Työnhakuvelvoite 4 työpaikkaa kuukaudessa!!
Terveisiä kaikille tuleville työttömille, jotka kesät viettävät työttömänä itsestään riippumattomista syistä. Esim. Koulunkäynninohjaajat, opettajat, varhaiskasvatuksen määräaikaisuuksia tekevät ja kaikki te jotka palaavat kesän jälkeen syksyllä sorvin ääreen.
Olethan huomioinut, että olet välittömästi velvoitettu työttömäksi jäätyäsi hakemaan neljää eri työpaikkaa. Varmistamaan hakusi te-keskuksen oma-asioinnissa. Joudut lisäämään itsesi myös työmarkkinatorille. Joudut käymään 2vk sisään työttömäksi jäätyäsi kasvotusten keskustelemassa omalla työllisyysneuvojallasi ja tämäkin omakustanteisesti, ellei matkojen kesto yhteensä ole yli 3 tuntia.
Minä en ymmärrä asiaa meillä, jotka käymme töissä suurimman osan vuodesta. Emme me ole työtä vieroksuvia tai tahallisesti työttömiä kesäaikaan.
Mitä vit@% täällä maassa tapahtuu!? Miksi näitä suurimpimpia kyttäystoimia ja resursseja ei laiteta niiden tahallaan, omasta tahdosta työttömien pään menoksi, jotka hyödyntävät veronmaksajien rahavirtaa vuodesta toiseen.
Mitä meille on vielä luvassa? Kaikille, kun ei kuitenkaan riitä sitä vakityöpaikkaa.
Kommentit (3609)
Hönön tulevaisuuden turva, lesken eläke vietiin ;((((((((((((((
https://www.vauva.fi/keskustelu/4448034/taas-tehty-aivan-turhaa-lainsaa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten Lapin kausityöntekijöillä alkanut myös 4 työpaikan hakeminen.
Ei ole, koska on ihan selvää, että he ovat KAUSITYÖNTEKIJÖITÄ.
Myös kausityöntekijöiden pitää hakea 4 työpaikkaa kuukaudessa.
Ei tarvi.
Tarvitsee
Ei tarvi.
https://tem.fi/usein-kysyttyja-kysymyksia-pohjoismaisesta-tyovoimapalve…
"Lähtökohtaisesti työnhakijan tulee hakea neljää työmahdollisuutta kuukauden aikana. Tästä voidaan poiketa muun muassa silloin, jos tämä ei ole mahdollista esimerkiksi työkyvyttömyyden takia tai haettavia työmahdollisuuksia ei ole. Keneltäkään ei edellytetä sellaista, mihin hän ei kykene."
Täällä on vaikka kuinka monta kertaa selitetty, että avoimia hakemuksia voi tehdä ja asfalttimies voi hakea sekä siivoojaksi, että esim. kauppaan. Hän joutuu hakemaan 4 työpaikkaa kuukaudessa.
0-4. Asfalttimiestä ei silti palkata kumpaankaan.
Virkailija sanoi, että kaikille työttömille tulee tuo 4. Jotta olisi 0 täytyy olla lääkärintodistus sairauksista.
Ok. Sitten asfalttimies Thaimaassa tekee 4 hakemusta. Ei häntä silti palkata.
Ei hänellä ole lupaa olla Thaimaassa. Hän lentää esim. työhaastatteluun ja pääsee varmasti siivoojaksi.
Mä olin alalla kauan, voin kertoa että ei pääse. Olen jo aiemmin kertonut miksi.
Kyllä takuulla pääsee siivoojaksi
Nykyään ei siivojaksikaan päästä tosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi.
Tarvitsee
Ei tarvi.
"Lähtökohtaisesti työnhakijan tulee hakea neljää työmahdollisuutta kuukauden aikana. Tästä voidaan poiketa muun muassa silloin, jos tämä ei ole mahdollista esimerkiksi työkyvyttömyyden takia tai haettavia työmahdollisuuksia ei ole. Keneltäkään ei edellytetä sellaista, mihin hän ei kykene."
Täällä on vaikka kuinka monta kertaa selitetty, että avoimia hakemuksia voi tehdä ja asfalttimies voi hakea sekä siivoojaksi, että esim. kauppaan. Hän joutuu hakemaan 4 työpaikkaa kuukaudessa.
Miten im-.besilli voi olla? Todistus Työministeriöstä on tuossa, ja puhut täyttä puuta heinää. Uskomatonta!
