Dna, Elisa, Telia työtaistelu
Voisiko nuo kyseisen toimialan firmojen työntekijät lopettaa tuon lapsellisen työtaistelunsa jo VIHDOINKIN!!! Näihin hiton puljuihin ei saa MAKSAVA asiakas yhteyttä, koska jotkut siellä vähän kiukuttelevat ja lakkoilevat... Olisi kiva pystyä hoitamaan omia laajakaista- ja puhelinliittymäasioita edes jotenkin. Tässä ei selvästikään ole ajateltu asiakkaita ollenkaan, vaan itsekäs oman navan tuijottelu on tärkeintä. Se vituttaa suunnattomasti, ettei edes ongelmatilanteissa saa apua tai yhteyttä näihin puljuihin. Totta kai laskut tulee ajallaan ja rahat kelpaa, mutta palvelua ei sitten saakkaan...
Kommentit (8)
Kannattaa mennä ihan operaattorin myymälään asioimaan, jos se siis suinkin vain on mahdollista.
yhteydet toimii yhtä huonosti kuin ennenkin. turhaa väkeä. pihalle vaan
D. laittanut viime viikolla piuhat poikki, mikään ei toimi. Yhteydenottoon vastattiin; "olemme lakossa"-
Kiukutelkaa palkanmaksajille, älkääkä työntekijöille. Pienellä palkalla koettavat asiakkaiden valituksiin vastata, niin lakko oli hyvinkin aiheellinen.
Mitä ne m ulk erot siellä lakkoilee? Eikö ne provikalla sitä duuniaan tee, eli tienaavat kyllä hyvin jos myydä osaa. Kyllä on itsekästä ja ahnetta sakkia!
Eikö se lakko ole jo loppunut? Käsittääkseni sopu saatiin aikaan jo 7.6.
Ja kun yhteyden saat, puhelimessa luvataan yhtä ja veloitus onkin sitten 10€/kk enemmän kuin on luvattu ja chatin jätkä "lyö luurin korvaan". Vaihtoon menee koko pulju, vaikka ei kait se näitä hetkauta vaikka suu vaahdossa valehtelisivat ja saisivat kaikki asiakkaat katoamaan kilpailijalle. Luulis että yrityksen johtoakin kiinnostais edes pennin verran miten aspat asiakkaita kohtelee.