa. Se ärsyttää, kun tietää, ettei kassaa vähempää voisi kiinnostaa asiakkaan viikonloppu.

Omalle kohdalle ei ole sattunut, mutta jos seuraavana päivänä olisin menossa hautajaisiin, niin kassan toivotukset tuntuisivat kornilta.

Voisihan siihen huikata, että joo, hautajaisiin menen huomenna.

Vierailija
31/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helkutissa ei voida sanoa "Kiitos käynnistä!" Ja sopivassa tilanteessa lisäksi " ja tervetuloa uudelleen". Tämän toivotuksen haluaisin kuulla! Se on kohteliasta ja sopii kaikille.

Hävönaisdei on sietämätön.

Vierailija
32/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan pökräisi hämmästyksestä jossain jenkeissä missä tuollaiset toivottamiset on jatkuvia ihan joka tilanteessa. Sellaista se on jäyhälle suomalaiselle.

Sitten viela joku hullu amerikkalainen tulisi viela sanomaan ap:lle etta onpa sinulla kaunis mekko. Hajusuolaa tarvittaisi.

Heh, tulee mieleeni, kun vähän aikaa sen jälkeen, kun Suomesta olin pois muuttanut, olin autokaupassa ostamassa vetokoukkua autooni. Kaupan nuori mies tervehti ja kehui minua niin kauniin kesäisen näköiseksi kukkamekossani, minua keski-ikää lähentelevää naista! Ei rassu ymmärtänyt, että olisi saanut minut ostamaan kokonaan uuden auton, mutta saipahan myytyä kalleimman mahdollisen vetokoukun!

Vierailija
33/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella loukkaavaa minusta. Ei kaikilla voi olla hyvä viikonloppu. Mieti jos sinun läheinen on juuri kuollut, ja sitten kassa sanoo noin. Minä annan aina suorat sanat takaisin, että ei varmasti ole hyvä viikonloppu, nyt on kissa kuollut.

Voi elämän kevät! Pitääkö kaikki ottaa aina niin vakavasti!

Vierailija
34/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi elämän kevät! Pitääkö kaikki ottaa aina niin vakavasti!

Kyllä pitää, kissa kuoli.

Vierailija
35/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua myyjänä hämmästyttää asiakkaat, ketkä toivottavat minulle hauskat viikonloput. Harvoin tapaa oikeasti kohteliaita asiakkaita.

Ja kyllä itse toivotan hauskaa viikonloppua myös asiakkaille ja ihan pakottamatta. Hyvät käytöstavat kunniaan kuitenkin :-)!

Vierailija
36/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri kertoi jutun menneiltä ajoilta. Kaverinsa oli kovassa krapulassa lähtenyt Alkoon loivennusta hakemaan. Tiskin edessä oli hengittänyt sisäänpäin ja sanonut: "Kaksi pulloa vodkaa." Nämä oli myyjä nostanut tiskin alta, jossa oli myydyimmät tuotteet helposti saatavilla, tiskille. Kaveri oli miettinyt, että hyvinhän tämä meni. Myyjän kysymykseen, "Saako olla muuta?", oli vastannut: "Iltasanomat ja kaksi punaista norttia." Myyjä oli nostanut pullot sujuvasti takaisin tiskin alle toivottaen:" Tervetuloa huomenna uudestaan."

Vierailija
37/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten viela joku hullu amerikkalainen tulisi viela sanomaan ap:lle etta onpa sinulla kaunis mekko. Hajusuolaa tarvittaisi.

Heh, tulee mieleeni, kun vähän aikaa sen jälkeen, kun Suomesta olin pois muuttanut, olin autokaupassa ostamassa vetokoukkua autooni. Kaupan nuori mies tervehti ja kehui minua niin kauniin kesäisen näköiseksi kukkamekossani, minua keski-ikää lähentelevää naista! Ei rassu ymmärtänyt, että olisi saanut minut ostamaan kokonaan uuden auton, mutta saipahan myytyä kalleimman mahdollisen vetokoukun!

Sweet!

Vierailija
38/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en hämmästy koskaan kun meillä on melkein 200 euron ostokset perjantaina juhlavine ostoksineen ja S boonus kortilla maksetaan joka viikko niin aina toivotellaan hyvää viikonloppua. 

Tama on minulle uusi: "Juhlavat ostokset", ruokakaupassa? Festive purchases? Convivial groceries? Merry merchandise? Ja viela ihan kahdella satasella. Yippee-Ki-Yay!

Vierailija
39/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus!! Onneksi en asu Suomessa. Negatiivisempaa ja happamampaa porukkaa saa kyllä hakea!

Kaikki ärsyttää, kaikesta valitetaan, kaikkea vihataan. Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
40/42 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus!! Onneksi en asu Suomessa. Negatiivisempaa ja happamampaa porukkaa saa kyllä hakea!

Kaikki ärsyttää, kaikesta valitetaan, kaikkea vihataan. Mikä teitä vaivaa?

As the American said on national television: "Emotional constipation".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan