Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet naisesta joka ottaa miehensä mukaan naisten bileisiin ?

Vierailija
12.10.2006 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaverit molempia sukupuolia. Ja toisaalta kaikki eivät ole heistä heteroita, niin puoliso voisi olla mukana vaikka oiskin " naisten bileet" . Mua ei kyllä haittaa toisten kumppanit.

Vierailija
2/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan pääse mihinkään ilman miestään. Mun mielestä on tarpeellista viettää aikaa erikseen - on edes jotain uutta tuotavaa parisuhteeseen, kun molemmille tapahtuu eri asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollakin naisella voi olla puoliso mukana, vaikka olisi paikalla vain naisia. Siksi en osaa ajatella mitään sukupuolirajoja tapaamisiin.

Vierailija
4/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viettää paljonkin aikaa ilman miestään, ihan työajoistakin johtuen (harvoin vapaapäiviä yhtä aikaa, usein 0 per viikko). En sanonut oman mieheni olevan aina mukanani, vaan sanoin, että tutuissani naisen puoliso ei ole aina mies eikä ystävät ole synonyymi samaa sukupuolta olevalle porukalle.

Vierailija
5/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin miehen äijä-saunailtaan... Tulis aikalailla tyhmä olo, jos ei ole muiden vaimoja/tyttöystäviä paikalla.

ap

Vierailija
6/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole nainen, on sanomattakin selvää, ettei sovi tulla paikalle. Enhän tunge rotareidenkaan tapaamisiin, kun en satu kuulumaan siihen yhteisöön.

Vierailija
7/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kyse voi olla vaik naisen paniikkihäiriöstä / sosiaalisten tilanteiden pelosta eli pelkää mennä " vieraaseen porukkaan" ilman miestään. Eli annettaisko jokaisen olla tavallaan, ei se mies varmaan koko iltaa siellä heilu; kun vaimon olo helpottaa niin varmaan häipyy se mies ja nainen voi nauttia illasta

Vierailija
8/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin sitten vaan ystävälle sanoa, ettei se haittaa. En pidä edes hänen miehestään ollenkaan.

Vierailija
9/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nimenomaan naisten ilta, niin ei kukaan sinne toisi miestään, eikä ketään miestä saisi sinne millään lähtemäänkään... Jos tosiaan sellanen tilanne kuitenkin tulisi, ajattelisin, että pariskunta on ymmärtänyt kutsun jotenkin väärin, ja olisin vähän nolona heidän puolestaan.

Vierailija
10/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kun haluaa.

Vierailija
11/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naismainen mies! Kuka mies yleensä edes tahtoo bileisiin joissa vain naisia? itse tykkään miehekkäistä miehistä, jotka keksivät siksi ajaksi muutakin tekemistä kuin kuunnella naisten höpinöitä, kaakatusta. itselläkin yksi kaveri joka raahaa miehensä " tyttöjeniltaan" aina. me muut yritetään aina vihjata et kyseessä on naistenjuttu ilta naposteluineen, mutta ei se kaveri älyä. mies on kyllä sellainen " akkamainen" joka tykkää juoruilla. eli en oikein arvosta. naiset saa juoruilla mutta ei tosi miehet.

Vierailija
12/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että muutamaa (sinkku)kaveria haittaa, jos yhteisiin iltoihin tullaan miesten kanssa. Meistä monet kuitenkin tekee niin. Esim en tanssi hitaita vieraiden miesten kanssa ja sitten on tylsää istua loppu-ilta pöydässä kieltäytyen kutsuista.

Ei ole tosiaankaan mustis mies, yleensä mies lähtee minun mielikseni. Ja jos tiedän, että ilta on sellainen, että mies ei ole tervetullut, niin aika helposti jää lähtemättä.

Näin meillä, ajatelkaa musta ihan mitä tykkäätte ;)

Vierailija
13/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

egon pönkitystä. olla naisten ympäröimä. hänen vaimonsa varmaan myös tasapuolisuuden nimissä käy miesten saunailloissa! Nainen varmaankin joku nyfferö. tulee kyllä mieleen että mies joka tahtoo naisteniltaan voi olla myös kovin mustasukkainen.

Vierailija
14/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mene tyttöjeniltaan! mun mielipide.

Vierailija
15/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunabileisiin, ellei erikseen kutsuta.

Vierailija
16/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaisia. Tai ainakin supattavat seläntakana. välillä tosiaankin vaan kaipaa rupatteluiltaa naisten kesken. on ne jutut silloin erilaisia kuin jos siellä on joku mies kuuntelemassa.

Vierailija
17/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunkaan kaverit ei kiroilis sun selän takana jos pyytäisit miehesi ravintolaan vaikka myöhemmin. alkuillan varmaan voisit viettää naisten kesken?? mua meinaan ärsyttää just tommonen ettei voida pysyä erossa hetkeäkään miehestä. veikkaan että miehesi kuitenkin käy joskus jossain ilman sinua?

Vierailija
18/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taidetaan olla niitä pariskuntia, joille ei paljon ymmärrystä löydy, ainakaan av-palstan perusteella...

Niistä " naistenilloista" , joissa siis on tavallisesti ollut jokunen mieskin: yleensä porukka on aika pian jakautunut kahteen. Sinkut omaansa ja parit/varatut yksin liikkeellä olevat omaansa...

Ehkä asian ydin tässä mun tapauksessa on, että kaikki mun todelliset ystävät tuntee hyvin myös mun miehen ja on kavereita myös hänelle, joten ei synny ongelmaa miehen läsnäolosta. Ne jotka toimittaisi miehen hus helvettiin, on jotain puolituttuja yms, joidenka kanssa en jaksaisi oikein muutenkaan viettää aikaa...

Ja tämän takia käynkin ulkona haaaarvoooin... Eikä haittaa yhtään :)

t. 20

Vierailija
19/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos vietätte iltaa naisporukalla siten, että miehesi on mukana, mutta minun 15 vuotta vanhassa ystäväpiirissäni halutaan joskus jutella ihan naisten kesken. Pidän paljon ystävien miehistä, mutta silti toivon, että näitä naisteniltojakin voitaisiin viettää jatkossakin. Miehethän voivat hiihdellä sillä välin.

Vierailija
20/20 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen. Välillä kiva olla ihan naisporukalla ja miesten omissa illoissaan. Ja monella muullakin kutsutulla on mies olemassa, ei ei ole sinkkuja kaikki. Muiden miehet ei vaan tule paikalle.

Oma mieskin lähtee kotoa pois.

Ja juu, oikeassa olitte mustasukkainen on tämä pariskunta toisistaan.

Yhdessä ovat olleet jo iät ja ajat...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme