Instagram alkoi tulvia niksivideoita
Mitä ihmettä tämä tarkoittaa kun yhtäkkiä vain joka kymmenes kuva on sellaista sisältöä, mistä olen kiinnostunut? Ja syöte tulvii nikkarointia, työkaluja, ompeluniksejä ja insinööritaitoa. En ole klikannut sellaisia koskaan. Pitääkö nyt sataan tuollaiseen vastata "en ole kiinnostunut"?
Kommentit (9)
Sama juttu. Hirveä määrä ehdotetaan seurattavaksi. Seuraan n. 7 tutun instaa, ei tod kiinnosta julkkikset eikä niksit. Miten niistä pääsee eroon? Insta täynnä kaikkea p asukas.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Hirveä määrä ehdotetaan seurattavaksi. Seuraan n. 7 tutun instaa, ei tod kiinnosta julkkikset eikä niksit. Miten niistä pääsee eroon? Insta täynnä kaikkea p asukas.
asukas=askaa
Jos jatkuu tuollaisena, lopetan instan käytön. Harmi.
Sama juttu Facessa tulee nyt ihan ihme facesivujen sisältöä. Joku algoritmi taas muuttunut.
En ole Instassa, mutta joku aika sitten oli juttua brittilehdissä, että paitsi algoritmia niin myös järjestelmän toimintaa oli muutettu. Eli jos olette havainneet randomia toimintaa, niin onneksi olkoon, muutos on ehtinyt Pohjan perukoillekin.
Siitä ei ilmeisesti ole kauheasti tykätty missään.
No itse kyllä katsoisin miljoona kertaa mieluummin jotain tarpeellisia niksejä, kuin jonkun pärsettä eri kulmista kaiken aikaa.
Jos se toimii algoritmillä esim. jos klikkaat niksiaiheita yhden, tulee lisää saman aiheen videoita tai kuvia, kuten tubessa. Säädä jotain sovelluksessa, eikä niitä tule enää ja saat haluamiasi aiheita. Historian poistot jossakin sovelluksessa (ei selain) yksitellen tai muuten voi joskus auttaa. Pitää testata, kokeilla tai ohje.
Ihan pilalla koko insta tällä hetkellä. Muutama postaus seuratuilta ja asioista joista olen kiinnostunut, ja sitten alkaa tuo turha ehdotettujen julkaisujen tuuttaus. Enkä ole ikinä tuollaisia klikannut.
Joku maksettu pakkosyöttö päällä.