Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadepäivä on ihana. Tykkääkö joku muu sateesta?

Vierailija
27.05.2022 |

Voi olla rauhassa sisällä ja nauttia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen, kun lopetin työt päiväkodissa, olen tykännyt <3  

Vierailija
22/26 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sade on ihanaa! Tykkään käydä ulkona sateella ja minua ei haittaa että kastun, kunhan tyyliin ei tarvitse loppupäivää olla märät vaatteet päällä tms. Mieskin on tyytyväinen kun hänen ei tarvitse käyttää sateella koiraa, kun koirakaan ei sateesta häiriinny. Kaikista parasta on kaatosade tai ukkonen, niissä on tunnelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade on ihanaa niin kauan kun pystyy halutessaan mennä sisälle. Päiväkodin hoitajia ja muita ulkotöitä tekeviä säälin syksyn koleissa sateissa, kun ei ole muita vaihtoehtoja kuin olla ulkona.

Vierailija
24/26 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi ihanaa, että on kylmää ja märkää ympäri vuoden! Hirveät sähkölaskut tulossa muun muassa.

Vierailija
25/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sade on ihanaa! Tykkään käydä ulkona sateella ja minua ei haittaa että kastun, kunhan tyyliin ei tarvitse loppupäivää olla märät vaatteet päällä tms. Mieskin on tyytyväinen kun hänen ei tarvitse käyttää sateella koiraa, kun koirakaan ei sateesta häiriinny. Kaikista parasta on kaatosade tai ukkonen, niissä on tunnelmaa.

Eihän se kastuminen tosiaan mitään haittaa kun vaihtaa kuivat varusteet sen jälkeen. Vettähän se vain on.

Vierailija
26/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa innostuu siitä, mutta minä en

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän