Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua luullaan ainakin 10v vanhemmaksi kuin oikeasti olen

Vierailija
27.05.2022 |

En polta hirveitä määriä eikä tupakoinnin pitäisi edes näkyä tässä iässä ja olen hyvin satunnaisesti polttanut, kerran pari kuukaudessa.
Elämäntavat ok muutenkin, olen normaalipainoinen ja liikun, käytän aurinkorasvaa maanisesti ja huolehdin ihostani, meikkaan ja pukeudun siististi.
Silti minua luullaan paljon vanhemmaksi kuin oikeasti olen.
Eilen kävin yhdellä nuorisotalolla juttelemassa, olen tehnyt siellä satunnaisesti työkeikkaa ja nyt oli uusi työntekijä ja hänen kanssaan juttelin että olisipa mukava taas joskus käydä täällä kunhan töiltä ehtii.
Ohjaaja oli aika järkyttynyt kun kysyi kuulunko vielä heidän kohderyhmäänsä (10-28v), ja sanoin että minulla on vielä 10 vuotta aikaa että yläikäraja tulee vastaan. :D
Ohjaaja kiusaantui, tuli pitkä hiljaisuus ja sitten hän sopersi että tarkoitin toki luonteen ja yleisolemuksen perusteella, ei niinkään ulkonäöllisesti.
Tätä sattuu usein, koskaan ei ole kysytty papereita kaupassa ja rouvittelua kuulen hyvin usein.
Haluaisin näyttää nuorekkaammalta mutta en tiedä mistä aloittaa.
Otsassa minulla on melko syvät juonteet jo nyt eikä niihin tunnu mikään auttavan, pistoshoitoihin ei opiskelijabudjetilla oikein ole varaa eikä huvita tässä iässä sitä rumbaa aloittaa.
Edullisia vinkkejä nuorempaan olemukseen kaivataan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt ei yllätä että palstalla on näitä ikinuoria jotka käyvät vielä 80-vuotiaanakin teininhupakkona.

En kaipaa tänne nyt kehuja siitä miten teillä on upeat geenit ja miten täydellisiä olette, vaan mitä minä voin tehdä kun ei vielä tässä elämänvaiheessa ole varaa hakeutua plastiikkakirurgille?

Harrastan kuntosalia ja lenkkeilyä useita kertoja viikossa, syön lähinnä kasvisruokaa, en käytä alkoholia ollenkaan ja tupakkaa menee harvoin.

Nukun ihan hyvin myös.

Ap

Lihan välttely vanhentaa monia. Jokainen tuntemani vegaani/kasvissyöjä on ikäistään vanhemman näköinen ainakin ihon puolesta. Collagenia saa parhaiten liha- ja luutuotteista, ja se nimenomaan parantaa ihon kuntoa.

Vierailija
22/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne mainitsemasi otsarypyt on se vanhentava tekijä.

Onko sinulla näköongelmia tai kuiva iho?

Kuoritko ihoa ikinä?

Otsatukka voisi olla toimiva ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku sanoi, vaatteita voisi rukata hieman nuorekkaampaan tyyliin, se voisi auttaa. Toisaalta jos tykkäät nykyisestä tyylistäsi (vaatteet), niin jatka sillä. Aika tekee tehtävänsä. Se, että 18-vuotiaana luullaan 28-vuotiaaksi, ei tarkoita että 28-vuotiaana luultaisiin 38-vuotiaaksi, vaan olemus jotenkin kyllä "tasoittuu" ajan kanssa.

Kampaus, voisiko sille tehdä jotain? Olisi helpompaakin, kuin se vaatevaraston uusiminen. Onko tyhmää jos sanon että otsajuomuja peittoon otsatukalla / sivujakauksella?

Piirteille ei voi oikein mitään jos ne "vanhentavat". Itsellä oli sellainen tilanne joskus kolmikymppisenä (piirteet ehkä hieman "kolhot", raskaat nuorelle ihmiselle). Ehkä silloin oli vähemmän pukeva kampauskin. Sittemmin ei ole kuulunut vanhentumiskommentteja, oletan nyt näyttäväni ikäiseltäni.

Vierailija
24/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen että olet kaunis.

Minä näytän ikäiseltäni ja RUMALTA

Vierailija
25/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt ei yllätä että palstalla on näitä ikinuoria jotka käyvät vielä 80-vuotiaanakin teininhupakkona.

En kaipaa tänne nyt kehuja siitä miten teillä on upeat geenit ja miten täydellisiä olette, vaan mitä minä voin tehdä kun ei vielä tässä elämänvaiheessa ole varaa hakeutua plastiikkakirurgille?