Asfalttimiehellä on haettavia työmahdollisuuksia esim. siivooja, myyjä tai joku tehdastyö
Siivoojia, myyjiä tehdastyöhön kelpaavia on maa täynnä. Asfalttimiestä ei ikinä niihin palkata. Totta kai tiedät tämän, mutta trollaat vaan!
Se alkaa kieltämättä toistaa itseään. Miksi näistä tulee tällaisia yhden asian jankuttajia?
Ja se on ollut täällä (tänäänkin) KOKO PÄIVÄN. Surullista, oikeastaan... Täytyyhän sen tietää, että sen yksi ja ainoa elämä menee äärioikeistolaisen roskan kirjoittamiseen. Jotain kicksiä sen on pakko saada...
Vierailija
223/229 |
klo 12:04 | 2.1.2022
Piilota aiemmat lainaukset (5)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes kehtaa sanoa missä olen töissä palkkatuella, asiakkaat soittaa joka päivä ja kysyy tietoja. Parempi ettei kukaan tiedä, että sitäkin työtä tehdään palkkatuella.
No työkkärin "asiantuntijana" tietysti! :D
Ei, paljon vaativampi homma
Täytyy sanoa, että itse olen kuvitellut, että tietyissä töissä on vakituiset työntekijät. Työttömyys on kyllä avannut silmät. Työttömiä haukutaan palstoilla, mutta he saavat tehdä vaativiakin töitä ja sairaalassa saavat työkokeilussakin omat tunnukset potilastieto ohjelmiin.
Aikaisemmin kuvittelin, että vain hoitajilla on pääsy ihmisten terveystietoihin.
Mutta myös työttömät saavat tunnukset
No niitä tunnuksia et saa käyttää potilastietojen lukemiseen. Se on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi.
Tarvitsee
Ei tarvi.
Miten im-.besilli voi olla? Todistus Työministeriöstä on tuossa, ja puhut täyttä puuta heinää. Uskomatonta!
Asfalttimiehellä on haettavia työmahdollisuuksia esim. siivooja, myyjä tai joku tehdastyö
Siivoojia, myyjiä tehdastyöhön kelpaavia on maa täynnä. Asfalttimiestä ei ikinä niihin palkata. Totta kai tiedät tämän, mutta trollaat vaan!
Se alkaa kieltämättä toistaa itseään. Miksi näistä tulee tällaisia yhden asian jankuttajia?
Ja se on ollut täällä (tänäänkin) KOKO PÄIVÄN. Surullista, oikeastaan... Täytyyhän sen tietää, että sen yksi ja ainoa elämä menee äärioikeistolaisen roskan kirjoittamiseen. Jotain kicksiä sen on pakko saada...
Influencer on kirjoitellut tradenomi juttuja koko päivän. On tosi sääli, että kaikki miehet ei onnistu saamaan naista. Influencer on toki lyhyt mies.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4450056/palkkaisitko-honon#comment-5396…
hih
Mainio!
Hönön ihanaa elämää kirjoitti:
Vierailija
223/229 |
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes kehtaa sanoa missä olen töissä palkkatuella, asiakkaat soittaa joka päivä ja kysyy tietoja. Parempi ettei kukaan tiedä, että sitäkin työtä tehdään palkkatuella.
Täytyy sanoa, että itse olen kuvitellut, että tietyissä töissä on vakituiset työntekijät. Työttömyys on kyllä avannut silmät. Työttömiä haukutaan palstoilla, mutta he saavat tehdä vaativiakin töitä ja sairaalassa saavat työkokeilussakin omat tunnukset potilastieto ohjelmiin.
Aikaisemmin kuvittelin, että vain hoitajilla on pääsy ihmisten terveystietoihin.
Influencer on esittänyt HÖNÖÄ jo pitkän aikaa. Etkö sä voisi kokeilla paksupohjaisia kenkiä, jos se auttaisi naisen saamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
223/229 |
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Influencer on esittänyt HÖNÖÄ jo pitkän aikaa. Etkö sä voisi kokeilla paksupohjaisia kenkiä, jos se auttaisi naisen saamisessa.
Ei kukaan halua 170 cm pikkumiestä, niin surullista.
