Sadepäivä on ihana. Tykkääkö joku muu sateesta?
Kommentit (26)
Minusta sade on ihanaa! Tykkään käydä ulkona sateella ja minua ei haittaa että kastun, kunhan tyyliin ei tarvitse loppupäivää olla märät vaatteet päällä tms. Mieskin on tyytyväinen kun hänen ei tarvitse käyttää sateella koiraa, kun koirakaan ei sateesta häiriinny. Kaikista parasta on kaatosade tai ukkonen, niissä on tunnelmaa.
Sade on ihanaa niin kauan kun pystyy halutessaan mennä sisälle. Päiväkodin hoitajia ja muita ulkotöitä tekeviä säälin syksyn koleissa sateissa, kun ei ole muita vaihtoehtoja kuin olla ulkona.
Joo tosi ihanaa, että on kylmää ja märkää ympäri vuoden! Hirveät sähkölaskut tulossa muun muassa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta sade on ihanaa! Tykkään käydä ulkona sateella ja minua ei haittaa että kastun, kunhan tyyliin ei tarvitse loppupäivää olla märät vaatteet päällä tms. Mieskin on tyytyväinen kun hänen ei tarvitse käyttää sateella koiraa, kun koirakaan ei sateesta häiriinny. Kaikista parasta on kaatosade tai ukkonen, niissä on tunnelmaa.
Eihän se kastuminen tosiaan mitään haittaa kun vaihtaa kuivat varusteet sen jälkeen. Vettähän se vain on.
Meidän kissa innostuu siitä, mutta minä en
Sen jälkeen, kun lopetin työt päiväkodissa, olen tykännyt <3