Harrastan kuntosalia ja lenkkeilyä useita kertoja viikossa, syön lähinnä kasvisruokaa, en käytä alkoholia ollenkaan ja tupakkaa menee harvoin.

Nukun ihan hyvin myös.

Ap

Lihan välttely vanhentaa monia. Jokainen tuntemani vegaani/kasvissyöjä on ikäistään vanhemman näköinen ainakin ihon puolesta. Collagenia saa parhaiten liha- ja luutuotteista, ja se nimenomaan parantaa ihon kuntoa.

Tämä!

T. Se 47v (jota luullaan nuoremmaksi)

Vierailija
26/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 31v ja mulla taas on tosi ristiriitasta koska ihmiset arvioi niin erilailla, joskus papereita ei kysytä, vanhemmat ihmiset teitittelee, sit toisaalta taas luullaan opiskelijaksi, luullaan teiniksi yms. Eli mulla ei oo niin että kaikki pitäisi saman ikäsenä, vaan siinä miten oletetaan on todella laajoja eroja yms 😁tiedän kyllä että paino esim vaikuttaa paljon ja itsellä ylipainoa.

Vierailija
27/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen että olet kaunis ja saat kehuja ulkonäöstäsi.

En ole koskaan saanut mitään kehuja ulkonäöstäni vaikka näytön mielestäni ikäistäni nuoremmalta mutta naama on silti kuin petolinnun p- ja ikisinkku olen

Vierailija
28/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin nuorena aina tuollainen, mutta minua se ei todellakaan haitannut, päinvastoin nautin kun minut otettiin vakavasti aikuisena, pääsin yökerhoihin joihin ei ollut ikää jne. Olin sekä vanhan näköinen mm. otsa- ja kaularyppyjä tuli jo yläasteella, myös tyyliltäni virkanaistyyppinen, klassinen. 

Toisaalta nyt kun olen 47, moni hämmästyy ikääni. Kampaajakin sanoi että kuvitteli että olisin noin 35 kun tyrmäsin hänen ehdottaman tyylin turhan nuorekkaana. Näytän aika samalta kuinn kaksikymppisenä, jokuunen uusi silmäkulmaryppy vaan. 

Tämä varmaan on myös ap:n tilanne. Jotkut ihmiset on aikuistuttuaan lähes saman näköisiä koko ikänsä. Jos nuorena näyttääkin ikäsitään vanhemmalta, se tasaantuu jossain vaiheessa. Tulee sitten sekin päivä kun suunta kääntyy, ja ap:ta luullaan ikäistään nuoremmaksi.

Vierailija
29/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut kyllä otsatukkaa tai uudenlaista hiusmallia, minulla on tällä hetkellä oma väri päässä ja hiukset ovat pitkät, yli rinnan.

Hiukseni ovat tummanruskeat ja minulla on muutenkin tummat piirteet.

Pidän hiuksia usein nutturalla tai letillä töiden takia, vapaalla annan olla aukikin.

Hiukseni ovat erittäin paksut ja vahvat, tekevät olemuksen jotenkin raskaan näköiseksi.

Saan kuitenkin usein kehuja hiuksistani muilta.

En pidä itseäni missään tapauksessa rumana, päinvastoin.

Minua vain häiritsee se, että ikäni tulee niin monille järkytyksenä ja aiheuttaa kiusallisia tilanteita usein.

Ap

Vierailija
30/30 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua siis arvioidaan yleensä noin 30-35v.

Yläasteella jo sama homma, minua on usein luultu kavereiden äidiksi ja jopa isosiskoni äidiksi.

Positiivista on kuitenkin se, että minut otetaan aina vakavasti enkä ole koskaan kohdannut tytöttelyä tai mitään väheksyntää ikäni perusteella.

Minä kyllä panostan ulkonäkööni ja usein on kehuttu tyylikkääksi ja kauniiksi, pukeudun melko klassisesti ja käytän paljon korkokenkiä.

Meikkikin on melko luonnollinen huulipunaa lukuunottamatta.

Sanoisin, että tyylini on sellainen jota voi kantaa hautaan asti ylpeydellä.

Ap

Tyyli ja olemus tekee paljon! Ihmiset kokee huolitellun ja klassisen tyylin aikuiseksi. Oon huomannut että erittäin huolellisesti tehty, "täydellinen", meikki + designvaatteet ym. saa nuoren naisen ja teinitytönkin näyttämään aikuiselta jolla on resursseja, rahaa ja tietoa. Nykyään monilla teineillä on laadukkaat meikit, ihon ja hiustenhoito hanskassa, kaikki maailman trendit ulottuvilla, kosmeettisia hoitoja jne. Ennen teineistä näki että niillä ei ole rahaa hienoihin (ja kalliisiin) juttuihin.