Sadepäivä on ihana. Tykkääkö joku muu sateesta?
Kommentit (26)
Mä!
Myös ihana tuoksu kesäsateen jäljiltä ulkona.
Pidän tällaisesta säästä, että on ihan selkeästi sadepäivä ja jalkakäytävät märkinä, mutta sataa vain ihan vähän. Sitä sadetta saakin sitten tulla koko päivän, aivan kuten tänään. Olen käynyt pari kertaa ulkona, ja se on ollut virkistävää. Pidän pikku sateesta.
Mä olen tosi pttynyt. Sääennusteen mukaan piti tulla vettä jo eilen illasta alkaen, sekä yöllä ja tänään aamupäivällä. Kissan viikset, mitään tullut! Pari hassua pisaraa, edes asvaltti ei kastunut. Mä niin odotin sadetta, olisi huuhtonut pois katupölyä ja siitepölyä, sitä on nyt joka paikassa.
Tykkään! Lempeässä kesäsateessa on ihana ulkoilla, kun on kunnon sadevaatteet ja se tuoksu sateen jälkeen on aivan ihana. Tai sitten voi olla vaan sisällä, katsella sadetta, juoda teetä ja lukea kirjaa.
Eniten nautin kunnon helteistä, mutta sadepäivä aina silloin tällöin on myös kiva vaikka vähän rajoittaakin elämää. Luonto on ihanan vehreä ja tuoksuu niin hyvälle <3 Olen myös aina luovimmillani sadepäivänä. Sadepäivänä on kiva olla sisällä ja kirjoittaa tarinoita tai tehdä jotain muuta luovaa ja sateen ropinaan on ihana nukahtaa. On niin rentouttavaa.
Hyvä että sataakin välillä eikä pelkkää aurinkoa.
Tykkään jos sataa arkena, sillä se tietää usein vapaapäivää.
T: Kattoremppaaja
Tykkään kyllä. Esim. on hyvin rentouttavaa olla sateen aikan vaan kotona sisällä, ja esim. pelata jotain vaikka pleikkarilla. Jotenkin todella tunnelmallista silloin.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla nyt viikko vapaata?
Eilen tuoksui sateen jälkeen todella hyvältä. Koivu ja tuomi.
Miten se sadepäivä eroaa muista? Jos päivänsä sisällä viettää? En käsitä, mikä etu siitä on.
Vierailija kirjoitti:
Miten se sadepäivä eroaa muista? Jos päivänsä sisällä viettää? En käsitä, mikä etu siitä on.
Se tunnelma. Ehkä kaikki eivät koe sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla nyt viikko vapaata?
Olen lomalla.
Kyllä, rakastan tunnelmallisia ja raikkaita kesäsateita, mutta toki harmaat sadepäivät ovat kesälläkin vähän tylsiä, kaipaisivat aurinkoa tai ukkosta joukkoon, mieluiten molempia päivän aikana.
Pidän sateesta, vaikka säälin niitä Robinin keikalle meneviä, jotka eivät osaa pukeutua sateen varalle.
Sadepäivä on hyvä ja tarpeellinen. Piti tulla vesisade mutta olikin vain viisi minuuttia eikä sellainen hyödytä mitään. Pitäisi olla vesisadetta monta tuntia kestävää ja kunnolla ja se raikastaisi. On kiva pitää ikkunaa auki se raikastaa ja juoda Sadepäivän ilo teetä.
Rakastan! Syksy lemppari vuodenaika. Onneksi se on vasta edessä.
Saa olla kiitollinen ettei ole 40 asteen varoituksia ja metsäpaloja.
Sade on ihanaa! Haaveilen ullakkoasunnosta, jossa olisi kattoikkuna makuuhuoneessa ja olohuoneessa. Voisi maata sängyllä tai sohvalla ja kuunnella sateen ropinaa ikkunaan 🥰
Pidän.