Ei kukaan nainen halua olla nolo ja seurustella lyhyen miehen kanssa. Tulisi lapsistakin minimiehiä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
223/229 |
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan nainen halua olla nolo ja seurustella lyhyen miehen kanssa. Tulisi lapsistakin minimiehiä 😂
Poika olisi luokan tyttöjä lyhyempi. Vanhemmat häpeäisivät hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
223/229 |
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika olisi luokan tyttöjä lyhyempi. Vanhemmat häpeäisivät hirveästi.
Ajattele jos pojasta tulisi 165 cm pikku pikku mies
Hööönöööö! Hööönöööö!
Tiedätkö argumentointivirheet? Katso ja opi:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentointivirhe
Sä olet käyttänyt niitä! Hyi-hyi!
Vierailija kirjoitti:
Hööönöööö! Hööönöööö!
Influencer, sääli, että olet lyhyt etkä ole naisten suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hööönöööö! Hööönöööö!
Ehkä hyvä, ei tule hänelle sitten mimimies poikia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hööönöööö! Hööönöööö!
Täh?
Tuo Hönö ihan oikeasti kuvittelee kirjoittelevansa täällä entisten työ"kavereiden", naapurien ymv. kanssa. Influencer loukkasi Hönöä, kun ei kutsunut tätä nimeltä, vaan puhui työllistetystä. Sairaanhoitajat eivät hönöä noteeranneet osaston kansliassa, asfalttimiehet ärsyttävät hönöä lomailuillaan, Uudenkaupungin autotehtaan työntekijät ja paperimiehet palkoillaan.
Ja Hönö on sairas kateudesta, kun muut tavan työntekijät hankkivat asuntoja, mökkejä jne. ja kaiken lisäksi lomailevat ulkomailla!!
Hönö on tuosta kaikesta jäänyt paitsi, ja elää nyt unelmissaan aikaa, kun kaikki nuo edut tulee poistumaan. Saavat sitten maistaa samaa lääkettä kuin hönö!
Jotain täytyisi keksiä, että influencer saisi naisen. Toisaalta se on jo 45 eikä kukaan halua niin vanhan miehen kanssa lapsia. Lapselle voisi tulla joku mielenterveyshäikkä tauti.
Moni jaksaisi paremmin työelämässä, jos viranomaiset poistaisivat nuo raivokohtauksia saavat persoonallisuushäiriöiset ihmiset heidän elämästäään. Ongelma on, että persoonallisuushäiriöinen osaa kyllä näytellä rauhallistakin tarvittaessa joten nainen ei voi lasten takia lähteä. Ei voi ottaa riskiä, että tuollainen mies saa lapset joka toinen viikonloppu tai joka toinen viikko itselleen.
Ja tuollaisen miehen kanssa on harrastettava seksiäkin.
Ja joudut typ-palveluun.
Ähäs kutti kirjoitti:
Tuo Hönö ihan oikeasti kuvittelee kirjoittelevansa täällä entisten työ"kavereiden", naapurien ymv. kanssa. Influencer loukkasi Hönöä, kun ei kutsunut tätä nimeltä, vaan puhui työllistetystä. Sairaanhoitajat eivät hönöä noteeranneet osaston kansliassa, asfalttimiehet ärsyttävät hönöä lomailuillaan, Uudenkaupungin autotehtaan työntekijät ja paperimiehet palkoillaan.
Ja Hönö on sairas kateudesta, kun muut tavan työntekijät hankkivat asuntoja, mökkejä jne. ja kaiken lisäksi lomailevat ulkomailla!!
Hönö on tuosta kaikesta jäänyt paitsi, ja elää nyt unelmissaan aikaa, kun kaikki nuo edut tulee poistumaan. Saavat sitten maistaa samaa lääkettä kuin hönö!
Influencer ei enää kasva. Hän tulee olemaan aina lyhyt mies ja ilman naista.
Hönön todellisuus - surullista kirjoitti:
Moni jaksaisi paremmin työelämässä, jos viranomaiset poistaisivat nuo raivokohtauksia saavat persoonallisuushäiriöiset ihmiset heidän elämästäään. Ongelma on, että persoonallisuushäiriöinen osaa kyllä näytellä rauhallistakin tarvittaessa joten nainen ei voi lasten takia lähteä. Ei voi ottaa riskiä, että tuollainen mies saa lapset joka toinen viikonloppu tai joka toinen viikko itselleen.
Ja tuollaisen miehen kanssa on harrastettava seksiäkin.
Ja joudut typ-palveluun.
Influencer saa raivokohtauksia, se ei auta naisen saamisessa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4450056/palkkaisitko-honon#comment-5396…
hih